Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg har målt pulsen min de siste 3-4 månedene på min ultrahuman ring. Går på adhd medisiner, så vet det kan påvirke. Begynte å trene cardio for å få bedre hjerte, lavere puls og bedre vo2max. Startet på 80 i november, og nå er jeg nede på 56. Men det er noen ting jeg ikke helt forstår meg på, eller finner informasjon om.

Når jeg sover så har hvilepulsen min vært høyere, enn hva den måles flere ganger når jeg er våken og i ro. Den ligger gjerne på 55-70 (lavest målt). Men flere ganger når jeg er våken og i ro, spesielt når jeg studerer så måles pulsen min så lavt som 37-45 området. Og den går mye mer opp og ned i løpet av en halvtime i ro, enn når jeg sover. Kan vel si at hver gang jeg jobber med skole, så går pulsen min ned til 40 hvertfall.

F.eks eksamensdag:

90 i puls før eksamen åpner, så går den ned og holder seg på cirka 40. Laveste som er målt var 33 (kan være en feilmåling), og høyeste som var målt er 41. Før innlevering nærmer seg og jeg går opp til 50, og rett før innlevering maks 140. 

Er det noen som har noe informasjon de vil dele?:) Har bare stusset litt over det i det siste. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...