Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debattanter vil bli fjernet som avsporinger. Vi forventer også en saklig tone i debatten, og vil rydde for dette. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hebbe-lille skrev (1 time siden):

Ligger nede? Virkelig? Har hun uttalt at hun ligger nede eller er det spekulasjoner fra din side?

Hun lå ikke nede i går ; da var hun på farten sammen med vår kommende konge , for å besøke sin kriminelle sønn i fengselet ….

• Liker 8
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hanne67 skrev (5 timer siden):

Slottet varsler at hun uteblir fra statsbesøk fordi hun har blitt dårligere. Det kan jo også være årsaken til at hun ikke har uttalt seg.

Er det ingen som tenker at det kan være årsaken?

Noen skriver tilogmed her i tråden at hun bruker det som unnskyldning, men vi vet jo alle at hun er alvorlig syk. 

Hun besøkte Marius i fengselet, men det ville jo en mor ha gjort nesten uansett helsetilstand, ihvertfall om hun bryr seg om sønnen sin.

Jeg får vond smak i munnen av all hetsen her inne med tanke på sykdommen hun har og hvor alvorlig den faktisk er.

Den er dødelig om hun ikke får hjelp fort nok, og her er det ikke snakk om kø, men å finne organer som passer. 

Hanne67 skrev (5 timer siden):

Altså på en måte står de som trenger lungetransplantasjon i kø, men de får lunger som passer til seg uavhengig hvor lenge de har ventet.

En ting er kritikk, men her inne er det hets. Det er stor forskjell. 

Tulsa skrev (4 timer siden):

Jeg mener dere forlanger noe vagt, ullent og samtidig noe helt revolusjonerende nytt fra kronprinsessen. Men, jeg er nokså sikker på at ingen som roper på et svar vil si seg fornøyd med noen uttalelse når den kommer. Kronprinsessen har fått lekket høyst private e-poster som aldri var ment for offentligheten. Alle offentlige figurer som bekler et høyt embete er selvfølgelig litt andre personer når de er i private settinger. Jeg undrer meg virkelig på hva slags konkret uttalelse dere ønsker dere og som kan stilne dette enorme vitebegjæret etter hvilke beveggrunner Kronprinsessen hadde for sin private kontakt med Epstein. Hvilke uttalelser vil gjøre dere tilfredse?  Hva er det mer vi som norsk offentlighet egentlig har "krav" på å få vite? 

Kollontaj skrev (2 timer siden):

Ingen som hyller noen som helst, men noen har et snev av empati og grenser for hvordan man får seg til å omtale mennesker som allerede ligger nede. 

Signerer! 

• Liker 3
Skrevet
Snurrevippen skrev (8 minutter siden):

Signerer! 

Mener du at en bare skal se bort ifra Epstein files fordi du mener de er private?

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...