Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debattanter vil bli fjernet som avsporinger. Vi forventer også en saklig tone i debatten, og vil rydde for dette. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv de argeste MM- forkjemperne må jo se at dette var noe platt møl. 
Jaja folkens, da blir vi ikke kvitt denne familien allikevel. Om en viss tid nå så skal Mette Marit, den kongelige høyheten, skride nådig opp kirkegulvet i Nidarosdomen, overøst med smaragder og diamanter for å krones til dronning, mens vi bøndene får æren av å hylle og vinke med norske flagg. 
Det skal nå bli meg en fin dag 🥹

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Haha. Allerede ett minutt inn i intervjuet skjønte jeg dette ble et shitshow uten like. Flaut. Som ventet klarte ikke Mette være ærlig og rett frem. Gråting og hånden på brystet hver gang hun blir utfordret.    Trodde egentlig det ikke skulle være mulig, men dette stiller i samme kategorien som det flaue intervjuet av ex prins Andrew. Og NRK- reporteren turte ikke å gjøre jobben sin skikkelig. 
Når jeg så HM og MM sitte der ga det assosiasjoner et karikatur komedie kronprinspar. De fortjener hverandre og har ingenting å gjøre som fremtidig konge og dronning. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Æsj a meg.

Det ble som jeg fryktet. Platt, defensivt og kosete. Krokodilletårer og dakars meg. "Jeg ble LURT!".

Denne dama kan ikke bli dronning, og dette intervjuet kommer til å følge dem på oppdrag fremover når andre enn NRKs meget skjermede opptaksseanse kommer til.

Endret av 1600
  • Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet

Bu-hu.

Jeg er et offer med veldig dårlig hukommelse. 

Det er veldig, veldig, veldig synd på meg. 

#RIP Kongehuset 

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
TigerK skrev (11 minutter siden):

Noen ganger blir man trist av at man hadde rett. Krompen forseglet fremtiden sin med det intervjuet. Han valgte å støtte MM og hun kom med alt vi kunne forvente; gråt, hvor vanskelig HUN har det, hvor utfordrende det er for HENNE og familien, at HUN er mamma (til en sønn som har vært i en utfordrende situasjon!), at HUN er godtroende, at HUN ble lurt og manipulert, at DE måtte ta vare på FAMILIEN. 

Ikke ETT ord om tillit, eller om forståelse for at situasjonen har vært krevende for flere enn dem. Ikke ETT ord om hvordan de vil jobbe for folket og for å gjenvinne tilliten. Men HUN vil gjerne bli dronning, da! 

Haakon gamblet og tapte, i min mening. Fy, så skuffa jeg er over ham!!

Nøyaktig samme følelse jeg satt igjen med. Sekundet hun dro Marius inn i samtalen og snakket om at han sto i «en utfordrende situasjon» så raknet alt. Utfordrende? Vi snakker om en voksen mann som rett før rettsaken har ruset seg, utført vold og trusler og herjet rundt som en vill apekatt. MM nevnte ikke en eneste gang at det viktige nå er å forsøke å bygge opp igjen tilliten til folket, det var kun fokus på henne og seg og sitt. Som forventet, men akk så skuffende. 

• Liker 18
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Det er AKURATT som hennes sønn.

NULL selvinnsikt. Dakars meg.

Ikke noe ansvar, ikke no integritet. Intet dronningsemne å spore.

På googlingen så husker hun plutselig ikke. Jada. Det er jo kjempetroverdig Mette.

Endret av 1600
  • Liker 20
  • Nyttig 4
Skrevet

Litt spent på hva dere som mente vi måtte vente å se, da folk spådde akkurat dette i går, tenker nå? 

Synes noen av dette var gode forklaringer og at nå er hun renvasket, eller kan vi være enige om at dette var patetiske greier?

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

Hun vil gjerne bli dronning ja, dersom hun er frisk nok til det. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
velociraptor skrev (1 minutt siden):

Litt spent på hva dere som mente vi måtte vente å se, da folk spådde akkurat dette i går, tenker nå? 

Synes noen av dette var gode forklaringer og at nå er hun renvasket, eller kan vi være enige om at dette var patetiske greier?

De mener nok hun svarte godt for seg. Så godt at spekulasjonene bare skal fortsette fremover. 😀

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
TigerK skrev (24 minutter siden):

Noen ganger blir man trist av at man hadde rett. Krompen forseglet fremtiden sin med det intervjuet. Han valgte å støtte MM og hun kom med alt vi kunne forvente; gråt, hvor vanskelig HUN har det, hvor utfordrende det er for HENNE og familien, at HUN er mamma (til en sønn som har vært i en utfordrende situasjon!), at HUN er godtroende, at HUN ble lurt og manipulert, at DE måtte ta vare på FAMILIEN. 

Ikke ETT ord om tillit, eller om forståelse for at situasjonen har vært krevende for flere enn dem. Ikke ETT ord om hvordan de vil jobbe for folket og for å gjenvinne tilliten. Men HUN vil gjerne bli dronning, da! 

Haakon gamblet og tapte, i min mening. Fy, så skuffa jeg er over ham!!

Det intervjuet er standard Mette-Marit.   Hver gang hun uttaler seg eller får Slottet til å uttale seg på hennes vegne så kommer uttalelser som kun bekrefter at hun er akkurat den samme dama som man ser i Epstein-filene og som har oppdratt Marius. 

Det er det samme med  Marius. 

Det har ikke noe å si hvor mange måneder med prepping fra advokater og PR-rådgivere de får, eller hvor snille aktor/intervjuer er. Det er ikke mulig å få disse to til å gjøre noe de ikke liker eller å stoppe dem fra å gjøre det de liker. Det er derfor de  begikk forbrytelsene de gjorde.  Det er derfor Marius må være i fengsel.

Endret av SVK
  • Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

Intervjuet er katastrofalt. Det bekrefter inntrykket av ekstremt privilegerte og selvsentrerte mennesker som har en total mangel på rolleforståelse så vel som moral. Jeg kaster nesten opp i munnen av dette her, og dette er vårt kommende kongepar. 

• Liker 14
  • Nyttig 13
Skrevet

Høibyslekta viser null selvinnsikt. Null kapabilitet til å ta ansvar, null selvransakelse.

Oss mot verden. Koste hva det koste vil. Kast Norges kongefamilie under bussen, bare meg og mine har det bra og kan holde på.

Æsj.

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
SPOCA skrev (23 minutter siden):

https://www.nrk.no/norge/kronprinsesse-mette-marit-om-epstein_-_-jeg-ble-manipulert-og-lurt-1.17817389

Hun fremstår ikke spesielt sympatisk, egentlig. Selv om hun vil fremstå som at hun tar ansvar, gjør hun jo ikke det. Hun skylder på alle andre, og Haakon ser ut til å svelge alt rått. 

Er det mulig.

Kleint er bare forordet.

Natttåke skrev (21 minutter siden):

Ja, og hun fremstår gå rundt grøten, fraskrive seg ansvar (manipulasjon) og  dette vil hun ikke svare på.

Uansett hva hun hadde sagt i intervjuet så blir det aldri godt nok i denne tråden. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Vikarierende hukommelse er tydeligvis arvelig for MM og hennes sønn.

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet
1600 skrev (1 minutt siden):

Høibyslekta viser null selvinnsikt. Null kapabilitet til å ta ansvar, null selvransakelse.

Oss mot verden. Koste hva det koste vil. Kast Norges kongefamilie under bussen, bare meg og mine har det bra og kan holde på.

Æsj.

Høibyslekta har dårlig hukommelse også, selv i ung alder.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Ekstremt provoserende, men ikke uventet. De ligner på hverandre hun og sønnen. Bare buhu meg. 

Endret av parmanoia
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Hanne67 skrev (Akkurat nå):

Uansett hva hun hadde sagt i intervjuet så blir det aldri godt nok i denne tråden. 

Det er ikke sant. Hadde hun vært ærlig og lagt seg helt flat, og svart bedre ut så ville det vært lettere å omfavne henne med tilgivelse. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Hanne67 skrev (Akkurat nå):

Hun kunne kanskje tatt litt ansvar? Ikke dratt frem gråten på 0.1 sekund så fort det kom et oppfølgingsspørsmål som ikke var kos?

Hun kunne kanskje latt være å pjatte om sin kriminelle sønn for å sanke sympati?

Mener du virkelig at hun er et godt dronningemne?

• Liker 11
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...