Malou Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 Jeg prøvde først med topp 3, men ble nødt til å utvide. :serie-junkie-smiley: Min topp 5: 1) Grey's Anatomy (laster ned, elsker den og har sett 31 episoder på 2½ uke!!) 2) Prison Break (laster ned) 3) Desperate Houseviwes (på TV) 3) Lost (laster ned) 5) Sex & The City (repriser på TV) Tredjeplassen ble delt, klarte ikke å bli enig med meg selv om hvem jeg likte best.
Adonia Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 1. prison break 2. lost 3. CSI 4. akutten 5. big brother alt på tv
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2006 #3 Skrevet 6. april 2006 For tiden er favorittene (i ikke prioritert rekkefølge): - The Shield (laster ned. Buhu, det var sesongslutt sist uke) - Prison Break (laster ned) - Lost (laster ned) - Gilmore Girls (TV) - CSI (TV)
Gjest -eline- Skrevet 6. april 2006 #4 Skrevet 6. april 2006 (endret) Laster ikke ned noe men paa TV ser jeg: 1)Desperate Housewives 2)My Name is Earl 3)ER 4)CSI 5)Hollyoaks... ...britisk trashy saape... men jeg ser paa det nesten hver dag, mest fordi det er paa naar jeg spiser middag... De begynner aa vise Grey's anatomy paa tv her om etpar uker, saa jeg vil nok begynne aa se paa det. Prison Break og Lost har jeg sett noe av, men begge deler gaar/har gaatt ganske sent og har alltid startet i UK naar jeg har vaert i Norge og omvent... det er haaploest aa foelge med paa tv-serier naar man bor i to land som ikke akkurat sender ting samtidig... Hvis jeg tar med DVD, saa blir lista litt anerledes, 5 er ikke nok! Maa ha med: Six Feet Under Friends Sex & the City Family Guy Will & Grace Endret 7. april 2006 av -eline-
Calla Skrevet 6. april 2006 #5 Skrevet 6. april 2006 *Kongen av Queens (laster ned + tv) *CSI (tv) *Lost (laster ned) *24 (dvd..fulgte ikke med da den gikk på tv, så jeg har ikke kommet lenger enn til sesong 3) *Frustrerte fruer (tv)
hilli Skrevet 6. april 2006 #6 Skrevet 6. april 2006 - The Sopranos, jeg har nettopp oppdaget denne fantastske serien - Gilmore Girls - Desperate Housewives - Veronica Mars - New Adventures of the Old Christine
Gjest Gjesta Skrevet 6. april 2006 #7 Skrevet 6. april 2006 I tilfeldig rekkefølge: Farscape Red Dwarf Dead Like Me Stargate SG-1 Battlestar Galactica Andre bra serier: South Park Dark Angel The 4400 The Simpsons Six Feet Under
Anglofil Skrevet 6. april 2006 #8 Skrevet 6. april 2006 (endret) 1. To the Manor Born (dvd) og The Good Life (dvd) 2. CSI: Las Vegas (dvd, tv, laste ned) 3. Yes, Minister/Yes, Prime Minister (dvd) 4. Doc Martin (dvd) 5. Foyle's War (dvd) William & Mary (dvd) Gilmore Girls (dvd) The Pretender (dvd) Three Up, Two Down (dvd) As Time Goes By (dvd) Lois & Clark - The New Adventures of Superman (dvd) My Family (dvd) A Fine Romance (dvd) Dawson's Creek (dvd) The Little House on the Prairie (dvd) Wire in the Blood (dvd) Cold Feet (tv) Monty Python's Flying Circus (tv) JAG Chicago Hope That '70s Show Mvh Yvonne Endret 7. april 2006 av yvonne
Little sister Skrevet 6. april 2006 #9 Skrevet 6. april 2006 Prison Break Lost Desperate housewives South park Kongen av Queens
Monarabb Skrevet 6. april 2006 #10 Skrevet 6. april 2006 Frustrerte fruer (tv) Lost (tv) Sex og singelliv (dvd) Friends (dvd) One three hill (dvd og tv)
Windy Skrevet 6. april 2006 #11 Skrevet 6. april 2006 (endret) Ikke tilfeldig rekkefølge : Veronica Mars Grey's Anatomy Prison Break Lost 24 Alle lastes ned (åå, hvordan kunne jeg glemme Battlestar Galactica og Stargate SG1!! Førstnevnte lastes ned, men sesongen er ferdig og andre ser jeg på dvd, så jeg må vente til sesong 9 slippes til høsten en gang..) Endret 7. april 2006 av Windy
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2006 #12 Skrevet 6. april 2006 Friends Sex og Singelliv Frustrerte fruer Alle Elsker Raymond Ikke i prioritert rekkefølge
Gjest Skya Skrevet 6. april 2006 #13 Skrevet 6. april 2006 1. Svarte penger, Hvite løgner (kun 8 episoder, men veldig bra!) 2. Home and away 3. Akutten 4. Roswell 5. Friends
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2006 #14 Skrevet 6. april 2006 1. To the Manor Born (dvd) og The Good Life (dvd) ← Prøvde å søke etter denne på Lime Wire nå, men jeg fikk bare opp homsesex og "hairy" og sånn... Hvor har du kjøpt DVD-ene? Jeg lurte på å kjøpe de til pappa, han elsker den serien Søkte på dvdon.com, men fant de ikke der
Anglofil Skrevet 6. april 2006 #15 Skrevet 6. april 2006 (endret) Jeg kjøpte To The Manor Born - The Complete Box Set i fjor. Hvis du går inn på finner du oversikt over hvor du kan finne de beste tilbudene hvis du søker på hvilken vare du skal ha. Husk på at den ikke iberegner frakt til utlandet, dvs. Norge, med unntak av play.com, hvor frakt er inkludert i prisen. Mvh Yvonne Endret 6. april 2006 av yvonne
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #16 Skrevet 6. april 2006 For tiden ser jeg på: Grey's Anatomy (laster ned) Lost Akutten Frustrerte Fruer Gilmore Girls Dessuten har jeg Pride & Prejudice og hele SATC på DVD som jeg ser om igjen med jevne mellomrom
Armonia Skrevet 6. april 2006 #17 Skrevet 6. april 2006 Grey's Anatomy(laster ned, elsker den og har sett 31 episoder på 2½ uke!!) ¨ Hva for en serie er dette?
Malou Skrevet 6. april 2006 Forfatter #18 Skrevet 6. april 2006 Grey's Anatomy handler om 4 nyutdannede leger (interns) på et sykehus i Seattle. Jeg er normalt ikke så glad i "sykehusserier", men denne serien falt jeg for med en gang. Den kan få meg til å le og gråte i samme episode og jeg synes den er utrolig godt skrevet. Du kan forøvrig lese mye mer om serien i linken nedenfor. http://www.tv.com/greys-anatomy/show/24440...rey%27s+anatomy
Klips Skrevet 6. april 2006 #19 Skrevet 6. april 2006 1. 6 feet under (har pause på tv) 2. LOST (tv, lastet ned forrige sesong) 3. My name is Earl (en time til ) 4. Gilmore Girls 5. øøøøh :klø:
lille__lulu Skrevet 6. april 2006 #20 Skrevet 6. april 2006 Hmm dette var vanskelig.. Kan det ha noe med at jeg ser ALTFOR mye på tv å gjøre tro?... !! 1 - Kongen av Queens 2 - Alle elsker Raymond 3 - Lost 4 - CSI 5 - Frustrerte fruer (også BigBrother da.. men fortjener nok ingen plass på en liste )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå