Gå til innhold

Han er yngre enn han sa, jeg har et stort problem.

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en mann i noen måneder og jeg er så utrolig forelsket. Vi har en stor aldersforskjell det jeg er eldst. Jeg er 36 år og han er 27 år, trodde jeg.. Jeg slet litt først med aldersforskjellen mellom oss, men han er voksen for alderen og jeg er blitt så forelsket og han er det samme i meg. Han slapp bomben i går at han bare er 24 år og blir 25 i år, han sa han var eldre fordi han trodde ikke jeg ville hatt han hvis han sa alderen sin, og han trodde ikke det skulle bli så seriøst mellom oss. Men nå sliter jeg, vi har en så stor aldersforskjell at jeg er redd dette ikke vil fungere i lengden når jeg blir eldre. Hjelp meg her, jeg trenger råd. 

Anonymkode: e9c87...7f8

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av, han er ikke 17, er snakk om 2-3 år heldigvis. Fortell ham at det ikke er lov å lyve, da må han på rommet sitt uten kveldsmat ;) neida men se det an med tiden, om han lyver om andre ting

Anonymkode: 95c50...d77

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Kan jo fungere fint i noen år det, ta det for hva det er, er jo lov å ha det litt gøy

• Liker 3
Skrevet
Enmanelskeråhate skrev (2 timer siden):

Kan jo fungere fint i noen år det, ta det for hva det er, er jo lov å ha det litt gøy

Evt kaste bort muligheten til å finne noe langvarig. La oss si at forholdet varer i fem år, da er hun ikke like attraktiv lenger når hun skal ut på leting igjen. Heldigvis vil det alltid være massevis av menn som vil ha kvinner på 40+, men det blir færre og færre av de beste.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Vil du ha barn? Hvis ja, ville jeg selv ønsket å vite veldig fort om han kunne tenke seg barn relativt raskt. Hvis han vil vente i 10 år blir det problematisk. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Han er jo fremdeles voksen og du har jo falt for han uavhengig av aldersforskjellen så jeg tenker kjør på! Samtidig så må han jo skjønne at det ikke er greit å lyve så jeg skjønner du er frustrert. 

Anonymkode: bd30b...d4b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns han ikke er verdt det fordi han er en person som ikke tillater deg å få bestemme over eget liv. Om han ikke tror at han i den alderen han er ville fått date deg, må han akseptere at du avviser han, ikke lyve seg inn i din sfære. 

Han burde vært åpen om hvem han er å gitt deg muligheten til å velge. Han tenkte altså å lyve seg til sengs med deg. Er det verdier du tenker er greit i en partner? 

Anonymkode: 81ccf...42a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare kjør på. Jeg kjenner et eldre par der hun er 12 år eldre enn ham ( hun er 80, han er 68), og de har det fortsatt kjempefint og har vært sammen i hundrevis av år

Anonymkode: b9731...6fd

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Runnah skrev (6 minutter siden):

Evt kaste bort muligheten til å finne noe langvarig. La oss si at forholdet varer i fem år, da er hun ikke like attraktiv lenger når hun skal ut på leting igjen. Heldigvis vil det alltid være massevis av menn som vil ha kvinner på 40+, men det blir færre og færre av de beste.

Sånn kan vi ikke tenke, for la oss si at hun får en av disse du anerkjenner som de beste som ikke liker damer over 40, er det et godt grunnlag for et langvarig forhold?

vi slutter ikke å bli eldre av å gå inn i en relasjon, dermed er det at partneren elsker deg gjennom aldring også en kriteria på en god partner. 
Dermed sier du, deg er heldigvis massevis av håp i og de som de fleste av oss ikke vil er det mindre sjans at tar kontakt.

Du gir oss med et uhell, håp. Takk 😅

• Liker 3
Skrevet

Den store aldersforskvellen hadde ikke gått for min del. Om du slet litt med tanken på at han var den alderen han løy på seg, kommer du aldri til å akseptere at han er yngre. Det kommer alltid til å plage deg.

• Liker 1
Gjest Queen19
Skrevet

For min del ville det vært en avgjørende faktor at han løy. Hvis han løy om alderen sin så tidlig, hva vil han lyve om senere? 

AnonymBruker
Skrevet

Hjelper ikke med voksen for alderen, for det første løy han og ikke fylt 25. Jeg har et barn som selv som fyller 25 dette året. De er voksne ja men ikke voksne som i forhold til en på 36. Skulle like å vite hvilke felles interesser du har med en på 24/25. Mitt barn holder på med master og er ikke skikkelig i voksenlivet som de kaller det

Anonymkode: 72636...58f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig voksent å lyve, ja…

Men er dere på samme sted i livet da? Barn, bolig, jobb/utdannelse osv. Ville aldri datet en student eller en som ikke eide bolig. 

Anonymkode: bbc31...589

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Queen19 skrev (4 minutter siden):

For min del ville det vært en avgjørende faktor at han løy. Hvis han løy om alderen sin så tidlig, hva vil han lyve om senere? 

At en kåt ung mann lyver litt på alderen for å komme i buksa på ei han har lyst på er ikke så aldeles uvanlig, har gjor det selv i ungdommen men det ble ikke noen notorisk løgner av meg for det.  😜

Anonymkode: 873a7...6d2

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Queen19 skrev (8 minutter siden):

ENIG.

Dette var kommentaren jeg så etter, og kunne skrevet selv.

Man er sammen med personen, ikke et tall.

Anonymkode: 24085...f77

• Liker 1
Gjest Queen19
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At en kåt ung mann lyver litt på alderen for å komme i buksa på ei han har lyst på er ikke så aldeles uvanlig, har gjor det selv i ungdommen men det ble ikke noen notorisk løgner av meg for det.  😜

De har datet i noen måneder, jeg tviler derfor på at han løy om alderen kun for sexens skyld. For min del er det uansett uvesentlig hvorfor, en løgn er en løgn og for meg ville det vært god nok grunn til å avslutte relasjonen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Lyve seg i buksa høres jo ikke ut som en overgriper. 

At du ikke har en velutviklet omsorgsmuskel bør ikke gå på bekostning av hvor bra vi andre kan ha det i livet. At det kryr av dem man ikke vil møte er ikke noe nytt, se på verden. 

AnonymBruker
Skrevet
Queen19 skrev (19 minutter siden):

De har datet i noen måneder, jeg tviler derfor på at han løy om alderen kun for sexens skyld. For min del er det uansett uvesentlig hvorfor, en løgn er en løgn og for meg ville det vært god nok grunn til å avslutte relasjonen. 

Han fortalte at det var det han gjorde, bare med andre ord. Han sa han trodde ikke det skulle bli så seriøst mellom dem=kortvarig/sex.

• Nyttig 1
Gjest Queen19
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han fortalte at det var det han gjorde, bare med andre ord. Han sa han trodde ikke det skulle bli så seriøst mellom dem=kortvarig/sex.

Som sagt, for min del er begrunnelsen for løgnen irrelevant. Jeg har dumpet menn fordi de løy om høyden sin, når jeg tar noen i en løgn så gjør det meg mistenksom til hva annet de kan lyve om i fremtiden. Mistanke har ingen plass i et forhold. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sånn kan vi ikke tenke, for la oss si at hun får en av disse du anerkjenner som de beste som ikke liker damer over 40, er det et godt grunnlag for et langvarig forhold?

vi slutter ikke å bli eldre av å gå inn i en relasjon, dermed er det at partneren elsker deg gjennom aldring også en kriteria på en god partner. 
Dermed sier du, deg er heldigvis massevis av håp i og de som de fleste av oss ikke vil er det mindre sjans at tar kontakt.

Du gir oss med et uhell, håp. Takk 😅

Som ikke liker damer over 40? Man prøver å finne en best mulig kjæreste før man blir for gammel, så håper man at det varer og det vil jo vare til tross for at man eldes hvis det er et godt forhold.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...