AnonymBruker Skrevet 5. februar #1 Skrevet 5. februar Som tittelen sier, og hva var det? Anonymkode: 6b49f...852
Gjest Ramsay Street Skrevet 5. februar #2 Skrevet 5. februar Ikke foreløpig, men hvis dette blir vist i praksis, og ikke bare er tomme ord kommer jeg til å oppleve et : https://www.vg.no/nyheter/i/9pmoJr/statsminister-jonas-gahr-stoere-om-innstramming-i-innvandringspolitikken
AnonymBruker Skrevet 5. februar #3 Skrevet 5. februar Dette er så teit egentlig, men det var en helt utrolig opplevelse! For en uke siden diskuterte samboeren min og jeg ordet sylte, fordi vi snakket først om syltet rødløk og så om syltetøy. "Hvorfor bruker vi det ordet?" Liksom. Sylte. Hva kommer det av? Så skulle jeg slå opp i etymologisk ordbok for å se. Boken er sortert etter kategorier og så alfabetisk innenfor hver kategori. Og jeg kan ikke si jeg bruker den ofte nok til å ha pugget rekkefølgen på kategoriene… Boken er ca 1200 sider, tykk som et uvær. Jeg slå opp på en tilfeldig side… og der. Der stod det om ordet "sylte". Jeg hadde altså klart å slå opp på NØYAKTIG den siden vi skulle på. Helt vilkårlig. Jeg trodde først nesten ikke på det! Først sa jeg "haha det var jo litt gøy", og så når jeg fikk summet meg forstod jeg hvor utrolig det egentlig var! Anonymkode: 2d99d...8c8 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar #4 Skrevet 5. februar Kanskje. Jeg har vært så fortvilet og syk i flere måneder nå, pga husvertens gårdsvarmeanlegg som har avgitt så mye røyk. Nylig trakk jeg to tenner også, og ble enda mer utmattet, når jeg måtte kjenne på den røyklukta som kom inn også. Jeg var så fortvilet at jeg til slutt brøt sammen og ba til Engelen for Luft flere ganger, i håp om at hun finnes, ville høre meg, og forsøke å hjelpe meg med dette. Få dageer senere kommer husverten på døra og sier han har stoppet mesteparten av fyringen, og ser på hvordan han kan få tømt rørene for vann så han kan stoppe resten også. Og samtidig snudde også vinden så det blåser bort fra meg nå, ikke mot meg. Wtf? Dette har vært så fortvilende, fordi jeg er i TOO og er i gang med tannbehandling, må få gjort det innen en viss tid, og kan ikke ha den røyken samtidig, da går jeg i dørken. Og jeg har vært så dårlig at det har vært vanskelig å gå på visninger og få komt igang med prosessen med å pakke osv for å komme meg ut. Det har bare vært for mye. Men nå er det slutt, jeg er fri, hurra. Nå får jeg energi til å lete etter et annet sted og komme meg til helv... vekk før han kjører igang det røykmonsteret igjen. Anonymkode: 94608...3a1 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar #5 Skrevet 5. februar Nå er hjernen vår slik at vi gjerne ser mønstre, selv der de ikke er. Men jeg velger likevel å tro på at en dag kommer miraklet ❤️ Anonymkode: e6507...e6a
AnonymBruker Skrevet 5. februar #6 Skrevet 5. februar Jeg var veldig syk og ba til Gud for første gang. Reiste meg fra sengen og gikk ut døren og startet et nytt liv. True story. Nå ber jeg hele tiden. Anonymkode: 053db...7fa 1 2
K.B. Skrevet 5. februar #7 Skrevet 5. februar Hume: "Et mirakel er per definisjon den minst sannsynlige forklaringen på en hendelse" 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar #8 Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg var veldig syk og ba til Gud for første gang. Reiste meg fra sengen og gikk ut døren og startet et nytt liv. True story. Nå ber jeg hele tiden. Anonymkode: 053db...7fa Jøss, vil du fortelle mer om det? Anonymkode: 94608...3a1
Trolltunge Skrevet 5. februar #10 Skrevet 5. februar Vel, jeg ble gravid med tvillinger mens jeg hadde hormonspiral, og de ble i tillegg unnfanget dagen etter mens. Hvilket jeg vet så godt fordi jeg og deres far bodde i ulike byer, men var i utlandet på ferie sammen. Var så glad for at mensen var ferdig en dag før vi skulle skilles igjen. Jeg synes det er et mirakel. De skulle på ingen måte blitt til, men det ble de. 🥰 2
Natttåke Skrevet 6. februar #11 Skrevet 6. februar Trolltunge skrev (21 minutter siden): Vel, jeg ble gravid med tvillinger mens jeg hadde hormonspiral, og de ble i tillegg unnfanget dagen etter mens. Hvilket jeg vet så godt fordi jeg og deres far bodde i ulike byer, men var i utlandet på ferie sammen. Var så glad for at mensen var ferdig en dag før vi skulle skilles igjen. Jeg synes det er et mirakel. De skulle på ingen måte blitt til, men det ble de. 🥰 Så vakkert. Rørt her ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #12 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jøss, vil du fortelle mer om det? Anonymkode: 94608...3a1 Jeg var veldig syk og hjemme alltid pga det. Var sjeldent utenfor en dør. Jeg er ikke kristen og har heller ikke blitt det, men jeg ba og så forandret livet mitt seg totalt. Jeg vil anbefale alle andre å prøve det. I verste fall taper du noen sekunder av livet ditt. I beste fall får du det du ber om. 🙂 Anonymkode: 053db...7fa 2
Strigiformes Skrevet 6. februar #13 Skrevet 6. februar Da mitt barn ble frisk etter en lang og intens kamp mot spiseforstyrrelsen. Hun var borte nesten et år fra skolen. For meg var det et stort mirakel. Takker Gud hver eneste dag for at hun spiser. 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar #14 Skrevet 7. februar Ja. At jeg lever i dag, kan jeg takke en healer for. Det var veldig tilfeldig at jeg ble kjent med ham, og enda mer tilfeldig at jeg fikk vite at han var en healer. Han reddet livet mitt ❤️ Anonymkode: d23ec...5d6 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar #15 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 6.2.2026 den 1.17): Jeg var veldig syk og hjemme alltid pga det. Var sjeldent utenfor en dør. Jeg er ikke kristen og har heller ikke blitt det, men jeg ba og så forandret livet mitt seg totalt. Jeg vil anbefale alle andre å prøve det. I verste fall taper du noen sekunder av livet ditt. I beste fall får du det du ber om. 🙂 Anonymkode: 053db...7fa Oi, det var skikkelig vakkert å lese! 🤩 Anonymkode: 8fc20...949
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå