Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjører forbi Gjøvik denne uka, og tenkte jeg skulle handle mat der. Så lurer på hvem som har best og billigst frukt/grønt. Ser det er et par internasjonale butikker der, men har jo ikke vært i dem så vet ikke hva de har.

Anonymkode: 16e57...be5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.2.2026 den 19.09):

Jeg kjører forbi Gjøvik denne uka, og tenkte jeg skulle handle mat der. Så lurer på hvem som har best og billigst frukt/grønt. Ser det er et par internasjonale butikker der, men har jo ikke vært i dem så vet ikke hva de har.

4 seasons er den eneste internasjonale grønnsaken på Gjøvik er verdt å besøke. 

Anonymkode: ed36a...516

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Takk! TS

AnonymBruker
Skrevet

Og hvile Rema i Gjøvik har en god størrelse? Ser etter godt utvalg av frukt og grønt der også, og vil ikke på en trang, liten butikk. TS

AnonymBruker
Skrevet

Glem det forresten, velger Hunndalen, der ligger de på rekke og rad. TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

4 season øverst i går gata syns jeg de har mye bra og billig frukt og grønt

Anonymkode: b5200...556

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2026 den 23.28):

Er 2 til. En nederst i går gate, men de har ikke så mye utvalg, og så er det en ved der det lå en joker butikk en gang, men de har ikke så mye i utvalg som 4 season

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.2.2026 den 20.56):

Er 2 til. En nederst i går gate, men de har ikke så mye utvalg, og så er det en ved der det lå en joker butikk en gang, men de har ikke så mye i utvalg som 4 season

Jeg er klar over det. Det var derfor jeg skreiv at det var den eneste det var verdt å besøke.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...