Gå til innhold

Kjole til konfirmasjon, men plus size - forslag?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det blir 4 konfirmasjoner og må iallfall ha to kjoler... Er ikke noe en som liker slike høytidelige anledninger og har derfor ingen kjoler fra før av som kan brukes.

Anonymkode: a5254...9d0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det blir 4 konfirmasjoner og må iallfall ha to kjoler... Er ikke noe en som liker slike høytidelige anledninger og har derfor ingen kjoler fra før av som kan brukes.

Man MÅ ikke ha kjole i konfirmasjon. Har du noe annet som kan brukes? Penbukse, bluse, blazer?

AnonymBruker
Skrevet
Thyra skrev (1 minutt siden):

Man MÅ ikke ha kjole i konfirmasjon. Har du noe annet som kan brukes? Penbukse, bluse, blazer?

Nei, jeg vet men føler jeg må ha :fnise: Vurderer å ha bukse i to av de, håper på dårlig vær men har ikke noe passelige bluser til, er som sagt ikke den høytidelige typen, har en sommerkjole liksom. :P  Men siden mai og juni er så ustabile her på vestlandet så må jeg ha alternativer, av og til er det jo varmere dager da enn på sommeren og det blir veldig varmt inne i disse gamle kirkene og lokalene vi skal være i.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan du ikke gå i samme antrekk fire ganger?

Anonymkode: 74a90...780

AnonymBruker
Skrevet

De har mange fine plus size kjoler på Ellos. 

Anonymkode: 87556...ce7

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes Goddiva passer til både bryllup og konfirmasjon. 

IMG_8072.jpeg

IMG_8073.jpeg

IMG_8070.jpeg

IMG_8071.jpeg

IMG_8076.jpeg

IMG_8075.jpeg

IMG_8078.jpeg

IMG_8077.jpeg

Anonymkode: 110b6...607

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kva er "plus size"? Str 44 eller 58, liksom?

Anonymkode: ca9ba...ddd

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Nei, jeg vet men føler jeg må ha :fnise: Vurderer å ha bukse i to av de, håper på dårlig vær men har ikke noe passelige bluser til, er som sagt ikke den høytidelige typen, har en sommerkjole liksom. :P  Men siden mai og juni er så ustabile her på vestlandet så må jeg ha alternativer, av og til er det jo varmere dager da enn på sommeren og det blir veldig varmt inne i disse gamle kirkene og lokalene vi skal være i.

Jeg har brukt bukser og bluse i både konfirmasjoner og barnedåpen til mitt eget barn.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Synes Goddiva passer til både bryllup og konfirmasjon. 

IMG_8072.jpeg

IMG_8073.jpeg

IMG_8070.jpeg

IMG_8071.jpeg

IMG_8076.jpeg

IMG_8075.jpeg

IMG_8078.jpeg

IMG_8077.jpeg

Anonymkode: 110b6...607

Jeg er ikke TS, men den øverste blå der var veldig fin!!

Anonymkode: 86d96...960

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

De har mange fine plus size kjoler på Ellos. 

Anonymkode: 87556...ce7

Enig i denne. Vær tålmodig, vent til våren kommer før du handler, så dukker det opp mange fine kjoler der  🥰

Anonymkode: 40957...287

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...