AnonymBruker Skrevet 8. februar #21 Skrevet 8. februar Er dere så regelrytter/lat at dere ikke kan steke en kake hjemme? Verden er jammen helt på vidda! Anonymkode: 5e58c...295 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar #22 Skrevet 8. februar Fruktsalat med is eller vaniljesaus. Kan kjøpe ferdig hermetisert fruktsalat eller lage selv. Begge deler er godt. Anonymkode: e6261...868 1
Gnå Skrevet 8. februar #23 Skrevet 8. februar Jeg skjønner ikke helt... Er det sånn at du ikke kan/vil bake noe hjemme?
AnonymBruker Skrevet 8. februar #24 Skrevet 8. februar Sjokoladekake/brownie fra frysedisken, vaniljekesam og friske bær. Anonymkode: e94ab...17d 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar #25 Skrevet 9. februar Gnå skrev (20 timer siden): Jeg skjønner ikke helt... Er det sånn at du ikke kan/vil bake noe hjemme? Jeg ønsket tips, og det har jeg fått 😊 kan for øvrig melde om at det blir brownie bakt i forveien med vaniljeis og bær til. Anonymkode: 8f90a...b45 2 1 1
Gnå Skrevet 9. februar #26 Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ønsket tips, og det har jeg fått 😊 kan for øvrig melde om at det blir brownie bakt i forveien med vaniljeis og bær til. Anonymkode: 8f90a...b45 Det er sikker bra! Og jeg vil bare si at jeg mente ikke å være kritisk eller noe, altså. Ville bare skjønne hva problemstillingen var 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå