Apen Julius Skrevet 2. februar #1 Skrevet 2. februar Har noen sett Melania-filmen, hvordan var den? ( slik at jeg slipper 🙂 )
AnonymBruker Skrevet 3. februar #2 Skrevet 3. februar Kan nokk lønne seg og spørre om dette på reddit eller finne eksisterende diskusjoner om den på engelsk da det nok vil være flere som har sett den i usa Anonymkode: ba294...7f9 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar #3 Skrevet 8. februar Maga folk elsker den og det er slik jeg har forstått de som løper ned kinoene for å se filmen. Andre hopper over. Anonymkode: ff6bd...9b8
AnonymBruker Skrevet 8. februar #4 Skrevet 8. februar I følge Kermode er den verre enn A Serbian Film. "A heist movie about a crime family breaking into the seat of power and stealing the cutlery whilst destroying democracy." Anonymkode: e44a3...537
AnonymBruker Skrevet 8. februar #6 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Maga folk elsker den og det er slik jeg har forstått de som løper ned kinoene for å se filmen. Andre hopper over. Anonymkode: ff6bd...9b8 Hvorfor blir folk tvunget til å se den da? Maga burde ha holdt i lange baner. https://www.msn.com/en-us/news/world/military-commanders-reportedly-forced-troops-to-see-melania/ar-AA1VSt5g Anonymkode: 47674...ed3
AnonymBruker Skrevet 8. februar #7 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): IMDb har reviews Anonymkode: f063a...404 Måtte inn å sjekke, 1.3/10 🙈 Anonymkode: dc0d7...ab4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå