AnonymBruker Skrevet 4. februar #1 Skrevet 4. februar Er det mange som er syke nå, med hoste, hodepine og vondt i halsen i ukesvis? Anonymkode: d48a2...98e 1
-Missi- Skrevet 4. februar #2 Skrevet 4. februar Ja det vil jeg tro jeg var skikkelig dårlig i 14 dager måtte til slutt til legen og få cosylan Comp og astma pustedisk. I følge legen hadde "alle" i området det samme. Jeg pleier ikke oppsøke lege for sånt noe men det satte seg skikkelig i lungene hos meg. Han sa at man hostet i rundt 3 uker i gjennomsnitt. 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar #3 Skrevet 4. februar Uke 5 her, men ikke så mye hosting, men mest slapp og vondt i hodet og halsen 😟 Anonymkode: d48a2...98e 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar #4 Skrevet 4. februar Jeg også, er på andre uka nå. Noen som vet hva det er for noe? Ikke blitt så utslått av en vanlig forkjølelse før hvert fall. Har lurt litt på covid, for jeg har ikke lukt/smakssans heller. Anonymkode: 8e542...3ee
AnonymBruker Skrevet 4. februar #5 Skrevet 4. februar Nei. Mange år siden sist Anonymkode: 5c969...ae6
AnonymBruker Skrevet 4. februar #6 Skrevet 4. februar Hadde covid i jul. Var syk i mange uker før jeg fikk vite hva det var. Hadde mye slim. Hoste. Snørr. Litt feber. Rar til lite smak på mat og manglende sult. Anonymkode: c2b45...f42
AnonymBruker Skrevet 4. februar #7 Skrevet 4. februar Litt redd for å svare nei. Svarte noen på dette på samme tid i fjor. Jeg sa vi har ikke vært syke på et år vi! Så hovmodig hadde jeg vært, at hele familien straks etter ble forkjøla i flere uker. Håper vi klarer oss i år. Barna er litt større så de tåler litt mer. Anonymkode: ad0bf...3ec 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar #8 Skrevet 4. februar Aner ikke hvor mange som er syke. Jeg kjenner ingen! Anonymkode: 7941b...748
AnonymBruker Skrevet 4. februar #9 Skrevet 4. februar Skyldes trolig dårlig vaksinedekning. Viktig at alle tar oppfriskningsdosene sine. Anonymkode: f4453...bd4 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar #11 Skrevet 4. februar Ja. Er skikkelig syk i skrivende stund. Hodepine, leddverk, kvalme og lunger som er knusk tørr. Hoster til jeg brekker meg og har holdt det gående med paracet, hostesaft og svettet meg gjennom natten. Orker knapt å gå på do. Det virker som folk har lært absolutt null av korona og helst bil smitte flest mulig når de er syke. Her er hele husholdet nede for telling etter at en av oss var på trening med andres snørrete unger. Anonymkode: 979c9...c0d 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar #12 Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skyldes trolig dårlig vaksinedekning. Viktig at alle tar oppfriskningsdosene sine. Anonymkode: f4453...bd4 Det meste som florerer nå er virus eller bakterier det ikke er vaskine mot. Hadde folk hatt bedre håndhygiene vett til å holde seg hjemme, hadde mye vært unngått. Anonymkode: 35934...ec7 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar #13 Skrevet 4. februar Mye sykdom blant kollegaer sine barn, har også gått omgangssyke. Lite sykdom hos oss og i vår barnehage, heldigvis. Anonymkode: 88b3c...1dd
AnonymBruker Skrevet 4. februar #14 Skrevet 4. februar Er ikke luftveissyk ennå, men ble nyst i ansiktet i går av et barn.. Siden jeg har ME er drt ikke ideelt å bli syk (igjen), da jeg bruker veldig lang tid på å bli frisk. Anonymkode: 5c63d...ebb
AnonymBruker Skrevet 4. februar #15 Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Skyldes trolig dårlig vaksinedekning. Viktig at alle tar oppfriskningsdosene sine. Anonymkode: f4453...bd4 Hvilke da tenker du på? Anonymkode: ad0bf...3ec
Virrevirrevapp Skrevet 4. februar #16 Skrevet 4. februar Ja, mange er syke her. Jeg ble også veldig dårlig til tross for influensavaksine, så kanskje det bare er en stygg forkjølelse som går.
AnonymBruker Skrevet 4. februar #17 Skrevet 4. februar Ble syk på søndag og har vært borte fra jobb hele uka. En eller annen virusinfeksjon med lett feber, vond hals og verking i ledd. Har tatt vaksine for både covid, influensa og lungebetennelse nå nylig. Anonymkode: 8692d...50e 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar #18 Skrevet 4. februar Ts spør ikke om DU er sjuk! Mange som kretser kun rundt egen navle her! Anonymkode: 7941b...748 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar #19 Skrevet 4. februar Influensa A 🤧🤒ifølge test kos lege. Hadde feber opp mot 40 flere dager og selv nå over 3 uker senere, er jeg ikke helt bra Anonymkode: 6437b...b70
AnonymBruker Skrevet 4. februar #20 Skrevet 4. februar Jobber på barneskole, og det går mye greier der både blant barn og voksne. Det som florerer mest nå er feber med snørr og hoste (aner ikke hvilket virus som går) og omgangssyke (hilsen hun som har tørket spy to ganger i dag hittil ) Anonymkode: 2b853...8cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå