AnonymBruker Skrevet 6. februar #1 Skrevet 6. februar Jeg er kresen og finner liksom ikke THE ONE. Trener crossfit og hyrox hvor det er mye løping, «hopp og sprett», så den må sitte godt. Har en enkel fasong (smal midje) å kle. Andre krav er selvsagt high waist, svart farge. litt kompresjon og squat proof. Her er mine vurdering utifra hva jeg har i skapet nå 😆 Lululemon - for slapp i stoffet, men digg og ha hjemme Bara - liker egentlig godt, men synes kanten over magen er litt vel stram. Har den helsvarte Famme - har en gammel en jeg var fornøyd med Born Primitive - liker! Men ble fort slitt RX performance- liker men tror jeg kjøpte for stor for den ruller ned HM move - ok til rolig styrke og hjemmebruk Kom med deres beste tips! Anonymkode: e2788...31a
AnonymBruker Skrevet 6. februar #2 Skrevet 6. februar Min favoritt til løping, hopp og sprett er Bumpro base tights. Anonymkode: 2cf9b...53e
AnonymBruker Skrevet 6. februar #3 Skrevet 6. februar ikke prøvd de treningsformene ennå, men liker godt 2xu form stash high rise til løping hvertfall. Sitter godt og passe kompresjon i riktig str. Anonymkode: b0e53...696
AnonymBruker Skrevet 6. februar #4 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min favoritt til løping, hopp og sprett er Bumpro base tights. Anonymkode: 2cf9b...53e Den er altfor tett og varm! Anonymkode: d5c59...435
AnonymBruker Skrevet 6. februar #5 Skrevet 6. februar En av de basic, klassiske fra ICIW? Liker spesielt Ribbed Anonymkode: 9c0c6...6f8
AnonymBruker Skrevet 6. februar #6 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Den er altfor tett og varm! Anonymkode: d5c59...435 Når de er squatproof er de jo ikke syltynne. Men nei, det er ikke et problem, er ikke redd for å bli varm. Anonymkode: 2cf9b...53e
AnonymBruker Skrevet 6. februar #7 Skrevet 6. februar Tidsklemmen skrev (44 minutter siden): Har dere tips til en som ikke blir gjennomsiktig i ræva? Jeg bruker alltid joggebukse over, i tilfelle den er gjennomsiktig. Som jeg sa, bumpro base tights, 100% squatproof. Anonymkode: 2cf9b...53e
pia mater Skrevet 6. februar #8 Skrevet 6. februar Sverger til gymshark. Eneste som sitter i midjen og passer resten av kroppen.
AnonymBruker Skrevet 8. februar #9 Skrevet 8. februar Glad i Eyda. Jeg har funnet et par modeller der som sitter veldig godt på, og jeg synes det holder seg veldig godt vask etter vask. Liker Born primitive og, men de synes jeg kan skli litt mer. Anonymkode: e6d4f...a7b
AnonymBruker Skrevet 9. februar #10 Skrevet 9. februar Denne syns jeg sitter veldig godt https://famme.no/products/core-compression-leggings?variant=47730675220828 Anonymkode: 20bf0...b50
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå