AnonymBruker Skrevet 3. februar #1 Skrevet 3. februar Hvor blir det av januar-rentene på sparekontoen min i Nordea? Noen andre som heller ikke har fått dem? Anonymkode: 15e0d...47d
AnonymBruker Skrevet 3. februar #2 Skrevet 3. februar Har Nordea månedlig godskrift av renter da? Anonymkode: 3c858...fa2
AnonymBruker Skrevet 3. februar #3 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har Nordea månedlig godskrift av renter da? Anonymkode: 3c858...fa2 Ja. Ellers hadde jeg ikke etterspurt dem 😊 Oppdaget det nå nettopp, for sent å ringe å spørre banken men på KG kan man jo alltids spørre 😅 Anonymkode: 15e0d...47d
AnonymBruker Skrevet 3. februar #4 Skrevet 3. februar Ok fant svaret selv ved å google litt rundt. De har sluttet med månedlige renteutbetalinger og gått over til årlige 🙄 Fjomper. Da får man jo ikke renter av rentene lengre da....Nei dette likte jeg ikke. Anonymkode: 15e0d...47d
AnonymBruker Skrevet 3. februar #5 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok fant svaret selv ved å google litt rundt. De har sluttet med månedlige renteutbetalinger og gått over til årlige 🙄 Fjomper. Da får man jo ikke renter av rentene lengre da....Nei dette likte jeg ikke. Anonymkode: 15e0d...47d Bulder bank har månedlige. Anonymkode: a0230...9b5 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar #7 Skrevet 3. februar Alvea skrev (10 minutter siden): Ja, fikk brev om dette i fjor. Jeg byttet bank Ja jeg har sikkert fått beskjed men det har gått meg hus forbi 🙈 Anonymkode: 15e0d...47d
AnonymBruker Skrevet 3. februar #8 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok fant svaret selv ved å google litt rundt. De har sluttet med månedlige renteutbetalinger og gått over til årlige 🙄 Fjomper. Da får man jo ikke renter av rentene lengre da....Nei dette likte jeg ikke. Anonymkode: 15e0d...47d Det har ingen betydning for sluttsummen blir den samme uansett. Sammenlign effektiv rente om du ikke tror meg. Anonymkode: 3cd67...932 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar #9 Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (På 3.2.2026 den 19.16): Ok fant svaret selv ved å google litt rundt. De har sluttet med månedlige renteutbetalinger og gått over til årlige 🙄 Fjomper. Da får man jo ikke renter av rentene lengre da....Nei dette likte jeg ikke. Anonymkode: 15e0d...47d Du kan jo benytte anledningen til å bytte til en bank med god innskuddsrente. Om det utbetales månedlig eller årlig har ingen betydning, det er uansett effektiv rente som oppgis. Men hvis du avslutter hos Nordea og tar ut pengene nå, vil du få rente på dem fra din nye bank. Anonymkode: 06afd...9d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå