AnonymBruker Skrevet 7. februar #21 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når du skriver sånt så er det jo greit å skrive hvordan du hindrer at du blir gravid da 😅 Anonymkode: 1c60f...0cc Spoca prøver vel å bli gravid? Anonymkode: b42f7...009
AnonymBruker Skrevet 7. februar #22 Skrevet 7. februar Har tre barn og mannen klippet strengen etter siste. Takk og lov! Vel anvendte penger Anonymkode: 1c60f...0cc 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #23 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spoca prøver vel å bli gravid? Anonymkode: b42f7...009 I 10 år? 😄 Anonymkode: 1c60f...0cc 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #24 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): I 10 år? 😄 Anonymkode: 1c60f...0cc Inkludert bytte av partner, ufrivillige aborter etc. tror jeg det ja... Anonymkode: b42f7...009
SPOCA Skrevet 7. februar #25 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Når du skriver sånt så er det jo greit å skrive hvordan du hindrer at du blir gravid da 😅 Anonymkode: 1c60f...0cc Jeg prøver ikke å hindre det. AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Spoca prøver vel å bli gravid? Anonymkode: b42f7...009 Ja. AnonymBruker skrev (41 minutter siden): I 10 år? 😄 Anonymkode: 1c60f...0cc Ja. Det finnes de av oss som er ufrivillig barnløse. 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar #26 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvilken risiko tenker du på? Anonymkode: 33a54...df9 Jeg tenker på bivirkninger fra prevensjon. Dessuten så funker kondom på andre ting enn bare svangerskap og. Anonymkode: 8ae1c...6d8 1
-Missi- Skrevet 7. februar #27 Skrevet 7. februar P stav men skal fjerne den etter mye problemer. Vil gi kroppen en solid pause fra hormon prevensjon. Blir vell kondom da evt. Har stort sett bare sex i forhold. Håper på at min neste kjæreste har sterilisert seg 😆det kommer til å være et stort pluss i en evt ny partner 👍
AnonymBruker Skrevet 7. februar #28 Skrevet 7. februar Bruker ingen. Nå har jeg ikke sex så det har ikke vært noen problemer. Kommer til å prøve å finne en som er åpen for kondom om jeg skal lete etter kjæreste. Anonymkode: f2166...ffe
AnonymBruker Skrevet 7. februar #29 Skrevet 7. februar Tinder for å minne meg på hvorfor jeg velger sølibat. Anonymkode: 2fa57...4a9
AnonymBruker Skrevet 7. februar #30 Skrevet 7. februar Kvinne 38 år bruker p-piller. Var uten prevensjon i nærmere 10 år (noen svangerskap inni der), men de siste årene har mensen blitt veldig uregelmessig. Så det er positivt å kunne vite om og når den kommer. Anonymkode: ba4c5...b3f
AnonymBruker Skrevet 7. februar #31 Skrevet 7. februar Steriliserte meg i fjor. K37 Anonymkode: 96667...003
Rucula Skrevet 7. februar #32 Skrevet 7. februar Kvinne 41 år og satte inn hormonspiral for 2 uker siden Før dette har jeg ikke brukt hormoner på nesten 20 år! Jeg vet ikke hvordan resultatet blir enda
AnonymBruker Skrevet 7. februar #33 Skrevet 7. februar Kondom. Jeg ønsker hverken å bruke hormonpreparater eller at min mann skal ta risikoen ved vasektomi. Da er kondom et veldig enkelt valg de få gangene vi har samleie. Anonymkode: a3a27...932
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå