AnonymBruker Skrevet 3. februar #1 Skrevet 3. februar Har egentlig aldri hatt problemer med min egen høyde. Syntes jeg når opp dit jeg skal, sitter helt normalt i en stol og normale klær sitter fint på meg. Men i datinglivet er det veldig stille. Jeg vet det er utallige innlegg om menns høyde på forskjellige forum, men deler alikevel min egen erfaring. Føler dating nå til dags i hovedsak skjer på diverse apper. Og på disse appene er selvfølgelig høyde på eventuell partner noe man kan legge inn. Der føler jeg at jeg blir valgt bort av veldig mange kvinner og kan ikke spille på min personlighet eller skjarm, da de ikke engang får opp profilen min. 😅 Jeg har litt lyst til å gi opp disse appene, men ser ikke helt hvordan jeg skal klare å finne noen uten app i disse dager. Hva tenker kvinnene på KG om min situasjon? Innlegget er ikke ment for å sutre om min egen høyde. Til info er jeg 174cm høy. 🙂 Anonymkode: 7f05a...ef1
AnonymBruker Skrevet 3. februar #2 Skrevet 3. februar Jeg skjønner virkelig ikke dette fokuset på høyde, og ville tenkt at om noen virkelig utelukker deg på grunn av de, så er de ikke for deg. Mulig jeg mener det fordi jeg selv ikke akkurat sto forrest i køa når det kom til å bli valgt i dating-apper. Men jeg hadde mange morsomme samtaler på Tinder likevel, og noen hyggelige turer - så jeg angrer ikke på at jeg brukte det. Og så fant jeg han jeg skulle utenom datingapper. Det er jeg veldig glad for, men ville hatt det fint aleine fremfor å tenke at jeg måtte være sammen med noen jeg ikke hadde det optimalt med bare fordi de «tålte» høyden eller andre ting ved meg, om det gir mening. Anonymkode: cd6a9...cb5 13 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar #3 Skrevet 3. februar Du er jo høyere enn gjennomsnittet av oss damer, så det burde ikke være noe problem. Men om du er tynn/spinkel i tillegg blir du litt liten i forhold til større menn, og det trekker nok ned, dessverre. Vi liker å føle oss litt små ved siden av dere. På Tinder kan man ikke sortere på høyde, så bruk sjansen godt til å skrive noe morsomt om deg selv (klarer du det, er du bedre enn 80 prosent av de andre). Anonymkode: a8605...2b9 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar #4 Skrevet 3. februar Ser ingen problemer med høyden din! Jeg er selv ei dame på 170 og jeg har ingen problemer med å date en på ca samme høyde som meg. Damer (og menn for den saks skyld) som er opphengt i høyde er ikke noe å samle på uansett. Anonymkode: 4d05d...37f 10 1 5
AnonymBruker Skrevet 3. februar #5 Skrevet 3. februar Jeg har aldri brydd meg om høyde på menn når jeg har datet. Laveste jeg har vært sammen med var 168. Anonymkode: 8d82e...e93 3 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar #6 Skrevet 3. februar Jeg har aldri valgt menn basert på høyde, men samtidig er jeg veldig lav, så "alle" er høye for meg😂 Er utrolig kjipt hvis du blir filtrert ut bare på grunn av dette... Anonymkode: 7c75d...7bf 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar #7 Skrevet 3. februar Skal du være for høy mener du ? Jeg er 178 og har aldri vært noe problem for meg ihvertfall. Anonymkode: f52e9...820 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar #8 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal du være for høy mener du ? Jeg er 178 og har aldri vært noe problem for meg ihvertfall. Anonymkode: f52e9...820 Er det ikke en mann som mener han er for lav? Anonymkode: a077e...d42 3 1
Millinea Skrevet 3. februar #9 Skrevet 3. februar Hvis damer velger deg bort pga høyde så er vel det bra. Da slipper du å kaste bort tiden din på slike damer... 3 4 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar #10 Skrevet 3. februar Alle har sine preferanser når det kommer til utseende, man skal tross alt tenne på vedkommende for å klare å ha sex sammen. Min preferanse er at du er for kort. Jeg føler meg stor og lite feminin sammen med en liten mann. Anonymkode: 681d0...fe2 2
Sykkelkopp Skrevet 3. februar #11 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Føler dating nå til dags i hovedsak skjer på diverse apper. Og på disse appene er selvfølgelig høyde på eventuell partner noe man kan legge inn. Der føler jeg at jeg blir valgt bort av veldig mange kvinner og kan ikke spille på min personlighet eller skjarm, da de ikke engang får opp profilen min. 😅 Jeg har litt lyst til å gi opp disse appene, men ser ikke helt hvordan jeg skal klare å finne noen uten app i disse dager. Du burde holde deg langt unna apper med mindre du er høy eller veldig kjekk. En gjennomsnittlig mann må sveipe til høyre 200 damer for å avtale en date, 1000 for å få en dame som faktisk møter opp. Og når hun møter opp er hun kanskje feit, siden appene er sexistisk og tillater å filtrere etter høyde men ikke vekt. I det virkelige liv teller høyde langt mindre. Damer har absurde forestillinger om hva hun skal ha og hvordan en mann er basert på få trekk. Men når de møter deg i virkeligheten faller det fort bort, og de naturlige innstinktene som vurderer matchkvalitet får styre i stedet. Finn deg en hobby eller aktivitet hvor du møter mange damer, helst de samme damene igjen og igjen. Jo lengre periode du møter damene over jo mindre kritisk blir de til utseendet ditt og jo mer teller andre ting. Damer som aldri ville sagt ja til deg første gang dere møttes kan plutselig være forelsket i deg etter at dere har møttes jevnlig på felles studier, jobb, aktivitet osv i et halvt år. Myten om at damer ikke er så opptatt av utseendet er sant når hun har kjent deg i et år(i følge forskning), men ikke om hun møter på deg på byen eller på en app 3 1
miss summers Skrevet 3. februar #12 Skrevet 3. februar Syns dette med høyde er så ufattelig kjipt. Jeg har en eks som er veldig høy og to som er eksakt samme høyde som meg (170). Det var ikke høyden det sto på med noen av dem. De kvinner som har høyde som kriterie (det er mange av de, jeg kjenner flere) går glipp av mange kvalitetsmenn. Ene eksen min sjekket jeg opp på byen forresten, han er min høyde. Så for meg har det aldri vært et problem. Men jeg vet jeg ikke er som kvinner flest på akkurat dette. Håper du lykkes, 174 er absolutt ingen dealbreaker! 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar #13 Skrevet 3. februar Jeg tenker du kan slappe helt av. De fleste damene der er ikke interesserte i å treffes og date. Bruk sjarmen din utenfor appene i stedet. Anonymkode: 6df5d...810
Gratis Skrevet 3. februar #14 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Har egentlig aldri hatt problemer med min egen høyde. Syntes jeg når opp dit jeg skal, sitter helt normalt i en stol og normale klær sitter fint på meg. Men i datinglivet er det veldig stille. Jeg vet det er utallige innlegg om menns høyde på forskjellige forum, men deler alikevel min egen erfaring. Føler dating nå til dags i hovedsak skjer på diverse apper. Og på disse appene er selvfølgelig høyde på eventuell partner noe man kan legge inn. Der føler jeg at jeg blir valgt bort av veldig mange kvinner og kan ikke spille på min personlighet eller skjarm, da de ikke engang får opp profilen min. 😅 Jeg har litt lyst til å gi opp disse appene, men ser ikke helt hvordan jeg skal klare å finne noen uten app i disse dager. Hva tenker kvinnene på KG om min situasjon? Innlegget er ikke ment for å sutre om min egen høyde. Til info er jeg 174cm høy. 🙂 Anonymkode: 7f05a...ef1 Som du selv sier, du stiller med et handikap, og på en datingapp kan du ikke kompensere med sjarm, humor, glimt i øye eller andre gode personligheter.
AnonymBruker Skrevet 3. februar #15 Skrevet 3. februar Hvis du ellers er en catch, og mener damer velger deg bort kun på grunn av høyden, så er det nok heller hvilke damer du ser etter som er problemet. De fleste av oss velger ikke bort en mann med normal høyde, hvis profilen ellers viser en mann vi finner attraktiv. Dårlige bilder, mangelfull utfylling av profilen, helt andre interesser eller annen livsstil derimot, er langt mer hyppig grunn til at damer sveiper bort menn. Anonymkode: 7530c...61d 4 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar #16 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Har egentlig aldri hatt problemer med min egen høyde. Syntes jeg når opp dit jeg skal, sitter helt normalt i en stol og normale klær sitter fint på meg. Men i datinglivet er det veldig stille. Jeg vet det er utallige innlegg om menns høyde på forskjellige forum, men deler alikevel min egen erfaring. Føler dating nå til dags i hovedsak skjer på diverse apper. Og på disse appene er selvfølgelig høyde på eventuell partner noe man kan legge inn. Der føler jeg at jeg blir valgt bort av veldig mange kvinner og kan ikke spille på min personlighet eller skjarm, da de ikke engang får opp profilen min. 😅 Jeg har litt lyst til å gi opp disse appene, men ser ikke helt hvordan jeg skal klare å finne noen uten app i disse dager. Hva tenker kvinnene på KG om min situasjon? Innlegget er ikke ment for å sutre om min egen høyde. Til info er jeg 174cm høy. 🙂 Anonymkode: 7f05a...ef1 Er ikke det en helt normal høyde for menn da? Noen høyere, noen lavere, men 174 er vel helt vanlig. Anonymkode: 20dbf...908 4
Gratis Skrevet 3. februar #17 Skrevet 3. februar Sykkelkopp skrev (1 time siden): Du burde holde deg langt unna apper med mindre du er høy eller veldig kjekk. En gjennomsnittlig mann må sveipe til høyre 200 damer for å avtale en date, 1000 for å få en dame som faktisk møter opp. Og når hun møter opp er hun kanskje feit, siden appene er sexistisk og tillater å filtrere etter høyde men ikke vekt. I det virkelige liv teller høyde langt mindre. Damer har absurde forestillinger om hva hun skal ha og hvordan en mann er basert på få trekk. Men når de møter deg i virkeligheten faller det fort bort, og de naturlige innstinktene som vurderer matchkvalitet får styre i stedet. Finn deg en hobby eller aktivitet hvor du møter mange damer, helst de samme damene igjen og igjen. Jo lengre periode du møter damene over jo mindre kritisk blir de til utseendet ditt og jo mer teller andre ting. Damer som aldri ville sagt ja til deg første gang dere møttes kan plutselig være forelsket i deg etter at dere har møttes jevnlig på felles studier, jobb, aktivitet osv i et halvt år. Myten om at damer ikke er så opptatt av utseendet er sant når hun har kjent deg i et år(i følge forskning), men ikke om hun møter på deg på byen eller på en app 100% korrekt. En datingapp for en kvinne er som å spille poker uten å vite regler eller noen gang ha sett en kortstokk. Du ser hva du har foran deg, men må ta avgjørelser basert på hva som ser "pent" ut!
Gratis Skrevet 3. februar #18 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er ikke det en helt normal høyde for menn da? Noen høyere, noen lavere, men 174 er vel helt vanlig. Anonymkode: 20dbf...908 Det er minst 10cm for lavt for 90% av kvinner på en datingapp. Et modell ansikt, eller at du eier et konsern kan kanskje veie opp.
AnonymBruker Skrevet 3. februar #19 Skrevet 3. februar Ja, dette med høyde har på en måte bare blitt en vedtatt sannhet, at vi kvinner må gå for en over 1.80. Og så tror mennene på det, og vi kvinner tror på det. Helt tragisk hvordan det har blitt. Selv har jeg brødre som er mellom ca 1.74-1.76 og de er flotte menn å se på, og kjekke som personer. Har aldri tenkt at de skulle være for lave for å "fortjene" kjæreste. Og det har de forøvrig alle sammen. Men de møtte samboerene sine utenfor Tinder/datingapper da. Anonymkode: 42d27...81e 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar #20 Skrevet 3. februar Mannen min er 173, og ikke akkurat en modell. Fant ham på en datingapp, og vi ble sammen. Høyden har da lite å si! Isåfall velger du feil damer. Anonymkode: 1c9b6...499 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå