AnonymBruker Skrevet 1. februar #21 Skrevet 1. februar Pleier å bruke hermetiske cherrytomater, det blir aldri skarp smak 👌🏻 Anonymkode: 29eb7...453
AnonymBruker Skrevet 2. februar #22 Skrevet 2. februar Rømme tåler ikke så bra koking, men crème fraîche eller fløte i vil funke. Anonymkode: 34892...c8a
Anonym941 Skrevet 2. februar Forfatter #23 Skrevet 2. februar Tusen takk for så mange gode svar alle sammen! er det noen som har en god oppskrift til meg da? Helst ikke så avansert he he og gjerne eksempel på en ferdig boks som er god ? Jeg har faktisk brukt noen av de billige før kanskje det er derfor det ikke har blitt så god smak
AnonymBruker Skrevet 2. februar #24 Skrevet 2. februar jeg ville heller brukt melk, matfløte eller creme fresh Anonymkode: e9411...db7
AnonymBruker Skrevet 2. februar #25 Skrevet 2. februar https://gladkokken.no/oppskrifter/lasagne-laget-med-kjaerlighet-pa-en-ordentlig-italiensk-oppskrift-1 Bruker denne oppskriften. Koker sausen i 2-3 timer. Bruker Coop hakkede tomater og det blir utmerket. Anonymkode: 2cdd1...890
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå