Taddah Skrevet 6. februar #1 Skrevet 6. februar Jeg ønsker å friske opp ansiktet mitt da spesielt huden under øynene mine har blitt slapt og livløst og med en del linjer( er 41 år). Jeg har tilgang til flere gode klinikker, men det er da så mange forskjellige behandlinger at jeg vet ikke hva jeg skal gå for? Hva funker faktisk? Fillers og botox er ikke aktuelt.
AnonymBruker Skrevet 6. februar #2 Skrevet 6. februar Har du en god hudpleierutine? Det er det viktigste du kan gjøre for huden Anonymkode: bf0e8...d42
Taddah Skrevet 6. februar Forfatter #3 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du en god hudpleierutine? Det er det viktigste du kan gjøre for huden Anonymkode: bf0e8...d42 Jeg bruker ganske bra produkter( tror jeg da), men jeg trenger en boost og da har jeg lyst til å prøve en behandling som funker.
Roci Skrevet 6. februar #4 Skrevet 6. februar (endret) Søsteren min sverger til Profilho Endret 6. februar av Roci
Taddah Skrevet 6. februar Forfatter #5 Skrevet 6. februar Roci skrev (2 minutter siden): Søsteren min sverger til Profilho Jeg har faktisk prøvd det, men de tok ikke under øya.
Snikendeull Skrevet 6. februar #6 Skrevet 6. februar Dermapen, profholio, skinbooster, snakke med en dermatologisk sykepleier ☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #9 Skrevet 12. februar Roci skrev (På 6.2.2026 den 13.32): Søsteren min sverger til Profilho Under øynene?? Anonymkode: f4fd7...781
AnonymBruker Skrevet 12. februar #10 Skrevet 12. februar Taddah skrev (På 6.2.2026 den 11.58): Jeg ønsker å friske opp ansiktet mitt da spesielt huden under øynene mine har blitt slapt og livløst og med en del linjer( er 41 år). Jeg har tilgang til flere gode klinikker, men det er da så mange forskjellige behandlinger at jeg vet ikke hva jeg skal gå for? Hva funker faktisk? Fillers og botox er ikke aktuelt. Hva er aktuelt da? Kun ting som ikke lager hull i huden? Da er det vel bare vanlige hudkremer du vil ha, og de kommer du ikke kjempelangt med. Anonymkode: f4fd7...781
Roci Skrevet 12. februar #11 Skrevet 12. februar (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Under øynene?? Anonymkode: f4fd7...781 Nei, for resten ansiktet. Jeg forsto det slik at problemet gjaldt hele ansiktet, selv om under øynene var verst. Men etter det jeg har funnte ut, kan man ta Profilho også under øynene, selv om det ikke er vanlig. Endret 12. februar av Roci
AnonymBruker Skrevet 12. februar #12 Skrevet 12. februar Laser, har aldri testet under øyene, men hatt god effekt i resten av ansiktet. Under øyene bruker jeg tear trough (filler) hvert 2. år, syns det gjør nytten. Men det kan være at laser er vel så effektivt, men sikker relativt smertefult i det området. Anonymkode: 98ce9...53f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå