Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet. Pr nå vil det for denne tråden bety at den forblir stengt på natt, samt helger.

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debattanter vil bli fjernet som avsporinger. Vi forventer også en saklig tone i debatten, og vil rydde for dette. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
luna1 skrev (13 minutter siden):

Tenk at NRK sender VM i arroganse kl. 07.00 en vanlig fredagsmorgen... 

Jeg tror det er til NRKs fordel at Mette-Marit er så ekstrem som hun er. Det gjør det vanskeligere å mistenke at NRK prøver å beskytte henne. For intervjuet viser  Mette-Marit for hvem hun er.  

• Liker 33
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1600 skrev (1 minutt siden):

Høibyslekta viser null selvinnsikt. Null kapabilitet til å ta ansvar, null selvransakelse.

Oss mot verden. Koste hva det koste vil. Kast Norges kongefamilie under bussen, bare meg og mine har det bra og kan holde på.

Æsj.

Men synes det er først og fremst kronprins Haakon som bør få mest pepper her. Er han som giftet seg med dama, og det er faktisk han som aksepterer dette. Null standard der i gården. 

• Liker 36
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
RoffeHarry skrev (Akkurat nå):

Men synes det er først og fremst kronprins Haakon som bør få mest pepper her. Er han som giftet seg med dama, og det er faktisk han som aksepterer dette. Null standard der i gården. 

Og det er han vi skal ha mest tillit til ettersom det er han som tar sikte på å bli regent.

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Har ikke sett hele intervjuet enda, men jeg må berømme journalisten så langt. Han spør direkte spørsmål som det ikke er mulig å ta feil av hva han mener med. Og så måtte jeg fnise litt da han spurte om tonen i e-mailene var intim. Kronprinsessen sier hun ikke opplever det, men at den var mer kameratslig, hvorpå journalisten bare svarer "mm" før han går videre.

Ellers vil jeg si at jeg synes at hun puster mye når hun snakker, så at sykdommen har blitt verre, tror jeg 100% på. Kan selvsagt også være stress, lite søvn og ellers uro i kroppen pga alt som skjer i tillegg. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
1600 skrev (Akkurat nå):

Den løstsittende av/på gråtingen er bare ekkel og falsk. Spesielt når den følges opp med smil 0.1 sekunder senere.

Det er noe riv røskende galt.

Ja, det er det. Jeg er dessverre redd for at mange kjøper det 😕

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

I aller dårligste sendetid sitter vår kommende konge og besegler sin fremtid som den største tøffel som rakrygget står bak sin noe kuppelryggede kone. «Jeg visste om det, jeg har til og med møtt han en gang», sier han med den største selvfølgelighet. Ikke ett oppfølgingsspørsmål fra intervjuer

• Liker 34
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet

Kan være enig i at det er litt rart at hun ikke husker hva hun googlet, som ikke så bra ut. Men, som hun sa, det er faktisk 15 år siden!! Ellers synes jeg det var et fint intervju. 

Shoot me!

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

The Andrew formerly known as Prince hadde nok elsket å bli intervjuet av NRK. Null kritikk, null motstand, bare nikking til kongelige.  

• Liker 26
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Igjen oppgir hun ikke at han i 2014 var i mediene med 40+ ofre som grunn til bruddet.

Skjønner hun ikke hvordan dette ser ut? Har hun null evne til å lese nyheter? Mener hun at folk skal tro på dette tullet?

• Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Natttåke skrev (4 minutter siden):

Hun sier hun ble manipulert, men jeg opplever MM manipulerende. 

og HM som fullstendig under hennes kontroll. Det er faktisk litt skremmende.

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Natttåke skrev (2 minutter siden):

Ja, det er det. Jeg er dessverre redd for at mange kjøper det 😕

De samme folka som mener Marius er lurt av alle jentene, kjøper også dette intervjuet 😅

• Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
velociraptor skrev (Akkurat nå):

og HM som fullstendig under hennes kontroll. Det er faktisk litt skremmende.

Ja, absolutt.

• Liker 10
  • Hjerte 1
Skrevet
Kvinne31 skrev (Akkurat nå):

De samme folka som mener Marius er lurt av alle jentene, kjøper også dette intervjuet 😅

Ja. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg ville gjerne vite hvem som introduserte henne for Epstein. Det er vesentlig, i tilfelle dette var et komplott for å utnytte henne til noe. Og jeg vil gjerne vite hvor mange ganger hun traff Epstein. Var det to ganger eller 20? Tror ikke det var snakk om noen få ganger, ut fra den nære tonen i mailene.

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Hun sier også at han angivelig gjorde noe siste dag i Palm Beach som gjorde at hun ville hjem. Like vel så fortsatte kontakten i ett år?

Hallo?!

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet
velociraptor skrev (8 minutter siden):

Litt spent på hva dere som mente vi måtte vente å se, da folk spådde akkurat dette i går, tenker nå? 

Synes noen av dette var gode forklaringer og at nå er hun renvasket, eller kan vi være enige om at dette var patetiske greier?

Nå kommer vel alle "Hva mer skal hun si da" 

Dette var flaue greier. Jeg kommer aldri noensinne til å tro på at sikkerhetsapparatet rundt kronprinsparet ikke har vært klar over - og informert om at han var en dømt seksualovergriper. HVIS det er tilfelle at de ikke har fått med seg det, så er det bare å skrote hele greia -  for da er det jo helt fritt frem for hva som helst og hvem som helst helst å komme seg tett på kongehuset vårt. Det er direkte skummelt. Det får holde at sønnen holder fester i kjelleren med rus og seksuelle overgrep mens de sover i etasjen over.

Hun valgte å ha kontakt på tross av at "googled YOU". 

Dette gjorde iallefall min tillit til vårt neste kongepar ganske liten. Jeg stoler rett og slett ikke på dem. 

#altforflokken

• Liker 34
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)
Nymerïa skrev (9 minutter siden):

Og det er han vi skal ha mest tillit til ettersom det er han som tar sikte på å bli regent.

Nettopp. Nå mente jeg allerede før intervjuet at Haakon må gå av. Men mediene som støtter Haakon har alltid sagt "kanskje det løser seg ved at han skiller seg eller gjemmer Mette-Marit".  Haakon velger i stedet å binde seg til masta til et skip som sank for lenge siden. 

Jeg ønsker Haakon bort så jeg er glad han gjorde som han gjorde.  Men man ser på intervjuet hvordan han klarte å bli sammen med en dame som Mette-Marit og hvordan han ikke hadde noen problemer med hva hun drev med som kronprinsesse.  Man ser han deler Mette-Marits syn på oppdragelse. 

Endret av SVK
  • Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...