Gå til innhold

Kongehuset

Tråden gjenåpnes automatisk den kl. 06:00

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
-Pusheen- skrev (3 minutter siden):

Tror du HM visste noe om disse private mailene? Eller, innholdet i dem? Jeg er litt usikker på om han har visst omfanget.

Helt klart nei, tror jeg da. 

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet
K_mb skrev (1 time siden):

Skulle akkurat linke til samme artikkel.

Dette tyder på et nært vennskap og ikke overfladisk kontakt som hun har ymtet om. Hun klager til sin gode venn Epstein over kjedsomhet når hun er på oppdrag som Norges kronprinsesse, det er helt sprøtt!

ALT FOR NORGE

Har ikke dette vært kongehusets valgspråk i alle år? Hvertfall kongens…

Dette er veldig avslørende. Null interesse og dedikasjon for det som tross alt er jobben. Kun interessert i Jetset-liv og seg selv. 
I tillegg trebarnsmor og ett av barna har hatt spesielle behov i tillegg. 
I stedet for å være på ballen ift det (det vet jeg alt om åssen er) flåser vi på melding til en dømt sex-overgriper om nakne damer på «wallpaperet» hans… ikke rart at fyren sliter. Hvem har oppdratt ham egentlig når MM har vaset rundt i NY og Dubai?

Fy f… 🥵

• Liker 28
  • Nyttig 6
Skrevet

Enda en spiker i kista for fremtiden til kongehuset. Noen vil sikkert også påstå at "sånn blir det når man gifter seg med en partyprinsesse". Jeg er ikke der, men har hørt det i sammenheng med Marius-saken. Er nok et argument flere vil bruke fremover. 

• Liker 12
Skrevet (endret)
Momma skrev (17 minutter siden):

Hun tenker sikkert at bare man lyver om noe tilstrekkelig mange ganger, så blir det til slutt en sannhet. 

Kan se slik ut. Vil ikke hyppig kontakt mellom 2011-2014 være nok til til å finne ut av hva slags person han var? Han var allerede dømt for kjøp av barneprostituerte allerede der ville vel man ha forstått hva slags type menneske dette var? 

«Jeffrey Epstein står selv ansvarlig for sine handlinger. Jeg må ta ansvar for at jeg ikke sjekket Epstein sin bakgrunn bedre og at jeg ikke raskt nok forsto hva slags menneske han var, sier hun.»  

https://www.tv2.no/nyheter/googlet-deg-enig-i-at-det-ikke-ser-sa-bra-ut/18519181/

Endret av Hebbe-lille
  • Liker 8
Skrevet
Fantorangen-Oslo skrev (42 minutter siden):

Nei. Hun ankom alene. Venninnen hennes (som visstnok var lærer ihht mailene) var på privat retreat et sted i Florida og skulle møte henne senere hos JE. MM skulle ankomme Florida med et Am A fly (fra St.Maarten) på kvelden og møte sin security der. I neste setning står det "My security is going to stay at a hotel in Palm Beach." Altså, de møtes på flyplassen når hun lander, hilser på hverandre og det briefes sikkert om dagene som kommer. Assistenten til JE har ordnet med sjåfør til MM fra flyplassen til huset hans i PB og rommet står klart. Assistenten ber også om informasjon om landingstidspunkt, terminal osv ang venninnen hennes slik at hun kan hentes når hun lander. MM svarer at hun skal sende info om det når hun er tilbake på hotellet, men at hun ikke er på rommet akkurat nå. 

Læreren som omtales her og som var med MM til JEs hus i Florida, er  Sharon Myoshin Kelley.

https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet 10/EFTA02151047.pdf

Sharon Myoshin Kelley hadde lært MM den indiske meditasjonsteknikken "Vipassana". Det betyr «å se ting slik de egentlig er». Lærte hun det, mon tro?

https://www.vg.no/rampelys/i/v0A94/kollega-om-mette-marits-guru-myoshin-er-en-fantastisk-laerer

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

De private mailene er jo bare en bitte liten del av deres kommunikasjon. Det kommer jo fram at de snakker andre steder. Samtaler som skal tas annet sted, slik som den siste mailen juni 14 hvor de avtaler bare å snakke ferdig. Hvor og hvordan nevnes ikke. 

• Liker 15
Skrevet
edlit skrev (Akkurat nå):

Læreren som omtales her og som var med MM til JEs hus i Florida, er  Sharon Myoshin Kelley.

https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet 10/EFTA02151047.pdf

Sharon Myoshin Kelley hadde lært MM den indiske meditasjonsteknikken "Vipassana". Det betyr «å se ting slik de egentlig er». Lærte hun det, mon tro?

https://www.vg.no/rampelys/i/v0A94/kollega-om-mette-marits-guru-myoshin-er-en-fantastisk-laerer

Nei vipassana kam kun gjøres i tempel og ikke slik på privat måte og det er minimum 10 dager første gang. 

• Liker 2
Skrevet
-Pusheen- skrev (2 minutter siden):

Tror du HM visste noe om disse private mailene? Eller, innholdet i dem? Jeg er litt usikker på om han har visst omfanget.

Jeg antar han har visst en god del. For meg fremstår han som en annen bruker også skrev som fullstendig tøffel og ryggradsløs som har latt denne dama som ikke  er et kongehus verdig å dure på både når det gjelder den voldsmannen hun har til sønn og tydeligvis så har hun også mange egne avskyelige skjeletter i skapet selv også. Håper kronprinsen skiller seg fra henne nå, men det jeg dessverre ikke han gjør. Å forestille seg MM som dronning er helt umulig etter dette. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
-Pusheen- skrev (7 minutter siden):

Men hvis han ikke har visst om det så er jo ikke ekteskapet spesielt godt. Du skjuler ikke et intimt vennskap for partneren din. Og hvis du gjør det så vet du at det er noe galt med vennskapet.

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Jaimatadi skrev (1 minutt siden):

De private mailene er jo bare en bitte liten del av deres kommunikasjon. Det kommer jo fram at de snakker andre steder. Samtaler som skal tas annet sted, slik som den siste mailen juni 14 hvor de avtaler bare å snakke ferdig. Hvor og hvordan nevnes ikke. 

Nettopp.

Og en kan kanskje anta at de begge er personer som klarer å ha i bakhodet at en er hakket mer forsiktig skriftlig, enn andre måter. Så hvem vet hva annet som har skjedd....

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
Nymerïa skrev (Akkurat nå):

Men hvis han ikke har visst om det så er jo ikke ekteskapet spesielt godt. Du skjuler ikke et intimt vennskap for partneren din. Og hvis du gjør det så vet du at det er noe galt med vennskapet.

Det er noe veldig gærent med både ekteskapet og vennskapene...

• Liker 21
  • Nyttig 1
Skrevet
Jaimatadi skrev (4 minutter siden):

Helt klart nei, tror jeg da. 

Nei, nemlig... Tror ikke jeg åpenhjertig hadde delt denne typen kontakt med den jeg var gift med...

• Liker 5
Skrevet
Hebbe-lille skrev (Akkurat nå):

Kan se slik ut. Vil ikke hyppig kontakt mellom 2011-2014 være nok til til å finne ut av hva slags person han var? Han var allerede dømt for barneprostitusjon, allerede der ville vel man ha forstått hva slags type menneske dette var? 

«Jeffrey Epstein står selv ansvarlig for sine handlinger. Jeg må ta ansvar for at jeg ikke sjekket Epstein sin bakgrunn bedre og at jeg ikke raskt nok forsto hva slags menneske han var, sier hun.»  

https://www.tv2.no/nyheter/googlet-deg-enig-i-at-det-ikke-ser-sa-bra-ut/18519181/

Google fantes i 2011 og var bare noen tastetrykk unna. Hadde jeg blitt kjent med noen fra utlandet, så hadde jeg garantert googlet vedkommende før jeg begynte å pleie et vennskap. 

• Liker 6
Skrevet
Nymerïa skrev (Akkurat nå):

Tenker mer på innholdet i mailene. Kontakten har han jo visst om, selvsagt. Men detaljert hva som sto i mailene, tror du han hadde oversikt over det? 

• Liker 4
Skrevet
-Pusheen- skrev (Akkurat nå):

Tenker mer på innholdet i mailene. Kontakten har han jo visst om, selvsagt. Men detaljert hva som sto i mailene, tror du han hadde oversikt over det? 

Sikkert ikke alle detaljene, nei...?

• Liker 2
Skrevet
Reisejenta skrev (15 minutter siden):

Nei, det gjør hun så absolutt ikke. Etter de siste avsløringene nå så vil jeg faktisk si at både hun og den voldsmannen hun har til sønn er en regelrett skam for kongehuset. Jeg synes oppriktig synd på kongeparet. HM burde skamme seg for hvordan han har latt henne dure på. 

Hun liker kanskje bad-boys. Det ble jo skrevet at hun personlig tok imot medlemmer fra Hells Angels hjemme på Skaugum ifm sønnens fester. 

• Liker 19
Skrevet
Reisejenta skrev (2 minutter siden):

Jeg antar han har visst en god del. For meg fremstår han som en annen bruker også skrev som fullstendig tøffel og ryggradsløs som har latt denne dama som ikke  er et kongehus verdig å dure på både når det gjelder den voldsmannen hun har til sønn og tydeligvis så har hun også mange egne avskyelige skjeletter i skapet selv også. Håper kronprinsen skiller seg fra henne nå, men det jeg dessverre ikke han gjør. Å forestille seg MM som dronning er helt umulig etter dette. 

Er hun så sta og viljesterk og så "fuck them all" som hun kan fremstå, er kanskje ikke den type person som HM er, den beste kombinasjonen. Han har levd veldig beskyttet og garantert ikke møtt på veldig mange som gir ham motstand.

• Liker 15
  • Hjerte 1
Skrevet
Jennyfromtheblock skrev (1 minutt siden):

Sikkert ikke alle detaljene, nei...?

Det er jo tydeligvis voldsomt mye, både til/fra henne, men også om henne. Ref. korrespondanse mellom denne Boris og Epstein. Ikke sikkert hun selv visste om det mens det pågikk, at de to diskuterte henne seg imellom.

• Liker 8
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...