AnonymBruker Skrevet 2. februar #1 Skrevet 2. februar Dersom alle dine mailer og meldinger ble gjort offentlige og søkbare for almuen, hva er det verste folk ville funnet? Har du flørtet med feil person, baksnakket venninnen eller kjedet deg i bryllup hos folk som tror du storkoste deg? Vært oppgitt over sjefen? Ville vennskap, jobb og ekteskap røket, eller er du en "har ingenting å skjule"? Hvis du fikk sjansen til å slette noe før det ble offentliggjort, hva er det første du ville kastet deg over? Ville det vært bedre eller verre hvis det bare var dine meldinger på kg som ble knyttet til navn og adresse? Anonymkode: 49ba6...4f2 4 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar #3 Skrevet 2. februar Ha ha😁 nei det hadde ikke vært noe juicy å finne overhodet. Kun vanlige meldinger som de fleste sender, ingenting å holde skjult. Anonymkode: 2d43e...fa7 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar #4 Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): 0 å hente her. Anonymkode: 6dc15...12a AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ha ha😁 nei det hadde ikke vært noe juicy å finne overhodet. Kun vanlige meldinger som de fleste sender, ingenting å holde skjult. Anonymkode: 2d43e...fa7 Veldig skuffende for alle de som krever full tilgang til partnerens mobil da, ingenting å skjule der 😅 Anonymkode: 49ba6...4f2 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar #5 Skrevet 2. februar Jeg hadde vel kanskje ikke elsket at meldinger mellom meg og mannen, når vi hadde problemer i ekteskapet, ble luftet for alle. Bortsett fra det er det ganske safe tror jeg.. Anonymkode: d9114...09a 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar #6 Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dersom alle dine mailer og meldinger ble gjort offentlige og søkbare for almuen, hva er det verste folk ville funnet? Har du flørtet med feil person, baksnakket venninnen eller kjedet deg i bryllup hos folk som tror du storkoste deg? Vært oppgitt over sjefen? Ville vennskap, jobb og ekteskap røket, eller er du en "har ingenting å skjule"? Hvis du fikk sjansen til å slette noe før det ble offentliggjort, hva er det første du ville kastet deg over? Ville det vært bedre eller verre hvis det bare var dine meldinger på kg som ble knyttet til navn og adresse? Anonymkode: 49ba6...4f2 Spørsmål: Gjelder dette også ehm..........den andre søkeloggen? Anonymkode: 33008...182 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar #7 Skrevet 2. februar Det er noen få litt juicy meldinger mellom mannen min og meg som jeg ikke hadde satt pris på at ble offentliggjort. Og sikkert noen andre ting, som jeg har glemt. Men ingen flørting med andre, baksnakking e.l. Anonymkode: cf6ac...4a1
AnonymBruker Skrevet 2. februar #8 Skrevet 2. februar Litt morsomt det er så mange "venninne som" og "min håpløse mann/barn/svigermor/søster"-innlegg her inne, men ingen ville hatt problemer med at det kom ut 😅 Anonymkode: 49ba6...4f2 2 5
AnonymBruker Skrevet 2. februar #9 Skrevet 2. februar En god del frustrerende meldinger om andre på laget i en privat messengergruppe. Ellrs lite spennende Anonymkode: 3d35b...bbe
AnonymBruker Skrevet 2. februar #10 Skrevet 2. februar Nei det hadde ikke gjort noen skader sånn sett. Men noe ønsker jeg å holde for meg selv. Men hadde det kommet ut så går det bra. Jeg står for det jeg har sagt og gjort. Er ikke hemmelig. Men blir noe annet at personen får lese det selv tenker jeg. Anonymkode: c94e5...da3
AnonymBruker Skrevet 2. februar #11 Skrevet 2. februar Nudes mellom meg og eksen. De fleste i forhold sender jo til hverandre, så ingen hadde blitt sjokkert, men de bildene er absolutt ikke ment for offentligheten. Anonymkode: d4dbd...589
AnonymBruker Skrevet 2. februar #12 Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei det hadde ikke gjort noen skader sånn sett. Men noe ønsker jeg å holde for meg selv. Men hadde det kommet ut så går det bra. Jeg står for det jeg har sagt og gjort. Er ikke hemmelig. Men blir noe annet at personen får lese det selv tenker jeg. Anonymkode: c94e5...da3 Ja, i dette scenariet får alle lese, søke og fråtse så mye de vil. Det hadde blitt enda mer populært enn skattelistene. Anonymkode: 49ba6...4f2
AnonymBruker Skrevet 2. februar #13 Skrevet 2. februar Jeg måtte ha skiftet adresse for jeg konfronterer farlige folk. Ellers er det ikke noe juvet forbi familie krangler, men går mest i handlelister, avtaler, tull og noen samtaler om ting generelt. Kjedelig person. Anonymkode: af5f6...8d3
AnonymBruker Skrevet 2. februar #14 Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dersom alle dine mailer og meldinger ble gjort offentlige og søkbare for almuen, hva er det verste folk ville funnet? Har du flørtet med feil person, baksnakket venninnen eller kjedet deg i bryllup hos folk som tror du storkoste deg? Vært oppgitt over sjefen? Ville vennskap, jobb og ekteskap røket, eller er du en "har ingenting å skjule"? Hvis du fikk sjansen til å slette noe før det ble offentliggjort, hva er det første du ville kastet deg over? Ville det vært bedre eller verre hvis det bare var dine meldinger på kg som ble knyttet til navn og adresse? Anonymkode: 49ba6...4f2 For ryktet vårt, det ville vært at meg og mannen min har veldig kinky samtaler/tekstmeldinger spesielt når han er bortreist og jeg tror folk rundt oss ville blitt litt sånn "herregud er de sånne!?" For vi holder høy fasade! Det ville jeg nok slettet også. Anonymkode: 6f4fb...48e
AnonymBruker Skrevet 2. februar #15 Skrevet 2. februar Har faktisk vært veldig forsiktig på e-post - noe av det jeg stusser mest på i det som er avslørt, er hvor mange som har brukt jobbens e-post... Svært private ting eller ting som handler om jobben og kan være litt sensitivt, holder jeg i alle fall på privat e-post. Tyngre saker, som den gangen jeg ble anklaget for noe, har jeg bare tatt på telefon. . Anonymkode: f41ba...b3a 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar #16 Skrevet 2. februar Litt nabosladder her, men ingenting jeg ikke kunne tålt å stå inne for. Mest praktisk og sosialt som foregår på meldinger. På mail er det primært reklame og jobb. Tror ingen hadde giddet å lese gjennom mine sider akkurat. Anonymkode: b4c92...2f9
Chlypa Skrevet 2. februar #17 Skrevet 2. februar Raseriutbrudd til inkassoselskaper og foodora. Jeg er en meeeeeget tålmodig person og holder meg gjerne saklig og rolig i situasjoner h or jeg vet at det ikke er den i andre enden som er egentlig ansvarlig. Men, det tipper over hos meg når jeg blir møtt med automatiserte svar og ingen forståelse. Så ja det finns noen sånn «halvspinngærne» eposter ingen kunne tru nokon slik meg kunne reagere
Natttåke Skrevet 2. februar #18 Skrevet 2. februar (endret) Kjedelige meldinger om alt fra kakeoppskrifter til bestilling på matkasse. Jeg vet ikke om det er interessant for pressen til hvor mye vi bruker matkasse Endret 2. februar av Natttåke
AnonymBruker Skrevet 2. februar #19 Skrevet 2. februar Litt sexting, ellers veldig uskyldig 😂 Anonymkode: 46902...3d1
Chlypa Skrevet 2. februar #20 Skrevet 2. februar Natttåke skrev (1 minutt siden): Kjedelige meldinger om alt fra kakeoppskrifter til bestilling på matkasse. Jeg vet ikke om det er interessant for pressen til hvor mye vi bruker matkasse Headline på VG: sjekk hvor mye kvinneguidens medlemmer bruker på matkasse 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå