AnonymBruker Skrevet 5. februar #1 Skrevet 5. februar Jeg kjøpte en hel grillet kylling i datodisk til 50% på Meny. Den har 2 dager igjen på holdbarhet. Jeg spiser ikke skinnet så det, tar jeg av. Tenkte å lage en rett av det i dag og rive opp resten av kjøttet og fryse ned til en annen gang. Spørsmål, siden det faktisk er flere år siden jeg har kjøpt grillet kylling: 1. Vurderer å lage ris og enten Toro sin Bretagne eller kremet kylling-saus?, ris og gr.saker. Bør jeg varme opp kyllingen i sausen eller ha den kald på tallerkenen med varm saus, ris og gr.saker? 2. Smaker grillet kyllingkjøtt greit når det har vært fryst, kan jeg feks bruke det i wok senere? Anonymkode: b9185...788
Frøya3 Skrevet 5. februar #2 Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kjøpte en hel grillet kylling i datodisk til 50% på Meny. Den har 2 dager igjen på holdbarhet. Jeg spiser ikke skinnet så det, tar jeg av. Tenkte å lage en rett av det i dag og rive opp resten av kjøttet og fryse ned til en annen gang. Spørsmål, siden det faktisk er flere år siden jeg har kjøpt grillet kylling: 1. Vurderer å lage ris og enten Toro sin Bretagne eller kremet kylling-saus?, ris og gr.saker. Bør jeg varme opp kyllingen i sausen eller ha den kald på tallerkenen med varm saus, ris og gr.saker? 2. Smaker grillet kyllingkjøtt greit når det har vært fryst, kan jeg feks bruke det i wok senere? Anonymkode: b9185...788 Jeg hadde varmet kyllingen i sausen. Evt. skåret kyllingkjøttet i små biter og frest de i panna før jeg hadde lagt dem på tallerken. Fryst kylling er godt i wok.
Muskath Skrevet 5. februar #3 Skrevet 5. februar (endret) Det er best med kyllingkjøtt varmt hvis du ikke skal bruke det i kald salat da. Og kyllingkjøtt smaker like godt etter det har vært fryst syns jeg. Endret 5. februar av Muskath 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar #4 Skrevet 5. februar Kan lage salat og ha hvitløk baguet til Varme det opp i en saus og har ris og grønsaker Anonymkode: 1001e...499
AnonymBruker Skrevet 5. februar #5 Skrevet 5. februar *kald salat med grillet kylling, pasta, bacon og valgfri dressing. * varme den 10 min i ovnen og serverer med ris, bearnaise, salat og paprikachips. Ev varm i saus. * waps Jeg elsker grillet kylling🤩 Anonymkode: 5a490...5ba
AnonymBruker Skrevet 5. februar #6 Skrevet 5. februar Jeg pleier å kjøpe ferdig grillet kylling og fryse i porsjoner. Det går fint. Kyllingen bør vel være varm hvis resten av maten er det. Anonymkode: bbdd6...76e
AnonymBruker Skrevet 5. februar #7 Skrevet 5. februar Grillet kylling som har vært innom kjøleskapet er veldig tørr som kald, så selv om du skal ha varm saus over hadde jeg varmet kjøttet også lett. Anonymkode: 7ddff...c4c
AnonymBruker Skrevet 5. februar #8 Skrevet 5. februar Vi jer. Da varmer jeg opp kylling i Toro Bretagne saus, med ris og gr.saker. Resten av kyllingen fryser jeg ned og bruker i Wok senere. Takk for hjelp👍🏼🥰 Anonymkode: b9185...788
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå