Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er aldri syk og borte fra jobb. Men nå er jeg helt på tampen før permisjon og er ekstremt sliten, og kjenner at jeg trenger en dag å hente meg inn utenom en vanlig helg. Rekker jo så vidt å hente meg inn i helgene før det er påan igjen på mandag. Jeg ønsker ikke sykemelding, vil jobbe fullt ut tiden, men trenger bare 1 dag. Innafor?

Anonymkode: 2af12...0c0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er aldri syk og borte fra jobb. Men nå er jeg helt på tampen før permisjon og er ekstremt sliten, og kjenner at jeg trenger en dag å hente meg inn utenom en vanlig helg. Rekker jo så vidt å hente meg inn i helgene før det er påan igjen på mandag. Jeg ønsker ikke sykemelding, vil jobbe fullt ut tiden, men trenger bare 1 dag. Innafor?

Jeg husker jeg ville jobbe mest mulig i svangerskapet. Hadde ikke noen plager, men ble sliten de siste mnd. jeg fødte i februar og i november og desember hadde jeg 50% sykemelding, halve dager. Og i januar tok jeg 100%. Jeg lå rett ut den siste mnd! Vet at dette ikke svarer på det du lurer på, men tenkte jeg kunne dele min erfaring:) 

Anonymkode: 94c54...1c9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg husker jeg ville jobbe mest mulig i svangerskapet. Hadde ikke noen plager, men ble sliten de siste mnd. jeg fødte i februar og i november og desember hadde jeg 50% sykemelding, halve dager. Og i januar tok jeg 100%. Jeg lå rett ut den siste mnd! Vet at dette ikke svarer på det du lurer på, men tenkte jeg kunne dele min erfaring:) 

Anonymkode: 94c54...1c9

Takk for din erfaring. Jeg har det ikke helt sånn, jeg er megasliten men får fint hentet meg inn med hvile slik at jeg godt kan jobbe. For meg er det å være sykemeldt et bidrag til mørke tanker så det er å bli verre heller enn bedre. Jeg vil jobbe så mye som mulig. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Ja ta en dag om du trenger det.

Anonymkode: 699eb...b48

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ja ta en dag om du trenger det.

Anonymkode: 699eb...b48

Takk for svar. Det ble en hviledag ja 🤕

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...