Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
Natttåke skrev (Akkurat nå):

Men arverrekken er sikret. Da må Ingrid bli dronning da?

Det gir meg ikke en god følelse å vite at IA er oppdratt av en dame som flørter, tuller og pleier kontakt med en pedofil hallikk av rang. OG at hun også var på besøk der som ung jente.

Olav spinner i grava.

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kløftfrid skrev (Akkurat nå):

Synes synd på Harald, han virker å være et prakteksemplar av en konge. Tror Haakon kunne greid det samme om han ikke var så naiv og tøflete.

Svært synd på Harald og Sonja og prinsesse Astrid.

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Ellie42 skrev (Akkurat nå):

Det gir meg ikke en god følelse å vite at IA er oppdratt av en dame som flørter, tuller og pleier kontakt med en pedofil hallikk av rang. OG at hun også var på besøk der som ung jente.

Olav spinner i grava.

Nei, absolutt enig med deg i det. Men det finnes ingen å ta av på Marthas linje heller. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Kvinne31 skrev (2 minutter siden):

Det er jo ganske "komisk" at man må ha sikkerhetsklarering på høyeste nivå for å jobbe med og rundt kongehuset, men verken MM, MBH, og muligens flere av de også hadde aldri i verden fått innvilget en sikkerhetsklarering selv 😂

Ja, og det er derfor jeg mener at vi må droppe monarkiet helt. IA er problematisk fordi hun aldri i verden ville fått sikkerhetsklarering på høyt nivå. Hun har slekt som er involvert i for mye faenskap. MBH f.eks, er hennes bror og vil alltid lure i skyggene.

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Rastebenk skrev (18 minutter siden):

Ikke glem øglesjaman Durek, Märtha Louise sin engleskole og hennes Steinerskole-barn med rosa og grønt hår. Ikke engang Hotell Cæsar hadde et mer spenstig og virkelighetsfjernt manus enn livet til den norske kongefamilien.

Det viser seg gang på gang at virkeligheten er sprøere enn den mest sjuke forfatter eller filmskaper greier å fantasere frem. 
Nå syns jeg det skjer så utrolig mye rart og ikke minst alvorlig rundt omkring. Mange masker som kommer av, det er hvertfall sikkert!

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
-Pusheen- skrev (1 minutt siden):

Jeg aner ikke, men kanskje det blir sånn da?

Mulig. 

Skrevet
Ellie42 skrev (Akkurat nå):

Olav spinner i grava.

Vi får håpe IA er et selvstendig menneske og at hun er voksen nok til å ta avstand fra det hennes mor har rotet seg borti da hun var liten 😬

• Liker 4
Skrevet
-Pusheen- skrev (2 minutter siden):

Er ikke så overraskende hvis han har møtt dem, han har vært vel med sin kone på hennes møter med dem. Ikke at det gjør det noe bedre, men er vel en naturlig ting å være med på fra tid til annen sånn sett. Ikke at det forsvarer noe, for da er de jo i så fall TO personer som har oversett hva Epstein er dømt for.

Ja, men grunnen til at jeg trekker dette frem er fordi kongehuset påstår at Haakon kun har møtt på E og gjengen en gang ved en tilfeldighet. Og dette vet vi jo nå at ikke stemmer. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Antydningene om at MM vil ha barnet hans overrasket meg svært. Hun lever priviligert, og ja det er et gullbur. Men det betyr at unnskyldningene da hun gråt på tv muligens ikke stakk så dypt før forlovelsen. Særlig i lys av at hun kaller noen av oppdraga kjedelige, osv.

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Purple Basil skrev (Akkurat nå):

Ja, men grunnen til at jeg trekker dette frem er fordi kongehuset påstår at Haakon kun har møtt på E og gjengen en gang ved en tilfeldighet. Og dette vet vi jo nå at ikke stemmer. 

På sin plass at du frehever nettopp av denne grunn.

• Liker 1
Skrevet

På sin plass at du frehever nettopp av denne grunn.

Ja fordi de fortsetter å lyve selv om de offentlige dokumentene viser noe annet. Man kan ikke stole på noe som helst som kommer fra kongehuset. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Når det er snakk om dette med Wallpaper, så kan det jo være bakgrunnsbilde/skjermbilde på pc det menes og ikke tapet

Endret av Skrottefar
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Skrottefar skrev (Akkurat nå):

Når det er snakk om dette med Wallpaper, så kan det jo være bakgrunnsbilde på pc det menes og ikke tapet

Hvor leste du det? Har ikke fått med meg.

Skrevet
Purple Basil skrev (1 minutt siden):

Ja fordi de fortsetter å lyve selv om de offentlige dokumentene viser noe annet. Man kan ikke stole på noe som helst som kommer fra kongehuset. 

Ja, men å lyve mer nå er vanskelig.

• Liker 1
Skrevet
Natttåke skrev (2 minutter siden):

Men arverrekken er sikret. Da må Ingrid bli dronning da?

Ingrid er tross alt en Høiby hun også. Og hun har ikke akkurat vist antydning til å ta avstand fra halvbrorens avskyelige handlinger. Hun er ung, men voksen, og viser ingen tegn til dømmekraft hun heller. Hvordan er det mulig at en kommende statsoverhode kan tenke at det er lurt å bli sett offentlig med Marius nå? Ikke glem hvordan hun lovpriste ham for ikke mange år siden, og da var han allerede godt i gang på en kriminell løpebane. Og hun har arvet foreldrenes tafatte stil og snakkemåte. Ja, det var veldig fint å se så mange mennesker i dag. Ja, det tenker jeg er veldig viktig at vi gjør. Ja, jeg er veldig fornøyd. Jeg tenker ikke jeg skal uttale meg så mye om den saken. Nei, takk. Ikke min dronning. 

• Liker 25
  • Nyttig 6
Skrevet
Purple Basil skrev (2 minutter siden):

Er jo lett for dem å påstå ting når de tror at sannheten ikke vil komme frem...

Ja, håper dette, men samtidig så har hun også de samme genene som mor og bror, og vi vet nå at inteligensen arves fra mor. 

Ville ikke tatt det for fasit, man kan jo være langt smartere enn sin mor. Mye kommer an på miljø også, og andre menneskers innflytelse, så det finnes jo håp? 

• Liker 3
Skrevet
-Pusheen- skrev (Akkurat nå):

Er jo lett for dem å påstå ting når de tror at sannheten ikke vil komme frem...

Ville ikke tatt det for fasit, man kan jo være langt smartere enn sin mor. Mye kommer an på miljø også, og andre menneskers innflytelse, så det finnes jo håp? 

Sant, det er alltid håp!

Skrevet

Sant, det er alltid håp!

Om ikke for monarkiets del, så hvert fall for personen Ingrid Alexandras del.

• Liker 1
Skrevet
Guinevere skrev (1 minutt siden):

Ingrid er tross alt en Høiby hun også. Og hun har ikke akkurat vist antydning til å ta avstand fra halvbrorens avskyelige handlinger. Hun er ung, men voksen, og viser ingen tegn til dømmekraft hun heller. Hvordan er det mulig at en kommende statsoverhode kan tenke at det er lurt å bli sett offentlig med Marius nå? Ikke glem hvordan hun lovpriste ham for ikke mange år siden, og da var han allerede godt i gang på en kriminell løpebane. Og hun har arvet foreldrenes tafatte stil og snakkemåte. Ja, det var veldig fint å se så mange mennesker i dag. Ja, det tenker jeg er veldig viktig at vi gjør. Ja, jeg er veldig fornøyd. Jeg tenker ikke jeg skal uttale meg så mye om den saken. Nei, takk. Ikke min dronning. 

Sant, jeg mener de samme tingene som deg, men det finnes ingen andre i umiddelbar arverejje som egner seg heller. Dersom Haakon skulle gifte seg igjen etter en mulig skillsmisse og få barn er de langt nede i arverekken bak hans to nåværende unger med mm.

• Liker 2
Skrevet
-Pusheen- skrev (1 minutt siden):

Om ikke for monarkiets del, så hvert fall for personen Ingrid Alexandras del.

Ja. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...