AnonymBruker Skrevet 3. februar #1 Skrevet 3. februar Noen som har tatt dette over 1 år før ingeniørstudier? Når man har p matte fra vgs er det mulig å klare det? Anonymkode: 0ad05...c9b
AnonymBruker Skrevet 3. februar #2 Skrevet 3. februar Det skal nok gå helt fint. Forkurs/realfagskurs til ingeniørstudier skal vel gi deg kunnskaper tilsvarende fysikk1/R1/R2 til slutt? Det går helt fint med P-matte bakgrunn, og jeg regner med at de antar at de som begynner på kurset har nettopp P- eller S-matematikk (hadde de hatt R-matematikk fra før hadde de jo ikke trengt å gå på kurset i utgangspunktet). Anonymkode: 41136...12f
Flammen12 Skrevet 3. februar #3 Skrevet 3. februar Fult mulig hvis du jobber deg jevnt og trutt. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 3. februar #4 Skrevet 3. februar Jeg har tatt det, men begynner å bli leeenge siden nå. Var før kunnskapsløftet, så vi fikk 2fy, 2mx og 3mx. Jeg hadde 1mx i bakgrunn. Den gang var dette et studie over 1 år, men det ble vektet av Lånekassen som deltidsstudier slik at man kun fikk 50% lån og stipend. Det var tøft, særlig fysikken. Ting går fort og det krever endel egen innsats. Men hurtigheten på forkurset var ingenting mot hva som ventet i kalkulus året etter. Så det var god trening i å studere kontra det å være vgs elev. Lykke til! Anonymkode: 48111...3d1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå