AnonymBruker Skrevet 4. februar #41 Skrevet 4. februar Vasker første gangen. Men barna er ikke interessert i bamser generelt så de blir jo ikke veldig møkkete akkurat😅 Anonymkode: b488e...eb8
AnonymBruker Skrevet 5. februar #42 Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (På 1.2.2026 den 15.22): Hvor ofte vasker dere bamsene til barna? Tenker da på favorittene som er i daglig bruk 😊 Anonymkode: e9ec5...999 Ene bamsen jeg har fra barndommen er aldri vasket. 28 år gammel 😂 vasker barna sine hvis de blir møkkete. Føler jeg oftere vasker lekekjøkkenet og traktorer Anonymkode: 52cce...473 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar #43 Skrevet 8. februar Aldri. Bamsene er bare hjemme i huset vårt, og når ungene kommer inn vasker de alltid hender. Mat og bamser er aldri i nærheten av hverandre, så aldri fått noen flekker. Hadde de fått på seg noe hadde jeg vasket den delen som var skitten. Ved oppkast feks hadde bamsen gått i søpla. Anonymkode: 5acee...3ce 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar #44 Skrevet 9. februar Dere som har barn som har med kosen over alt: vasker dere ikke den ofte? Synes dere ikke det er ekkelt å ha den i senga? Uff, jeg føler meg som verdens verste mamma som snart har vasket i hel kosen til barnet mitt. Jeg vasker den med en gang den har vært med ut over alt eller tatt i med skitne hender 🤮.. Anonymkode: 0eb25...65a
MaraudersMap Skrevet 6. mars #45 Skrevet 6. mars Vasker bamsen til kiddo ved behov (oppkast/urin) og ellers tar den en runde i vaskemaskinen ish hver tredje måned. Bamsen er med i barnehagen daglig. Hun har to som vi roterer på, men dette vet ikke hun, sånn at hun slipper å vente på at den skal tørke. Bonusdatteren min sin bamse har så og si aldri blitt vasket. Jeg har vasket den 2-3 ganger i de snart 5 årene jeg har kjent henne og den var skitten som bare det. Vannet var mørkt brunt/grått. Hun tar med seg bamsen absolutt overalt, ute, inne, kjøpesenter, slenger den inntil toalettet når hun går på do, i gulvet på bilen, sitter på den osv. Den bamsen er så uhygenisk, men moren mener den ikke trenger å vaskes. Den er nå også blitt så utslitt at jeg tørr ikke ta sjangsen på å vaske den lenger. Hun får derimot ikke la lillesøsteren sin leke med den bamsen, så hun koser for oftest med den på natten hjemme hos oss.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå