Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet. Pr nå vil det for denne tråden bety at den forblir stengt på natt, samt helger.

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debattanter vil bli fjernet som avsporinger. Vi forventer også en saklig tone i debatten, og vil rydde for dette. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
-Pusheen- skrev (Akkurat nå):

Er heldigvis andre på den lista som er gode kandidater (i mine øyne) til å få den prisen, så man kan jo håpe at en av de stikker av med den.

Jeg har aldri hørt om den prisen før. Kan folk stemme?

• Liker 4
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nymerïa skrev (Akkurat nå):

Jeg har aldri hørt om den prisen før. Kan folk stemme?

Har heller aldri hørt om den, er den ny kanskje? Dette står det om prisen, så det kan jo tyde på det:

"Prisen er i regi av Villoid, som i flere år har organisert en egen prisutdeling for å løfte frem kvinner her til lands. 

Nå har de også lansert prisen «Villoid Prisen – Årets Mann»."

Sto ingenting om stemming, så kanskje den blir utdelt av en jury?

Tv2

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
-Pusheen- skrev (3 minutter siden):

Har heller aldri hørt om den, er den ny kanskje? Dette står det om prisen, så det kan jo tyde på det:

"Prisen er i regi av Villoid, som i flere år har organisert en egen prisutdeling for å løfte frem kvinner her til lands. 

Nå har de også lansert prisen «Villoid Prisen – Årets Mann»."

Sto ingenting om stemming, så kanskje den blir utdelt av en jury?

Tv2

Da er det altså ikke sånn at den er kjent, men at det er bare jeg som ikke har fått det med meg. Jeg tror egentlig ikke dette er en veldig stor sak.

• Liker 5
Skrevet

Hans Geelmuyden med et godt innlegg:

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/annenhver-nordmann-vil-ikke-ha-mette-marit-tilbake-pa-jobb/o/5-95-2960705

"La det være tindrende klart: Jeg ønsker ikke at kronprinsessen skal bli dronning. Jeg har ikke tillit til henne.

Slik jeg ser det, fortsetter Kronprinsesse Mette-Marit å manipulere og levere halvsannheter. Hun mangler ryggrad, integritet og dømmekraft. Det siste er hun enig i selv."

• Liker 19
  • Hjerte 4
  • Nyttig 13
Skrevet (endret)
Glrmn skrev (På 30.3.2026 den 19.18):

Jeg har ofte lurt på hvilke verdier Mette-Marit forfektet før hun ble sammen med kronprinsen, og hva Haakon tenkte da han valgte henne. Hvordan kunne han overse omgangskretsen og tidligere handlinger, og at hun tilsynelatende sviktet i morsrollen ved å overlate førstefødte til moren sin, jf. https://www.seher.no/kongelig/reservemamma-stiller-alltid-opp/84177034

For meg reiser dette alvorlige spørsmål om dømmekraft, moral og etikk, og kan kanskje forklare mye av det vi ser i dag.

Var det ikke moren som oppdro resten av barna også? Hallo Mette Marit vol2.

Endret av Margit777
  • Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring og avsporinger.

Da tråden fortsatt trenger tilsyn flere ganger daglig grunnet regelbrudd vil tråden forbli stengt over påsken grunnet kapasitet på fridager. 

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...