AnonymBruker Skrevet 5. februar #1 Skrevet 5. februar Har hatt merket Dream i 3-4 år. Kjøpt på Elkjøp for flere tusen kroner. Den er helt forferdelig. Jeg trenger ny. Har 3 etg, trapper, ingen dyr. Trenger en med lang batterilevetid mens jeg støvsuger. Lett å holde og manøvrere. Suger unna og funker, tilbehør til sofa og bak i smale kroker. Pris? Ikke det dyreste, men som funker. Anonymkode: fb616...61f
AnonymBruker Skrevet 5. februar #2 Skrevet 5. februar Super fornøy med Dyson. Kjøpte den idet merket kom til Norge for mange mange år siden og den fungerer fremdeles like godt. Har kun vært nødt til å kjøpe nytt batteri en gang, men det koster ikke all verden. Anonymkode: fdb25...fa3
AnonymBruker Skrevet 5. februar #3 Skrevet 5. februar Også veldig fornøyd med dyson. Har dyson v15 detect absolute (tror jeg den heter). Kjøpte i alle fall den av de som testet best i test på daværende tidspunkt. Ikke hatt noe problemer med den. Anonymkode: 9cdcc...114
fugl fønix Skrevet 5. februar #4 Skrevet 5. februar Noen skryter fælt av Nilfisk,og er fornøyd med den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå