AnonymBruker Skrevet 1. februar #1 Skrevet 1. februar Det blir 4 konfirmasjoner og må iallfall ha to kjoler... Er ikke noe en som liker slike høytidelige anledninger og har derfor ingen kjoler fra før av som kan brukes. Anonymkode: a5254...9d0 1
Thyra Skrevet 1. februar #2 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det blir 4 konfirmasjoner og må iallfall ha to kjoler... Er ikke noe en som liker slike høytidelige anledninger og har derfor ingen kjoler fra før av som kan brukes. Anonymkode: a5254...9d0 Man MÅ ikke ha kjole i konfirmasjon. Har du noe annet som kan brukes? Penbukse, bluse, blazer?
AnonymBruker Skrevet 1. februar #3 Skrevet 1. februar Thyra skrev (1 minutt siden): Man MÅ ikke ha kjole i konfirmasjon. Har du noe annet som kan brukes? Penbukse, bluse, blazer? Nei, jeg vet men føler jeg må ha Vurderer å ha bukse i to av de, håper på dårlig vær men har ikke noe passelige bluser til, er som sagt ikke den høytidelige typen, har en sommerkjole liksom. Men siden mai og juni er så ustabile her på vestlandet så må jeg ha alternativer, av og til er det jo varmere dager da enn på sommeren og det blir veldig varmt inne i disse gamle kirkene og lokalene vi skal være i. Anonymkode: a5254...9d0
AnonymBruker Skrevet 1. februar #4 Skrevet 1. februar Hvorfor kan du ikke gå i samme antrekk fire ganger? Anonymkode: 74a90...780
AnonymBruker Skrevet 1. februar #5 Skrevet 1. februar De har mange fine plus size kjoler på Ellos. Anonymkode: 87556...ce7 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar #6 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det blir 4 konfirmasjoner og må iallfall ha to kjoler... Er ikke noe en som liker slike høytidelige anledninger og har derfor ingen kjoler fra før av som kan brukes. Anonymkode: a5254...9d0 Synes Goddiva passer til både bryllup og konfirmasjon. Anonymkode: 110b6...607 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar #7 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det blir 4 konfirmasjoner og må iallfall ha to kjoler... Er ikke noe en som liker slike høytidelige anledninger og har derfor ingen kjoler fra før av som kan brukes. Anonymkode: a5254...9d0 Kva er "plus size"? Str 44 eller 58, liksom? Anonymkode: ca9ba...ddd
Thyra Skrevet 1. februar #8 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Nei, jeg vet men føler jeg må ha Vurderer å ha bukse i to av de, håper på dårlig vær men har ikke noe passelige bluser til, er som sagt ikke den høytidelige typen, har en sommerkjole liksom. Men siden mai og juni er så ustabile her på vestlandet så må jeg ha alternativer, av og til er det jo varmere dager da enn på sommeren og det blir veldig varmt inne i disse gamle kirkene og lokalene vi skal være i. Anonymkode: a5254...9d0 Jeg har brukt bukser og bluse i både konfirmasjoner og barnedåpen til mitt eget barn.
AnonymBruker Skrevet 1. februar #9 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Synes Goddiva passer til både bryllup og konfirmasjon. Anonymkode: 110b6...607 Jeg er ikke TS, men den øverste blå der var veldig fin!! Anonymkode: 86d96...960 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar #10 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (38 minutter siden): De har mange fine plus size kjoler på Ellos. Anonymkode: 87556...ce7 Enig i denne. Vær tålmodig, vent til våren kommer før du handler, så dukker det opp mange fine kjoler der 🥰 Anonymkode: 40957...287
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå