Gå til innhold

3kant med henne og en mann til....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trådstarter høres ganske gjennomtenkt ut og at dette skjer i ordentlige former og virker veldig opptatt av at hun skal få oppleve noe spennende.

Men jeg reagerer litt på siste setningene der om at "har lovet henn å ikke kreve det samme tilbake", dvs. at han får oppleve det samme med en annen kvinne.

Hvis hun får, hvorfor skal ikke han få? :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kline: Du er en gentlemann som vil oppfylle din kvinne sine drømmer!

Vi har hatt trekant diverse ganger. Det er deilig og veldig opphissende. Men det må være helt frivillig, dere må være 100 prosent trygge på at dette vil der gjøre sammen. Er helt sikker på at der vil elske det!

Nyyyyyt! :wow::humpe:

Gjest Gjest
Skrevet
:kline: Du er en gentlemann som vil oppfylle din kvinne sine drømmer!

Vi har hatt trekant diverse ganger. Det er deilig og veldig opphissende. Men det må være helt frivillig, dere må være 100 prosent trygge på at dette vil der gjøre sammen. Er helt sikker på at der vil elske det!

Nyyyyyt!  :wow:  :humpe:

Du understreker noe veldig viktig, nemlig at trekanter er opplevelser paret har SAMMEN, og som begge har glede av. Det skal ikke være slik at den ene i paret "ofrer seg" for den andres ønsker.

Gjest Gjest
Skrevet

Og når den ene parten må love å "ikke kreve det samme", da stiller man ikke likt. Jeg hadde avstått på sånne premisser.

Skrevet

Som mann må jeg få si at dette er både tøft og flott gjort av deg ovenfor din kjære. Dere skal derimot begge være svært på vakt for denne eventuelle sjalusien som kan komme snikende etter en stund. At du har laget veldig klare regler for ALT tror jeg er veldig viktig, eller helt nødvendig.

Tror ikke at dette vil ødelegge for deg og din samboer i ettertid, det kan gjerne bygge deres forhold da du viser henne at du er villig til å strekke deg langt for å gi henne det hun ønsker. Her kommer også viktigheten av at hun respekterer at du har gjort dette, men ikke plutselig kommer og krever mer, noe som fort kan skje dessverre.

Ønsker deg og din kjære all lykke med dette og håper at det kun fører meg seg positive erfaringer og opplevelser.

Gjest Gjest
Skrevet
Som mann må jeg få si at dette er både tøft og flott gjort av deg ovenfor din kjære. Dere skal derimot begge være svært på vakt for denne eventuelle sjalusien som kan komme snikende etter en stund. At du har laget veldig klare regler for ALT tror jeg er veldig viktig, eller helt nødvendig.

Tror ikke at dette vil ødelegge for deg og din samboer i ettertid, det kan gjerne bygge deres forhold da du viser henne at du er villig til å strekke deg langt for å gi henne det hun ønsker. Her kommer også viktigheten av at hun respekterer at du har gjort dette, men ikke plutselig kommer og krever mer, noe som fort kan skje dessverre.

Ønsker deg og din kjære all lykke med dette og håper at det kun fører meg seg positive erfaringer og opplevelser.

Det med sjalusi er ikke noe problem hvis et par har brukt TID på å forberede seg på første trekantopplevelsen. Hvis paret fra før har en "kultur" der sjalusi har en "naturlig plass", så vil de neppe innvolvere seg i trekanter, uansett.

Skrevet

Mannen min og jeg har prøvd litt forskjellig. Vi har hatt trekant med en ekstra mann, men vi har også møtt par. Det vi ikke har prøvd, er trekant med en annen kvinne. Den tanken tenner meg, men, her er jeg litt usikker av to årsaker. Det ene er fordi jeg nok ønsker denne kvinnen for meg selv, og det andre er kanskje "frykten" for å skulle bli jalou.

Personlig foretrekker jeg par, fremfor trekant. Det krever mye, for det er fire å ta hensyn til. Men det er spennende.

Eventuelt kan man jo også ha sex med sin egen partner, foran det andre par.

Vil bare legge til at jeg og mannen har ett godt sexliv, selv uten ekstra partnere. Når det skjer der det kun som en ekstra opplevelse :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg syns det er veldig fint at denne tråden ruller videre med voksne og reflekterte svar/innlegg fra folk med erfaring, og at man slipper alle disse "forståsegpåere" som mener masse om noe de aldri har prøvd.

Skrevet

Ville også bare legge til at jeg synes det er viktig at kjemien passer. Oftest har vi møtt paret først, på et nøytralt sted, og spist middag først.

Det er jo ikke alltid man synes man har møtt de rette, og så kan man la det bli med maten ;)

Jeg liker i allefall å se folk an, først. Tror ikke jeg ville ha blitt med til en ukjent mann på ett hotellrom, men der er man forskjellig.

Skrevet

Grunnen til at en del av oss ikke har prøvd det, kan jo være vår egen selvinnsikt.. Jeg hadde helt sikkert ikke taklet det og velger derfor å la det være uprøvd, men har jo allikevel rett til å ha en mening om det :)

Skrevet

Jeg har prøvd trekant med to menn da jeg var singel.

Men jeg kunne ikke klart det i et forhold fordi jeg tror jeg hadde blitt for sjalu.

Hadde det vært snakk om å ta inn en kvinne til er jeg kjempe redd for at denne kvinnen skal se bedre ut enn meg, og være bedre enn meg seksuelt at han skal tenne mer på henne enn på meg. Så for meg hadde jeg ikke klart det. Men det vet og min kjæreste og han syns det er likens samme vei så vi har heldigvis ikke behovet for dette. Men vi har spritet opp sexlivet vårt med mye annet.

Men jeg håper det blir en fin opplevelse for dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...