Gå til innhold

Veldig lei av tinder. Flere?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ingen har lyst å gå for noen som kun er ok…

Anonymkode: eb8d2...a09

Det er vel det menn ofte gjør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelper ikke sitte der og sveipe, når folk skal gjemme hvem de er og hva som gjør dem unike. Og, hva i helvete er greia med å fylle bioen med random ikoner? Jeg vil se hvordan folk ordlegger seg, som et absolutt minimum. Er det virkelig for mye å be om?

Jeg har sett mannlige profiler, og foruten at det er noen knepp bedre kvalitet på bildene i kvinnelige profiler er det like mye "low effort" på alt det andre. Det er så jævlig usexy med folk som åpenbart ikke prøver, engang.

AnonymBruker
Skrevet
Runnah skrev (3 timer siden):

Så be dem slutte med det da.

Anonymkode: 9cda5...ac2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
knooters skrev (30 minutter siden):

Hjelper ikke sitte der og sveipe, når folk skal gjemme hvem de er og hva som gjør dem unike. Og, hva i helvete er greia med å fylle bioen med random ikoner? Jeg vil se hvordan folk ordlegger seg, som et absolutt minimum. Er det virkelig for mye å be om?

Jeg har sett mannlige profiler, og foruten at det er noen knepp bedre kvalitet på bildene i kvinnelige profiler er det like mye "low effort" på alt det andre. Det er så jævlig usexy med folk som åpenbart ikke prøver, engang.

Kan være de ikke vil skille seg ut fordi de vil være som de andre og blir ansett attraktive nok av mange nok brukere til å ikke merke hvem de går glipp av?

Eller kanskje deg ikke er så mange damer som er av typen du finner interessant? Eller kanskje de fleste i Norge er veldig kjedelige? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.2.2026 den 21.22):

Føler bare ikke det er menn som er ute etter det samme som meg (forhold) og som har høvelig like verdier og ønsker for livet. 

Anonymkode: a026a...353

Jeg har litt motsatt erfaring. De jeg har datet har ønsket å bli seriøse/eksklusive og det ganske kjapt. Og for meg er det et problem, siden jeg trenger mer tid enn dem og også er ok med et uforpliktende forhold hvis tiltrekningen bare er sånn halvveis.

Anonymkode: 9d7d6...f47

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truffet mange kjekke og hyggelig menn på Tinder. Hva er det med «alle» dere som bare er så sykt negative..? Er det noe med dere som ikke er så attraktivt 🤔

Jeg har flere venninner og bekjente som har funnet partner på Tinder.

Anonymkode: a7421...b7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Slettet tinder for etter 1,5 år der inne for 3 uker siden. Ikke snudd meg tilbake siden og skal aldri inn der igjen. Bare dritt der jo. Å finne noen vetige folk der jo som å vinne i lotte, ekstremt få. Bare en haug med lustful, pågående, low effort menn som tror de er noe .. Nei takk. Da er sjansene meget mye større å finne noen i real life. Hilsen en dame på 30 år og over gjennomsnittet pen... Fikk mange likes, og matcher... Men knapt ingen gadd å skrive eller føre en samtale - igjen, nei takk! 

Anonymkode: c24a4...6c2

Da forstår du hva jeg mener. 

Blir nesten litt deppa da det oppleves som at det er sånn markedet der ute er. 

ts

Anonymkode: a026a...353

AnonymBruker
Skrevet
knooters skrev (1 time siden):

nå har jeg sluttet med dating og alt slikt, men som en som drev med "low effort", i alle fall den siste tiden, og som ikke forventet så mye, så slo det meg at de jeg møtte forventet high effort. dette var menn jeg tenkte ikke kunne tillate seg å forvente så mye. jeg tok konsekvensen av det og lot ikke som at jeg var bedre enn det jeg er. overveide ikke nøye hvordan han fremstod, slik jeg følte i retur. møtte riktignok en da, som ikke var slik, helt på slutten av datingen min. virker nesten som at jo dårligere mannen er, jo høyere forventninger stiller han. ikke alltid, men nesten. de sier mye rart, men forventer at man skal holde seg innenfor det som er normalt selv. de kan shit teste, men shit testing tilbake er forbudt og tas veldig seriøst. en annen greie med denne type menn som er low effort er at man kan lese på dem hva de tenker og føler, man må jo ignorere det også. men det slår uheldig tilbake for de skjønner ikke at man er høflig og ignorerer.  :P mens oppegående menn er vanskeligere å "tyde". 

Anonymkode: 91038...b93

AnonymBruker
Skrevet
Runnah skrev (8 timer siden):

Håper jeg aldri må kaste bort tid på menn som bare synes jeg er «ok». 

Anonymkode: ba1ac...9f3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Håper jeg aldri må kaste bort tid på menn som bare synes jeg er «ok». 

Anonymkode: ba1ac...9f3

Du gjør ikke det, dette er bare teorier som kommes med her inne, ikke realiteten for de fleste. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du gjør ikke det, dette er bare teorier som kommes med her inne, ikke realiteten for de fleste. 

Vil absolutt tro at det er mange menn som nøyer seg med ok når man begynner å akseptere at det er enten ok eller ingen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har truffet mange kjekke og hyggelig menn på Tinder. Hva er det med «alle» dere som bare er så sykt negative..? Er det noe med dere som ikke er så attraktivt 🤔

Jeg har flere venninner og bekjente som har funnet partner på Tinder.

Anonymkode: a7421...b7a

Enig. Tinder fungere veldig bra. Kanskje bedre for menn, fordi de fleste damer er ute etter fast forhold. Neida, ikke alle. For damer kan det nok være litt risiko for at mannen kun vil ligge. 

Men du må VILLE treffe noen, ikke bare "se det litt an", eller bli hekta på sveiping og heller spille på neste hest.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...