AnonymBruker Skrevet 6. februar #3 Skrevet 6. februar Åpen Post/Ut i vår hage. Anonymkode: 2925a...bb3 4 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar #5 Skrevet 6. februar Nytt på nytt Fleksnes Anonymkode: 19572...c8c 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #6 Skrevet 6. februar Åpen post og team Antonsen Anonymkode: 023d8...a3e 3 2
Daria Skrevet 6. februar #7 Skrevet 6. februar Nytt på nytt den gangen panelet besto av Jon Almaas, Knut Nærum og Anne-Kat Hærland. *gammel* 7 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #8 Skrevet 6. februar Team Antonsen, en del av tingene Ylvis har laget opp i gjennom, Fanthomas, Jul i Blodfjell, Søstrene ser på tv. Anonymkode: 56c7c...4fb 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar #9 Skrevet 6. februar Parterapi, noen få ganger nytt på nytt, noen få episoder av Humoravdelingen. Aller med av Live from Apollo med f.eks McIntyre Anonymkode: 24d85...12c 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar #10 Skrevet 6. februar Musikkvideoene til Ylvis Anonymkode: fd9e9...fa6 3
Kløftfrid Skrevet 6. februar #11 Skrevet 6. februar Åpen post🥰 den engelske språkforskeren "fuck me in the face, mr. Grandmother"🤣 1
Plutselig_gravid Skrevet 6. februar #12 Skrevet 6. februar Stand up med McIntyre, Dagfinn Lyngbø og Are Kalvø, gamle nytt på nytt, KLM, Atle Antonsen og alle disse snuttene til Espen Echbo når han er konfirmant, nordmann adoptert til Kina, bensinstasjonarbeider osv Har også ledd godt av kongen befaler og enkelte episoder av Truls og Hellstrøm når de reiser rundt i verden. 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar #13 Skrevet 6. februar Ut i vår hage, åpen post og Fleksnes. Anonymkode: fa5a5...29d 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar #14 Skrevet 6. februar Husker ikke, ler sjeldent av noe som helst Anonymkode: 4ed53...835
AnonymBruker Skrevet 6. februar #15 Skrevet 6. februar Mot i brøstet, i den tiden det var på topp🤣 Anonymkode: 4ce53...bfb 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #16 Skrevet 6. februar Fleksnes og Oluf i Rallkattlia.De nye humorprogrammene ler jeg ikke av. Anonymkode: b020f...027 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #17 Skrevet 6. februar Fleksnes og den engelske versjonen av Vikingane på Netflix. Ellers så synes jeg at norske humorprogrammer og filmer er lavmål, det blir så påtatt og falskt på en måte. Spesielt norske sitcom-serier som liksom skal være morsomme. Anonymkode: 86de7...e1e 1
fugl fønix Skrevet 6. februar #18 Skrevet 6. februar Åh, Side om side, spesielt den episoden om nordlendingen som bestilte bilde av ræva til Nina Skog,foran dama si,å herregud jeg knakk av latter😂😂🤣🤣 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #19 Skrevet 6. februar Førstegangstjenesten og gamle Torsdagsklubben Anonymkode: 9d93a...4cf 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar #20 Skrevet 6. februar Lillelørdag!!!!!!!! Anonymkode: 991bc...bc0 4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå