Gjest King James II Skrevet 6. april 2006 #21 Skrevet 6. april 2006 1 Monty Paytons Flying Circus 2 Six Feet Under 3 The Simpsons 4 Family Guy 5 My Family
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2006 #22 Skrevet 7. april 2006 Jeg kjøper alltid seriene jeg liker. Favoritter: Startrek TNG Buffy 3rd rock from the sun Amazing stories Sex and the City (med som runners-up: Seinfeld, Twilight Zone, The Outer Limits, Angel, South Park)
Gjest |H| Skrevet 7. april 2006 #23 Skrevet 7. april 2006 1. The one and only - Prison Break! 2. Lost 3. Tippeliga serien... teller det?? 4. Venner for livet 5. Family guy
Sommerfugl83 Skrevet 7. april 2006 #24 Skrevet 7. april 2006 (endret) Noen av seriene har jeg lastet ned mens andre har jeg sett/ser jeg på tv. Noen av disse er jo slutt da men... I tilfeldig rekkefølge... Malcom i midten (helt fantstisk når man har sett 5 episoder!) Gilmore Girls Frustrerte fruer Prison Break Judging Amy Jeg klarer ikke helt å bare velge fem så jeg må legge til noen her Friends That 70s show Home and away (har fulgt med i rundt 7år eller noe ) South Park Futurama Alle elsker Raymond Endret 7. april 2006 av Sommerfugl83
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå