Gå til innhold

Hvilket norsk humorprogram har du ledd mest av?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

📺

Anonymkode: 1813e...355

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Åpen Post/Ut i vår hage.

Anonymkode: 2925a...bb3

  • Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Parterapi. 

Anonymkode: 1cd9c...422

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nytt på nytt

Fleksnes 

Anonymkode: 19572...c8c

  • Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Åpen post og team Antonsen

Anonymkode: 023d8...a3e

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Nytt på nytt den gangen panelet besto av Jon Almaas, Knut Nærum og Anne-Kat Hærland. *gammel*

  • Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Team Antonsen, en del av tingene Ylvis har laget opp i gjennom, Fanthomas, Jul i Blodfjell, Søstrene ser på tv.

Anonymkode: 56c7c...4fb

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Parterapi, noen få ganger nytt på nytt, noen få episoder av Humoravdelingen. Aller med av Live from Apollo med f.eks McIntyre 

Anonymkode: 24d85...12c

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Musikkvideoene til Ylvis

Anonymkode: fd9e9...fa6

  • Liker 3
Skrevet

Åpen post🥰 den engelske språkforskeren "fuck me in the face, mr. Grandmother"🤣 

  • Liker 1
Skrevet

Stand up med McIntyre, Dagfinn Lyngbø og Are Kalvø, gamle nytt på nytt, KLM, Atle Antonsen og alle disse snuttene til Espen Echbo når han er konfirmant, nordmann adoptert til Kina, bensinstasjonarbeider osv 

Har også ledd godt av kongen befaler og enkelte episoder av Truls og Hellstrøm når de reiser rundt i verden. 

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ut i vår hage, åpen post og Fleksnes.

Anonymkode: fa5a5...29d

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke, ler sjeldent av noe som helst 

Anonymkode: 4ed53...835

AnonymBruker
Skrevet

Mot i brøstet, i den tiden det var på topp🤣

Anonymkode: 4ce53...bfb

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fleksnes og Oluf i Rallkattlia.De nye humorprogrammene ler jeg ikke av.

Anonymkode: b020f...027

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fleksnes og den engelske versjonen av Vikingane på Netflix.

Ellers så synes jeg at norske humorprogrammer og filmer er lavmål, det blir så påtatt og falskt på en måte. Spesielt norske sitcom-serier som liksom skal være morsomme.

Anonymkode: 86de7...e1e

  • Liker 1
Skrevet

Åh, Side om side, spesielt den episoden om nordlendingen som bestilte bilde av ræva til Nina Skog,foran dama si,å herregud jeg knakk av latter😂😂🤣🤣

  • Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Førstegangstjenesten og gamle Torsdagsklubben 

Anonymkode: 9d93a...4cf

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lillelørdag!!!!!!!!

Anonymkode: 991bc...bc0

  • Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...