Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noe du kunne hatt hjemme? Fant denne på Temu. kanskje uhygienisk?

avif

Anonymkode: 95fff...4a5

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blir årets julegave til slekta det der. 

Takk for tipset. 

Anonymkode: 19926...1ae

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Er vanlig i enkelte land, men de blir og hyppig vasket

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei,nei!Svigermor hadde et sett med trekk på lokket og en matte rundt dassen.Det syns jeg var uhygienisk og likte ikke å gå på do det.😝Hun hadde også en hekla dorulldukke..

Anonymkode: c1ec4...27c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (2 timer siden):

Er vanlig i enkelte land, men de blir og hyppig vasket

Bør vel helst kokvaskes på 110 grader annenhver dag?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Uhygienisk og grusomt stygt!

• Liker 2
Skrevet

Stygt.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde ikke likt å sette meg på det i eget hus en gang🤪🫠 Jeg er ikke hysterisk, men det der hadde fått urindråper lynraskt. Stoffet ser ikke ut til å tåle høy temperatur heller. Måtte hatt et godt utvalg for å vaske hyppig, men det ser mest rart ut og ikke noe jeg ville hatt hjemme. Hver sin lyst da, men jeg hadde tatt en squad om jeg kom til et sånt toalett, og utseende som tross alt er søtt hadde blitt et tema rundt måltidet 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bør vel helst kokvaskes på 110 grader annenhver dag?

Det benyttes på gjestedo og vaskes etter besøk, om noen har benyttet toalettet. 

Om du finner en maskin som vasker på 110 grader celsius så legg inn link...

Vet ikke hva du gjør på toalettet men disse vaskes stort sett på 60 grader med mindre en har hatt idioter eller barn på besøk hvor de vaskes på 90 grader 

• Liker 1
Skrevet
Daisy-love skrev (47 minutter siden):

Jeg hadde ikke likt å sette meg på det i eget hus en gang🤪🫠 Jeg er ikke hysterisk, men det der hadde fått urindråper lynraskt. Stoffet ser ikke ut til å tåle høy temperatur heller. Måtte hatt et godt utvalg for å vaske hyppig, men det ser mest rart ut og ikke noe jeg ville hatt hjemme. Hver sin lyst da, men jeg hadde tatt en squad om jeg kom til et sånt toalett, og utseende som tross alt er søtt hadde blitt et tema rundt måltidet 😅

Det er typisk noe en har på et gjestedo og er ikke i daglig bruk, i de kulturene det er vanlig 

AnonymBruker
Skrevet

Har matter  foran doen og dusjen, men de vaskes en gang i uka (så har 4 stk å bytte på), men på selve doen nei. Har man varmekabler på badet trengs det ikke like mye stoff på doen.

Anonymkode: 3266f...b31

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

kan ha te-selskapet på do! 

Anonymkode: 9ac00...1ef

• Nyttig 1
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (2 timer siden):

Det er typisk noe en har på et gjestedo og er ikke i daglig bruk, i de kulturene det er vanlig 

Fint samtaleemne da om de får en nordmann på besøk 🤪😅🫠 Neida jeg hadde klart å tie stille i en del situasjoner, men det er sånn folk kunne ha tullet med meg for å se reaksjonen. Da ikke pga hygienen, men hvor søtt det er 🥰🤣

AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg fikk også en reklame for et sånt "toalett-antrekk" i går på YouTube. Annen farge da men ellers samme opplegget.

Anonymkode: 4cb83...8bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var ikke det vanlig med noe lignende på 70-80 tallet på toaletten her til lands da? Man fikk kjøpt sånn matchende sett med baderomsmatte, matte for å ha rundt selve toalettet og så trekk til toalettsete eller dolokket. Var helt vanlig det mener jeg. 

Anonymkode: 46086...fe7

• Liker 5
Skrevet

Noe så ekkelt 🤢 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skikkelig lekkert, tro om det finnes i andre farger også.

Blir jo noe helt annet og riste lisjekaren i et sånt miljø, slipper sikkert og tørke av ringen også, da det sikkert trekker inn i stoffet med en gang og blir usynlig. Nesten like praktisk som dryppmattene som de hadde foran do før i tida.

Ser ut som stoffet er foret også, slik at det kan suge til seg mye væske slik at man slipper å bytte det så ofte.

Anonymkode: d3a95...997

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Var ikke det vanlig med noe lignende på 70-80 tallet på toaletten her til lands da? Man fikk kjøpt sånn matchende sett med baderomsmatte, matte for å ha rundt selve toalettet og så trekk til toalettsete eller dolokket. Var helt vanlig det mener jeg. 

Aner ikke hvor vanlig det var, men vi hadde noe slektninger som hadde rosa teddy-trekk på toalett og badematte da jeg vokste opp på bygda på nittitallet. Det er eneste gangen jeg har sett noe sånt i Norge. Husker jeg syns det var veldig rart. 

• Liker 1
Skrevet

Må vaskes og skiftes etter hvert besøk om en skal gjøre det ordentlig og slik blir det jo ikke. Ville aldri ha besøkt et slikt redselskabinett og aldri i verden ha funnet på å pynte det slik. Fullstendig skivebom. *grøss* 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17.11 skrev (10 minutter siden):

Aner ikke hvor vanlig det var, men vi hadde noe slektninger som hadde rosa teddy-trekk på toalett og badematte da jeg vokste opp på bygda på nittitallet. Det er eneste gangen jeg har sett noe sånt i Norge. Husker jeg syns det var veldig rart. 

Trekk på dolokket tror jeg var veldig vanlig (selv om vi ikke hadde det selv), men det kan jo være jeg husker feil. Var alltid å finne i en select-katalog iallefall 😅

Men ja, helt grusomme saker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...