Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten blir så løyen når han forteller meg at andre damer er flotte. Som om han tester meg, hvordan jeg reagerer. Som om han vil få igang drama eller krangel. 

Som idag, han forteller at det kom ei flott dame innom på jobb. Jeg sier: "så fint da". Han: "Ja, hun var skikkelig flott, blond og sånn". Ok, sier jeg. Er det noe big deal liksom ? Han har et rart blikk i ansiktet, som om han har gjort noe galt eller vil teste meg. 

Er det oppmerksomhet han vil ha eller ? 

Jeg virker sikkert likegyldig og har vært det en stund, fordi jeg er lei av å hele tiden gi av meg selv og ikke få noe tilbake. Så jeg har skrudd av følelsene mine for han og kanskje han har merket det ? 

Jeg blir jo selvfølgelig innerst inne lei meg når han forteller sånt, men føler ikke for å vise det, vise svakhet. Jeg orker ikke drama heller, ferdig med sånt.

Men er det noen som skjønner greia hans ? Menn og kvinner ?

Anonymkode: e8e1b...058

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han vil at du skal være sjalu. Hvorfor har du ikke dumpa han?

Anonymkode: d46f5...335

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For en dust!

Anonymkode: 112b1...8ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slik at når du får nok og endelig reagerer, så kan han skylde på deg og ikke på hvordan han har behandlet deg. 

Anonymkode: 84328...6d0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en eks for mange år siden som begynte med det samme, forsøkte å få meg sjalu. Han var blitt sjalu underveis i forholdet, helt uten grunn, så jeg tror at han, før sjalusien kom frem, egentlig bare hadde greid å skjule disse sidene av seg selv.

En av flere grunner til at jeg gjorde det slutt med ham.

Det slike holder på med er en form for testing, en form for spill. Det er på ingen måte sunt! 

Siden det tydeligvis er flere ting som ikke stemmer i forholdet for din del, Ts, gjør det slutt, ikke la deg dra inn i disse testene og dette spillet han driver med!

Anonymkode: c9794...411

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Uansett om det er en slags test, forsøk på å starte krangel eller han vil du skal bli sjalu eller føle deg liten…

Bare gå, og ikke se deg tilbake. Det er noe galt med folk som holder på sånn, uansett hva som er motivasjonen deres.

Anonymkode: 61bc5...e47

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du ham ikke?

Anonymkode: 9634d...35f

AnonymBruker
Skrevet

Også må du ikke høre på KG. Her er svaret alltid "dump ham" uansett. Kommunikasjon er ikke-eksisterende.

Anonymkode: 9634d...35f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Kjæresten blir så løyen når han forteller meg at andre damer er flotte. Som om han tester meg, hvordan jeg reagerer. Som om han vil få igang drama eller krangel. 

Som idag, han forteller at det kom ei flott dame innom på jobb. Jeg sier: "så fint da". Han: "Ja, hun var skikkelig flott, blond og sånn". Ok, sier jeg. Er det noe big deal liksom ? Han har et rart blikk i ansiktet, som om han har gjort noe galt eller vil teste meg. 

Er det oppmerksomhet han vil ha eller ? 

Jeg virker sikkert likegyldig og har vært det en stund, fordi jeg er lei av å hele tiden gi av meg selv og ikke få noe tilbake. Så jeg har skrudd av følelsene mine for han og kanskje han har merket det ? 

Jeg blir jo selvfølgelig innerst inne lei meg når han forteller sånt, men føler ikke for å vise det, vise svakhet. Jeg orker ikke drama heller, ferdig med sånt.

Men er det noen som skjønner greia hans ? Menn og kvinner ?

Anonymkode: e8e1b...058

Eksens kamerat ble fersket i å kikke skikkelig på ei dame med store pupper. Dama hans ga han et blikk og han kikket ned. Jeg så at min eks (da samboer) også kikket på denne dama og kikket ned i det jeg så det. For meg ble det hele så latterlig så jeg sa bare "ntåå, driver du å ser pupper du da" også lo jeg 😂 som to guttunger som er tatt på fersken. Herregud, man kikker da i blant, betyr ikke at man er utro. 

Anonymkode: 7dd1c...1be

Skrevet

Har han ingen kompiser? Det høres ut som han se deg mer som en kompis enn en kjæreste .

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å spørre han rolig neste gang hvor han vil med dette de gjentatte gangene han sier denslags og åpenbart ønsker en respons? 

Hva tenker han selv? 

Anonymkode: c02e3...461

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...