Taddah Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Jeg ønsker å friske opp ansiktet mitt da spesielt huden under øynene mine har blitt slapt og livløst og med en del linjer( er 41 år). Jeg har tilgang til flere gode klinikker, men det er da så mange forskjellige behandlinger at jeg vet ikke hva jeg skal gå for? Hva funker faktisk? Fillers og botox er ikke aktuelt.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Har du en god hudpleierutine? Det er det viktigste du kan gjøre for huden Anonymkode: bf0e8...d42
Taddah Skrevet 16 minutter siden Forfatter #3 Skrevet 16 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du en god hudpleierutine? Det er det viktigste du kan gjøre for huden Anonymkode: bf0e8...d42 Jeg bruker ganske bra produkter( tror jeg da), men jeg trenger en boost og da har jeg lyst til å prøve en behandling som funker.
Roci Skrevet 3 minutter siden #4 Skrevet 3 minutter siden (endret) Søsteren min sverger til Profilho Endret 3 minutter siden av Roci
Taddah Skrevet akkurat nå Forfatter #5 Skrevet akkurat nå Roci skrev (2 minutter siden): Søsteren min sverger til Profilho Jeg har faktisk prøvd det, men de tok ikke under øya.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå