Gå til innhold

Hvor mye tid på trening?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere med små barn som trener flere ganger i uken. Hvor lenge trener dere hver gang og når på dagen? 

Anonymkode: 33f29...f15

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Cirka en times tid fire ganger i uka. Noen dager får jeg det til på formiddagen før jobb, andre ganger legger den ene ungene mens den andre trener etter ungenes fotballtrening osv. Prøver meg på en langtur i helga, ofte får den ene ta en på lørdag og den andre på søndag. Resten er familietid 😊

Anonymkode: 7be83...a7c

AnonymBruker
Skrevet

Ca 30 minutters styrketrening hver ettermiddag/kveld. Ofte med ett eller flere av barna. Sykler til jobb og ellers dit jeg skal hvis avstanden er mindre enn 10-12 km. 

Danser en kveld i uka, ca en time, pluss 30 min tøying.

Anonymkode: 2b011...890

AnonymBruker
Skrevet

Da mine var små trente jeg om kvelden. En time 3 ganger i uken. Vi laget treningsrom hjemme for å kunne få det til. Manne løp 2-3 timer 4-5 ganger i uken. Han løp ute, jeg løp hjemme. Nå er mine større så vi har mer frihet. Bruker fortsatt treningsrommet flittig.

Anonymkode: 4d7fe...b31

AnonymBruker
Skrevet

Løper til og fra jobb annenhver dag (8 km hver vei). Mannen gjør tilsvarende de dagene jeg leverer/henter.

Løper langtur en morgen i helgen, mannen løper den andre helgemorgenen. 

Tar innimellom en kjapp styrkeøkt i lunsjen når jeg har hjemmekontor.

Anonymkode: 1d812...b53

AnonymBruker
Skrevet

Varierer litt her fra uke til uke, men blant annet:

- lunsjpausen på jobbens treningsrom

-utnytte fleksitid, trene siste timen av arbeidsdagen og heller jobbe den timen etter  ungene er langt

-mens mannen legger ungene

-morgenen i helger

- mens barna er på egene aktiviteter, f.eks kjøre dem til trening og løpe i området mens de trener

Prøver å få inn treninga uten at det går ut over tiden med barna (de er fortsatt små og legger seg 19, så timene før er stort sett hellige)

Anonymkode: a2ca1...996

AnonymBruker
Skrevet

Trener ca 1,5 timer 3 x i uken, (blir over to timer jeg er ute av huset) på kvelden (mannen og jeg tar annenhver dag, etter leggetid), og i tillegg trener jeg ashtangyoga på morgenen 3 ganger i uka.

Anonymkode: 0843d...f8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...