Gå til innhold

Kongehuset

Tråden gjenåpnes automatisk den kl. 06:00

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debattanter vil bli fjernet som avsporinger. Vi forventer også en saklig tone i debatten, og vil rydde for dette. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
1600 skrev (1 time siden):

Har du noen gang sett på en pressekonferanse hvor en statsråd må gå av? Tør jeg minne deg på hva Erna gjorde når hennes mann ble tatt i å handle aksjer borte i gangen?

Vil du ha en dronning som ikke har kapasitet til å svare på spørsmål som omhandler åpenhet, skikkethet og faktiske forhold om ikke de kommer i en form som er regissert, redigert og nøye planlagt?

1: Ja. 
2: Ja, og hun avsluttet sin på forhånd skriftlige redegjørelse med : De samtalene om tillitsbruddene til Sindre skal jeg ha med ham, og ikke dere ( journalistene). 
3: Jeg vil faktisk ikke ha en dronning i Norge  i det hele tatt, uavhengig av hvem det er. 
Når det gjelder Mette Marit så tror jeg ikke hun har kapasitet til det du spør om akkurat nå. Når det  er sagt så forventer og håper jeg at hun forklarer seg på en rederlig måte i morgen. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg blir intervjuet i morgen fullstendig urelevant, jeg skjønner hva som kommer og er ikke interessert. Hadde det vært en direktesendt pressekonferanse eller direkteintervju skulle jeg fulgt med for underholdingen sin skyld. 

Det er absolutt ingenting hun kan si som vi gi meg tillit til kongefamilien igjen. Its done.

ML/Durek, MBH, IA, MM og HM. 

+ det stakkarslige kongeparet som ikke evner å sette grenser. 

Nei takk!

• Liker 9
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Hun skal få kred hvis det kommer gode svar i morgen, og ikke bare flere bortforklaringer og floskler fra de begge.

Endret av Hebbe-lille
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...