Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som ser på?

Har (dessverre) sett på den nye sesongen. Sikkert bare meg, men jeg synes Jørgine er skikkelig utidig både mot Morten og brødrene sine. Sjefete, besserwisser og ganske envis. Not my cup of tea på noen måte. Fatter ikke folk ikke setter henne skikkelig på plass.

• Liker 8
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hun bosser litt med brødrene sine og vil at hele familien skal være sammen hele tiden. Og Noah som hadde brukket foten ble tvunget med på hyttetur langt oppi huttiheita, selv om han ville bli i Oslo og hvile pga foten, for hele familien SKAL være med hilsen Jørgine.

Endret av Grüner
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Mollebolle skrev (4 timer siden):

Noen som ser på?

Har (dessverre) sett på den nye sesongen. Sikkert bare meg, men jeg synes Jørgine er skikkelig utidig både mot Morten og brødrene sine. Sjefete, besserwisser og ganske envis. Not my cup of tea på noen måte. Fatter ikke folk ikke setter henne skikkelig på plass.

Opplever hun også som ganske ufin i væremåte ovenfor mannen og brødrene. I hvert fall det lille jeg har sett. 

Jeg har i grunn aldri likt dama... 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Slitsom dame.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er vel nettopp det inntrykket som gjør at jeg ikke ser serien. Så vel den første sesongen, men allerede da var hun jo rimelig nebbete. Antar det ikke har hjulpet med flere barn inn i husholdningen. 

• Nyttig 4
Gjest Queen19
Skrevet

Jeg orker ikke Jørgine, damene i den familien virker så kontrollerende og gutta virker som tidenes tøfler. Jeg syns man ser finere sider av Jørgine når hun f.eks. er med Vegard, men så fort hun er omringet av familien så forsvinner de sjarmerende sidene ved henne. 

Skrevet

Dagens episode ble den siste jeg ser fra den harry gjengen der, en hel episode om bææææsssjj knis knis. Seriøst???🤮

• Liker 1
Skrevet

Jeg fatter ikke at det går an å ha en slik dynamikk i familien. Greit at det er høyt under taket og at de kan si å gjøre neste hva de vil mot hverandre, men den skrikingen/kjeftingen til Jøringe. Å det er jo ikke bare mot brødre og mor hun er sånn, men også mot egne barn og Morten. Men, jeg reagerer sikkert siden jeg ikke er vandt med det. 

• Liker 2
Skrevet

Husker ikke helt om det var noe bedre før, men synes denne sesongen er utrolig kjedelig. Og enig i at Jørgine framstår lite sjarmerende. Det er jo veldig lite interessant med to episoder som dekker en hyttetur hvor det handler om at lillebror har skadet foten, at de spiser mat utgått på dato og å fikse utedoen. Barnet mitt elsker å se på, så jeg lider meg gjennom 😆, men dette er utrolig tynt. 

• Liker 3
Skrevet

Har ikke sett på det,men hørte tilfeldigvis et par minutter av henne så TV sto på.Hun har jo samme dialekt som Listhaug.😦Det er et stort NEI fra meg.

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Ikke rart Jørgine ikke har venninner (noe hun selv har sagt). Måten hun prater til og behandler spesielt Morten og brødrene sine på, er et eneste stort rødt flagg. Dama finnes jo ikke ydmyk. Det er "my way or the highway". Synes nesten det er litt rart at hun i det hele tatt er gift, med tanke på hvor "me, myself and I" hun er. Bare synsing fra min side, men jeg hadde ikke holdt ut med en person med den type personlighet/egenskaper.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Mollebolle skrev (På 3.2.2026 den 16.08):

Noen som ser på?

Skikkelig utidige både hun og mora. Rappkjefta egoister. Orker ikke å se på noe som helst som innbefatter denne familien. Morten er jo en stor tøffel stakkars 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...