Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en fyr i 2 mnd. Vært litt frem og tilbake pga han pusser opp. Alltid litt små unskyldninger men han liker meg nok til at han gidder å avtale da.

Vi avtalte egentlig igår men det ble noe med opp-pussingen. Sa da at vi kanskje kunne idag formiddag. Jeg ble litt bestemt og sa at enten kommer du eller så finner jeg på noe annet! Jeg har barn nesten 100% og hadde barnefri kun idag. Han sa videre han fikk barnefrl ikveld. Jeg gjorde meg klar, sendte snap til han - han skrev gleder meg. Er der 19.30. Så jeg gjorde klar mat og har dusjet, ventet lenge på han. Men han kommer ikke? 

Jeg prøvde å ringe han. Tar den ikke? 

Hvorfor gjør han dette? Ikke ofte jeg er skuffet, men nå er jeg skuffet😳 Vil han bare at ikke jeg skal finne på annet? 

Anonymkode: d20e2...f9a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er rasshøl slik at du skal dumpe han framfor at han dumper deg. 

Ville ikke vært så sikker på at denne mannen er singel.. 

Anonymkode: f4c18...3e0

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han er rasshøl slik at du skal dumpe han framfor at han dumper deg. 

Ville ikke vært så sikker på at denne mannen er singel.. 

Anonymkode: f4c18...3e0

Skjønner bare ikke hvordan folk klarer det? 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke gått en halvtime enda, jeg vet det er en stund men det er nok å få magetrøbbel eller en viktig telefon eller trøbbel med barna til å bli forsinket. 

Anonymkode: bc9fb...6e3

AnonymBruker
Skrevet

Er han kommet?

Anonymkode: 9c67c...cad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er ikke gått en halvtime enda, jeg vet det er en stund men det er nok å få magetrøbbel eller en viktig telefon eller trøbbel med barna til å bli forsinket. 

Det kan selvsagt skje at man blir forsinket, men da gir man vel beskjed? 

Anonymkode: e53b7...f1d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke interessert. Slutt å svar han. 

Anonymkode: 388bf...b78

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det kan selvsagt skje at man blir forsinket, men da gir man vel beskjed? 

Anonymkode: e53b7...f1d

Til nå bør han ha gjort det ja. Men da det var sånn 20 min kunne noe enda ha tatt 20 min som han har stått fast i. 

Skrevet (endret)

Det gir litt cray at mannen er under 30 min forsinket og du allerede har postet et innlegg i kvinneforum angående hvorvidt du blir dårlig behandlet.

Endret av Snickersogtwist
  • Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Fyren er en kødd. Drit i han og gå videre. En fyr som er interessert i deg ville forresten lagt ned hammeren og malerkosten for 2 mnd siden. En fyr som er interessert tar seg ALLTID tid til deg.

Anonymkode: da642...64e

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Snickersogtwist skrev (Akkurat nå):

Det gir litt cray at manne er under 30 min forsinket og du allerede har postet et innlegg i kvinneforum angående hvorvidt du blir dårlig behandlet.

Han avlyste i går og. En halvtime uten beskjed er mye. Og ekstra kjipt når hun en sjelden gang hadde barnefri. Så ender hun med å kaste bort tiden på å vente på en fyr. I stedet for å gjøre noe gøy 

Anonymkode: 570b4...1a8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

VIL DU ha en mann som oppfører seg da?

Hvis ikke så er det bare å avslutte. 

Anonymkode: 0550e...6da

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han avlyste i går og. En halvtime uten beskjed er mye. Og ekstra kjipt når hun en sjelden gang hadde barnefri. Så ender hun med å kaste bort tiden på å vente på en fyr. I stedet for å gjøre noe gøy 

Anonymkode: 570b4...1a8

Det er virkelig ikke mye, spesielt når man har en forventning om at han trolig sitter i bilen og er på vei. Personlig hadde jeg tenkt at siden jeg allerede er sent ute, men på vei, så prioriterer jeg effektiv kjøring. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg har datet en fyr i 2 mnd. Vært litt frem og tilbake pga han pusser opp. Alltid litt små unskyldninger men han liker meg nok til at han gidder å avtale da.

Vi avtalte egentlig igår men det ble noe med opp-pussingen. Sa da at vi kanskje kunne idag formiddag. Jeg ble litt bestemt og sa at enten kommer du eller så finner jeg på noe annet! Jeg har barn nesten 100% og hadde barnefri kun idag. Han sa videre han fikk barnefrl ikveld. Jeg gjorde meg klar, sendte snap til han - han skrev gleder meg. Er der 19.30. Så jeg gjorde klar mat og har dusjet, ventet lenge på han. Men han kommer ikke? 

Hvorfor gjør han dette? Ikke ofte jeg er skuffet, men nå er jeg skuffet😳 Vil han bare at ikke jeg skal finne på annet? 

Fordi du duger å ha sex med, mindre han har noen/noe annet bedre fore. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Bare å droppe han. Han ønsker ikke denne typen forpliktelser med såpass forventinger enda, han trenger at det er litt mer løst. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Er han kommet?

Anonymkode: 9c67c...cad

Ja han kom 😅 jeg hadde gitt fullstendig f'en i han om ikke. 

Han var barenfotsinket

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser man det folkens!

koslig han kom, kos dere ☺️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja han kom 😅 jeg hadde gitt fullstendig f'en i han om ikke. 

Han var barenfotsinket

Fikk han sex og dro igjen?

Anonymkode: 388bf...b78

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bli dritglad og sikker på ham bare fordi du ikke ble ditcha da. Krever litt mer enn at man ikke står til forventningene når forventningen faktisk er at man ikke møter opp.

Anonymkode: 8673e...4af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke giddet. Høres ut som en som ikke respekterer andres tid, og en mann som lar deg vente og lure og generelt ikke prioriterer deg er ikke et godt tegn. 

Anonymkode: 8427d...4c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...