Gå til innhold

Suksessrike menn, ofte underdanig under samleie?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tidligere datet menn som ikke er suksessrike å følte at de hadde et behov for å dominere mye mer. Min nåværende mann er suksessfull og liker å være underdanig. Er det mer normalt at suksessrike menn i høye stillinger er underdanige? 

Hva tenker dere? 

Anonymkode: 440a5...15c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme erfaring som deg.

Han med den høyeste stillingen var den mest underdanige på soverommet. Ellers veldig gentlemann i forhold, tok alle "manneting" helt naturlig.

Anonymkode: 87d0a...ca0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har samme erfaring som deg.

Han med den høyeste stillingen var den mest underdanige på soverommet. Ellers veldig gentlemann i forhold, tok alle "manneting" helt naturlig.

Anonymkode: 87d0a...ca0

Det er akkurat sånn min mann er faktisk!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat samme erfaring med kvinner. "Så deilig å slippe kontrollen av og til" sier hun.

Anonymkode: 3fd5c...63b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har tidligere datet menn som ikke er suksessrike å følte at de hadde et behov for å dominere mye mer. Min nåværende mann er suksessfull og liker å være underdanig. Er det mer normalt at suksessrike menn i høye stillinger er underdanige? 

Hva tenker dere? 

Dette har vært spøkt og harselert mye med opp igjennom. 

At næringslivstopper og finansbros helst vil bli ammet, eller pisket rundt på alle fire, slikke skoene til en Dominatrix, å bli pegget, osv.

Ble diskutert mye da 50 shades of Grey ble gitt ut. At rollene burde ha vært omvendt, for å «være realistisk».

Mitt inntrykk er at suksessrike menn er forskjellige fra hverandre. 

Ønske om å dominere er nok vanligere og faller kanskje mer naturlig generelt, ikke for næringslivstopper spesielt? 

Anonymkode: bb029...4c6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

I mine to tilfeller hvor jeg har vært med "suksessrike" menn har det vært motsatt. Det kommer nok helt an på hvem man er med

Anonymkode: 0d36a...d63

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

veronica<3, mod.

Skrevet

Menn som er suksessrike i sexlivet er jo vanligvis Switch.
Dvs. de kan bytte på dom og sub, enten de er millionærer eller fattiglem🫡

Litt snålt hvis suksess i arbeidslivet, skal "bestemme hvem man er" i sexen.. da er man bra påvirket av penger😅
Men men.. ikke alle som tåler eller takler denne suksessen..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min mann er offiser av yrke. Han er sub hjemme. I vårt ekteskap tar han ordre. 😉

Anonymkode: 15fee...dbc

Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 minutt siden):

Menn som er suksessrike i sexlivet er jo vanligvis Switch.
Dvs. de kan bytte på dom og sub, enten de er millionærer eller fattiglem🫡

Litt snålt hvis suksess i arbeidslivet, skal "bestemme hvem man er" i sexen.. da er man bra påvirket av penger😅
Men men.. ikke alle som tåler eller takler denne suksessen..

Eller roller. En leder med mye ansvar, kan synes det er veldig greit og ikke ha så mye kontroll på soverommet feks. Det i seg selv kan være frigjørende. Avslappende.

Jeg synes det er veldig greit å bytte på. Det har med dagsform å gjøre, og man kan trenge ulike berøringer av hverandre. Relasjoner er dynamiske. Ikke statiske.

• Hjerte 1
Skrevet
Strigiformes skrev (7 minutter siden):

Eller roller. En leder med mye ansvar, kan synes det er veldig greit og ikke ha så mye kontroll på soverommet feks. Det i seg selv kan være frigjørende. Avslappende.

Jeg synes det er veldig greit å bytte på. Det har med dagsform å gjøre, og man kan trenge ulike berøringer av hverandre. Relasjoner er dynamiske. Ikke statiske.

Bytting er bra, da får vi variasjoner i sexen👏💞..

AnonymBruker
Skrevet

Bare fattige tapere som føler de må "vinne" i senga.

Rikinger vinner hele tida uansett. Bare ligger der og lar dama gjøre jobben🥰

Anonymkode: 75f2c...34e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hva tenker dere? 

En gjenganger er at folk som har veldig mye ansvar ellers i livet, feks lederjobb, de er oftere underdanig, og motsatt. Dette er min erfaring med kvinner, så går utfra dette gjelder menn og kvinner 

Anonymkode: 98c9f...780

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bare fattige tapere som føler de må "vinne" i senga.

Rikinger vinner hele tida uansett. Bare ligger der og lar dama gjøre jobben🥰

Anonymkode: 75f2c...34e

Som fattig dame som bryr seg mer om chilling enn vinning, hadde ikke dette gått. Du ligger på min plass.

Anonymkode: 0a092...cd5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hva tenker dere? 

Vet ikke helt hva du legger «suksessrik»?

Jeg anser meg selv som «suksessrik» i jobbsammenheng. Jeg er på ingen måte «underdanig» seksuelt. Tvert i mot. Jeg er en utpreget «giver». Jeg tenner ikke på å «motta/være passiv» i det hele tatt. 

Anonymkode: e6b93...31f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en lederstilling med flere mellomledere under meg. Jeg snakker i møter og tar beslutninger. For meg er det frigjørende hvis jeg kan la en annen ta kommandoen i sengen.

Jeg er ikke BDSM-sub eller noe slikt, jeg synes bare det er deilig når hun tar initiativer, er den aktive slik at jeg kan bli knullet heller å være den som knuller. Det er dessverre langt mellom denne typen kvinner, har jeg erfart , men de finnes.

Anonymkode: 65229...cf9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...