Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser etter ny seng. Misliker sterkt rammemadrass/kontinentalsenger, jeg vil ha en sengeramme. Men hvor finner man det som ikke er Ikea eller jysk, og ikke koster 15.000? Jeg så på noen på Jotex, men de fleste der var utrolig lave, og ellers var det mye metall (som jo blir iskaldt om vinteren, nei takk 😅). Både Skeidar, Bohus og Møbelringen som jeg har kjøpt fra tidligere har bare rammemadrasser nå! Hvor ellers kan du anbefale?

Anonymkode: 97d88...023

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

AnonymBruker
Skrevet

På Finn, kanskje?

Ellers må du jo undersøke hvilke møbelforretninger som finnes i ditt område. Kan være forretninger som ikke er tilknyttet noen kjede, også. Ellers kan det være lurt å snakke med folk i butikken og ikke bare sjekke nettet, for det er ikke uvanlig at disse butikkene har langt mer å by på enn det som står på nett, og i utstillingen.

Anonymkode: 78a4c...e83

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

På Finn, kanskje?

Ellers må du jo undersøke hvilke møbelforretninger som finnes i ditt område. Kan være forretninger som ikke er tilknyttet noen kjede, også. Ellers kan det være lurt å snakke med folk i butikken og ikke bare sjekke nettet, for det er ikke uvanlig at disse butikkene har langt mer å by på enn det som står på nett, og i utstillingen.

Anonymkode: 78a4c...e83

Har selvfølgelig gjort dette. Men det finnes også mange nettbutikker som jeg ikke kjenner til, eller ikke kjenner til kvalitet på, så jeg vil gjerne ha flere anbefalinger. 

Ellers ble jeg ledd av på Bohus for å spørre om de hadde sengerammer, det var visst bare barn som brukte senger med sengerammer... 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Et siste dytt-forsøk

AnonymBruker
Skrevet

Fagmøbler hadde noen tidligere, men det var noen pr siden.

Det er mulig at du må spørre betjeningen om hva de har i sortimentet.

Anonymkode: c96eb...e0a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Fagmøbler hadde noen tidligere, men det var noen pr siden.

Det er mulig at du må spørre betjeningen om hva de har i sortimentet.

Anonymkode: c96eb...e0a

Ikke nå lenger dessverre, kun ramme/kontinental der også.

Skrevet

Bygg en. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor kan det ikke være fra Ikea eller Jysk, begge selger sengerammer liksom, til ok pris? I heltre om det er det du vil ha? 
https://homeandkitchen.no/collections/sengerammer ?

Anonymkode: 94abe...cca

Ingen av de har noe inne nå som er YESS den liker jeg, og jeg skulle gjerne gått litt opp i kvalitet  nå som jeg ikke lever på studentbudsjett :)  

Trolltunge skrev (1 time siden):

Bygg en. 

Det hadde vært drømmen! Men jeg bor på 60 kvadrat uten bod eller garasje i tredje etasje, så jeg har ingen oppbevaring til verktøy og materialer, eller arbeidsplass.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet med IKEA sine da ?

Anonymkode: eb803...5be

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er problemet med IKEA sine da ?

Anonymkode: eb803...5be

At de har ingen nå som jeg har kjempelyst på, og jeg ønsker gjerne å gå litt opp i kvalitet.  Jeg har ingenting imot ikea, men det er fint å kunne se andre steder også. Jeg driver og bytter ut studenttid-møblene med møbler jeg regner med å ha i 15+ år. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ingen av de har noe inne nå som er YESS den liker jeg, og jeg skulle gjerne gått litt opp i kvalitet  nå som jeg ikke lever på studentbudsjett :)  

Det hadde vært drømmen! Men jeg bor på 60 kvadrat uten bod eller garasje i tredje etasje, så jeg har ingen oppbevaring til verktøy og materialer, eller arbeidsplass.

Jeg hadde kastet ut senga, satt madrasser på høykant, og bygget den på stedet. 

Men jeg har verktøy da. Det hadde jeg hatt uansett hvor trangt jeg bodde. Man kan også låne det. Plass til å bygge har du, der senga skal stå, og du kan sage ute. 

Endret av Trolltunge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...