AnonymBruker Skrevet 4. februar #1 Skrevet 4. februar Jeg kjører forbi Gjøvik denne uka, og tenkte jeg skulle handle mat der. Så lurer på hvem som har best og billigst frukt/grønt. Ser det er et par internasjonale butikker der, men har jo ikke vært i dem så vet ikke hva de har. Anonymkode: 16e57...be5
AnonymBruker Skrevet 7. februar #2 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 4.2.2026 den 19.09): Jeg kjører forbi Gjøvik denne uka, og tenkte jeg skulle handle mat der. Så lurer på hvem som har best og billigst frukt/grønt. Ser det er et par internasjonale butikker der, men har jo ikke vært i dem så vet ikke hva de har. Anonymkode: 16e57...be5 4 seasons er den eneste internasjonale grønnsaken på Gjøvik er verdt å besøke. Anonymkode: ed36a...516
AnonymBruker Skrevet 8. februar #3 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (15 timer siden): 4 seasons er den eneste internasjonale grønnsaken på Gjøvik er verdt å besøke. Anonymkode: ed36a...516 Takk! TS Anonymkode: 16e57...be5
AnonymBruker Skrevet 9. februar #4 Skrevet 9. februar Og hvile Rema i Gjøvik har en god størrelse? Ser etter godt utvalg av frukt og grønt der også, og vil ikke på en trang, liten butikk. TS Anonymkode: 16e57...be5
AnonymBruker Skrevet 9. februar #5 Skrevet 9. februar Glem det forresten, velger Hunndalen, der ligger de på rekke og rad. TS Anonymkode: 16e57...be5 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar #6 Skrevet 9. februar 4 season øverst i går gata syns jeg de har mye bra og billig frukt og grønt Anonymkode: b5200...556
AnonymBruker Skrevet 9. februar #7 Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2026 den 23.28): 4 seasons er den eneste internasjonale grønnsaken på Gjøvik er verdt å besøke. Anonymkode: ed36a...516 Er 2 til. En nederst i går gate, men de har ikke så mye utvalg, og så er det en ved der det lå en joker butikk en gang, men de har ikke så mye i utvalg som 4 season Anonymkode: b5200...556
AnonymBruker Skrevet 14. februar #8 Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (På 9.2.2026 den 20.56): Er 2 til. En nederst i går gate, men de har ikke så mye utvalg, og så er det en ved der det lå en joker butikk en gang, men de har ikke så mye i utvalg som 4 season Anonymkode: b5200...556 Jeg er klar over det. Det var derfor jeg skreiv at det var den eneste det var verdt å besøke. Anonymkode: ed36a...516 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå