AnonymBruker Skrevet i går, 19:35 #1 Skrevet i går, 19:35 Var nok litt for optimistisk når det kommer til å møte noen på tinder. Det vsr mye vanskeligere enn jeg hadde trodd. Føler meg skikkelig skuffet over det da jeg ikke synes det er så lett å møte noen på andre arena. Flere som føler på det samme? Anonymkode: a026a...353 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 19:41 #2 Skrevet i går, 19:41 Tinder er helt håpløst sted å være. Jada, det er sikkert profilen det er noe galt med. M45 Anonymkode: f387d...700
AnonymBruker Skrevet i går, 20:22 #3 Skrevet i går, 20:22 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Tinder er helt håpløst sted å være. Jada, det er sikkert profilen det er noe galt med. M45 Anonymkode: f387d...700 Føler bare ikke det er menn som er ute etter det samme som meg (forhold) og som har høvelig like verdier og ønsker for livet. Anonymkode: a026a...353 3
AnonymBruker Skrevet i går, 20:59 #4 Skrevet i går, 20:59 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Føler bare ikke det er menn som er ute etter det samme som meg (forhold) og som har høvelig like verdier og ønsker for livet. Anonymkode: a026a...353 Det er en sjangse at de finns, men at det ikke er så mange av dem på akkurat tinder? Samtidig så er det jo ikke riktig før det er riktig heller, så han kan jo være der inne. Anonymkode: 9cda5...ac2
AnonymBruker Skrevet i går, 21:18 #5 Skrevet i går, 21:18 ja-nei, jeg er ikke på noe sjekke-app!! men synes det er litt rart å forvente at man får suksess på sjekke-apper, de kommer jo ikke med noen garanti. 😅 Anonymkode: 91038...b93
AnonymBruker Skrevet i går, 21:19 #6 Skrevet i går, 21:19 men å være på Tinder nå er jo litt som å være på FB fremdeles. Anonymkode: 91038...b93 1
AnonymBruker Skrevet i går, 22:58 #7 Skrevet i går, 22:58 Håpløs app. Det er bare å regne med at damene og mennene på der ligger rundt med folk fra appen konstant, så de er ikke akkurat noen jeg hadde sett for meg som partner. Anonymkode: 6c184...7d2 2
Lorian Skrevet 16 timer siden #8 Skrevet 16 timer siden (endret) Har aldri prøvd Tinder, men har hørt mye fra de jeg kjenner som har brukt den. Er vel vanskelig å stikke seg frem i et hav av mannfolk. Hvorfor skal hun velge meg? Hva gjør meg spesiell? Om man passer sammen og har god kjemi kommer liksom ikke frem i en Tinder profil. Er ganske bestemt på at jeg skal få meg en kjæreste uten å bruke Tinder, selv om det ikke er så lett 😅 Endret 16 timer siden av Lorian 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #9 Skrevet 16 timer siden Aldri prøvd, skal aldri prøve. Tror det fucker hodet til mange som er fra medium til normalt tiltrekkende. De tror de er Guds gave.. Anonymkode: ba46e...764
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Skrevet 16 timer siden Jeg tror det er lurt å kvinne/manne seg opp til å ta lott mer kontakt i det virkelige livet. Smile, se andre inn i øynene, komme i småprat med andre mennesker her og der. Såvidt jeg kan skjønne er Tinder et sted det man fort blir misantropisk og helt desillusjonert. Anonymkode: bb4aa...a22 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Føler bare ikke det er menn som er ute etter det samme som meg (forhold) og som har høvelig like verdier og ønsker for livet. Anonymkode: a026a...353 De finnes, men er som å finne en diamant blant gråstein. Kanskje 1/100 er ok og 1/1000 virkelig verdt det. Anonymkode: eb8d2...a09
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #12 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Aldri prøvd, skal aldri prøve. Tror det fucker hodet til mange som er fra medium til normalt tiltrekkende. De tror de er Guds gave.. Anonymkode: ba46e...764 har møtt noen og har mang en gang måtte overse en del oppførsel. jeg føler jeg tar de jeg har truffet for den de er, mens de sitter og liksom synlig overveier "varen" ... hehe. totalt usjarmerende. Anonymkode: 91038...b93
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #13 Skrevet 12 timer siden Tinder er bra for å treffe damer som vil ha sex. For langvarige forhold er det andre apper som er bedre. Anonymkode: 37079...093
Runnah Skrevet 12 timer siden #14 Skrevet 12 timer siden De fleste er vel lei Tinder. Et nødvendig onde imo.
Runnah Skrevet 12 timer siden #15 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): De finnes, men er som å finne en diamant blant gråstein. Kanskje 1/100 er ok og 1/1000 virkelig verdt det. Anonymkode: eb8d2...a09 Hvis damer sveiper 5/100 til høyre og 1 av dem er ok, så er vel ikke det så galt.
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #16 Skrevet 12 timer siden Ja. Men det er svært vanskelig å skulle vurdere tusenvis av overvektige, skjeggete og hårløse menn opp mot hverandre. Etter åtte sveip ser alle kliss like ut. Anonymkode: 52476...2c1 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #17 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tinder er helt håpløst sted å være. Jada, det er sikkert profilen det er noe galt med. M45 Anonymkode: f387d...700 Tror det er like håpløst på alle datingapper. Og man blir preget av å være der, så jeg slettet alt ganske fort. Det er ikke lett å vise hvem man er på bilder og litt tekst. Det er helt sikkert ikke noe feil med profilen din. Det ville nok vært lettere å møte noen fysisk. Men det forutsetter at man er mer ute blant folk… Anonymkode: 047f1...2d6
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #18 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Tror det er like håpløst på alle datingapper. Og man blir preget av å være der, så jeg slettet alt ganske fort. Det er ikke lett å vise hvem man er på bilder og litt tekst. Det er helt sikkert ikke noe feil med profilen din. Det ville nok vært lettere å møte noen fysisk. Men det forutsetter at man er mer ute blant folk… Anonymkode: 047f1...2d6 Det med sosialisering er så vanskelig når man ikke er innafor noen nettverk der det skjer ting. Men nå er jeg i en ekstra usosial situasjon enn jeg tror folk flest er, så vet ikke om det kan være en kommentar for normal personen i gata. Anonymkode: 9cda5...ac2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå