Gå til innhold

Fredagskos til jobben

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dere så regelrytter/lat at dere ikke kan steke en kake hjemme? Verden er jammen helt på vidda! 

Anonymkode: 5e58c...295

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fruktsalat med is eller vaniljesaus. Kan kjøpe ferdig hermetisert fruktsalat eller lage selv. Begge deler er godt.

Anonymkode: e6261...868

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt... Er det sånn at du ikke kan/vil bake noe hjemme?

AnonymBruker
Skrevet

Sjokoladekake/brownie fra frysedisken, vaniljekesam og friske bær.

Anonymkode: e94ab...17d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Gnå skrev (20 timer siden):

Jeg skjønner ikke helt... Er det sånn at du ikke kan/vil bake noe hjemme?

Jeg ønsket tips, og det har jeg fått 😊 kan for øvrig melde om at det blir brownie bakt i forveien med vaniljeis og bær til.

Anonymkode: 8f90a...b45

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ønsket tips, og det har jeg fått 😊 kan for øvrig melde om at det blir brownie bakt i forveien med vaniljeis og bær til.

Anonymkode: 8f90a...b45

Det er sikker bra! 

Og jeg vil bare si at jeg mente ikke å være kritisk eller noe, altså. Ville bare skjønne hva problemstillingen var :) 

• Liker 1
  • Nyttig 1
  • 6 måneder senere...
Skrevet

Nytt «år» - ny kakeliste. 

Noen som har noen flere tips til enkle kaker eller lignende man kan ha med på jobb? Personlig har jeg litt negativ holdning til dette; jeg klarer fint å ha det kjekt på jobb med kollegaer uten å spise kake hver fredag. Men med negativ holdning, er det også litt vanskelig å komme på noen gode ideer til hva man kan ha med. Bør også være noe som jeg kan levere på jobb dagen før, da jeg sjeldent er på jobb på fredager.

Anonymkode: 0f102...3f0

• Liker 1
Skrevet

Toro langpanne sjokoladekake. Den er lett å lage, holder seg godt og smaker bra.

Glasur kan lages for eksempel slik: 

250 g melis 

1.5 ts vaniljesukker

3 ss kakao 

3 ss sterk kaffe 

150 g smør 

Smelt smøret i en panne, bland i alt det andre, hell over kaken når den er avkjølt. Egentlig skal ikke smøret smeltes, men jeg har ikke tålmodighet til å kna det sammen når smøret er hardt, men det er jo en smakssak. Dette går raskest.

Anonymkode: cc1c8...aed

• Liker 1
Skrevet

Når jeg leser sånne tråder, så er jeg så glad for at jeg ikke jobber på kontor fortsatt 

Anonymkode: fca82...725

• Liker 1
Skrevet

Potetgull og grønnsaksstaver med pisket holiday dip til.

Anonymkode: e94ab...17d

• Liker 2
Skrevet

Fruktfat,grønnsaker med dip,potetgull,kjeks,kokosboller,kjøpekake/muffins om man ikke baker selv,ferdig stekte vafler med syltetøy, eller sett fram vaffelrøre og vaffeljern,ost og kjeks,med druer,spekeskinke med melon,focaccia med aioli,rundstykker med pålegg,små dessertskåler av plast med pudding eller annen dessert,med saus til,is med topping,ispinner/kroneis, smågodt, jordbær dyppet i sjokolade,kakao med kremtopp. 

Anonymkode: 14506...d4d

• Liker 1
Skrevet

Ta med det som DU vil ta med. Det må jo være det gøyeste med denne ordningen. At det ikke er likt hver gang 😊 Hvis du elsker kanelboller, ta med det. Hvis du liker sunne ting, skjær opp frukt! Så blir det en snakkis også. Kanskje dere har så god relasjon at folk tør å være ærlige. Det er bare fint. Hvis de synes at dette var altfor sunt for eksempel 😄 Håper det er takhøyde for det. Ellers er det en missed opportunity, spør du meg.

Anonymkode: 64dbb...f51

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...