AnonymBruker Skrevet 31. januar #1 Skrevet 31. januar Liten aktivitet på diverse forum. Like greit å bare legge ned? Kjør debatt. Anonymkode: cadef...07e
AnonymBruker Skrevet 31. januar #2 Skrevet 31. januar Nei. «Debatt» ferdig. Anonymkode: 54c84...8e7 18 4
AnonymBruker Skrevet 31. januar #3 Skrevet 31. januar Er veldig mange pjattetåder. Anonymkode: fbca1...30b 3
Crazydoglady Skrevet 31. januar #4 Skrevet 31. januar Absolutt ikke dødt, men kunne godt vært moderert litt hardere på alle de åpenbare trolletrådene rundt om. Men det er vell mange som kjeder seg og ikke har noe ordentlig å snakke om sikkert 4 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar #5 Skrevet 31. januar På en fredags/lørdagskveld med sånn ca 20 innlegg så er det vel på tide å revurdere aktualiteten?! Anonymkode: cadef...07e
TheLegendBellaGoth Skrevet 31. januar #6 Skrevet 31. januar Hvorfor ligger dette under seksualitet?? 3
Kryneren Skrevet 31. januar #7 Skrevet 31. januar (endret) Jeg synes folk svarer ganske raskt og greit. Trenger ikke være enig i alt eller like alt. Men dødt er det ikke. Vet heller ikke hva dette har med seksualitet å gjøre. Endret 1. februar av Kryneren 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar #8 Skrevet 31. januar Hvor burde det ligge? Virker jo som om alle har sluttet å ha sex om dagen så hvorfor ikke her? Anonymkode: cadef...07e
AnonymBruker Skrevet 31. januar #9 Skrevet 31. januar Så fort det er et hett tema (f. eks kongehuset) blir tråden stengt.. så enig. Det er kjedelig. Anonymkode: 4363b...880 4 6
AnonymBruker Skrevet 31. januar #10 Skrevet 31. januar Eh, nei! Ta en tur innom dinbaby.com Der er det dødt (med unntak av et par brukere som kaster brannfakkel og krangler med hverandre). Anonymkode: 864b5...978
NatNat Skrevet 1. februar #11 Skrevet 1. februar Hvem er pålogget 658 medlemmer, 85 anonyme, 1 820 gjester ikke akkurat død, nei. 3 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar #12 Skrevet 1. februar Hæ, det er jo masse aktivitet her? Anonymkode: 499a0...4fa 3
mommyaka Skrevet 1. februar #13 Skrevet 1. februar Du må bare finne tråder om Uføretrygd Pride og barn Bleier og barn Overvektige folk Foreldre som har fri og barn i barnehagen Mannfolk som er udugelig Da har du noe å gjøre noen dager 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar #14 Skrevet 1. februar Har vært massiv aktivitet siden i går men alt blir slettet om mm og mbh i filene så da blir det dårlig med liv ja. Anonymkode: f1c09...92e 9
AnonymBruker Skrevet 1. februar #15 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Eh, nei! Ta en tur innom dinbaby.com Der er det dødt (med unntak av et par brukere som kaster brannfakkel og krangler med hverandre). Anonymkode: 864b5...978 Jeg pleide å være der. Men én bruker ødela faktisk hele forumet. Hun skulle alltid være uenig og kverulerte til det uendelige. Kom faktisk til kg pga det. Synes det er ok med liv her. For mye aktivitet i en tråd er heller ikke bra. Tråder med 20 sider er ikke nødvendigvis bra. Hvem orker å lese så mange Anonymkode: 94fff...62e
Hulderen Skrevet 1. februar #16 Skrevet 1. februar Jeg går bare inn på «Siste innlegg». Da merker jeg ikke om det er lite aktivitet på underforum. Jeg får bare opp tråder med aktivitet. KG er ikke dødt, det er stor aktivitet. 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar #17 Skrevet 1. februar Crazydoglady skrev (14 timer siden): Absolutt ikke dødt, men kunne godt vært moderert litt hardere på alle de åpenbare trolletrådene rundt om. Men det er vell mange som kjeder seg og ikke har noe ordentlig å snakke om sikkert Ja. Hva har skjedd med folk og det å forholde seg saklig til ting? Anonymkode: 3e43f...576 1
AnonaymBruker Skrevet 1. februar #18 Skrevet 1. februar (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Liten aktivitet på diverse forum. Like greit å bare legge ned? Kjør debatt. Anonymkode: cadef...07e Det er mer aktivitet her enn på de fleste subreddits jeg er daglig innom. Dette er faktisk er særdeles aktivt forum når man ser til tradisjonelle forum (type BB-stil), og i motsetning til veldig mange andre plattformer så virker det ikke som om AI har tatt over enda. Det er lite her som virker AI-generert, så jeg vil si dette kanskje er en diamant av en plattform kontra mye annet om dagen. Eller blir jeg lurt av AI? Denne "kjør debatt"-greia føler jeg å ha sett i åresvis, og jeg har alltid avskrevet den som noen uten egne meninger/noen som kun er ute etter å skape rør/skoleferier og lignende. Endret 1. februar av AnonaymBruker La til kommentar om forumtype/BB-stil. La også til kommentar om at jeg kanskje blir lurt av AI. 3 1
Perle Skrevet 1. februar #19 Skrevet 1. februar TheLegendBellaGoth skrev (13 timer siden): Hvorfor ligger dette under seksualitet?? Fordi det er en såkallet "kjør debatt-mann" som har skrevet dette. Kansje det som er en en stor del av problemet. Bare tull alt sammen her inne snart. 🙄 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar #20 Skrevet 1. februar mommyaka skrev (1 time siden): Du må bare finne tråder om Uføretrygd Pride og barn Bleier og barn Overvektige folk Foreldre som har fri og barn i barnehagen Mannfolk som er udugelig Da har du noe å gjøre noen dager Du glemte kategorien Bilstoler 😆 Anonymkode: 0aa65...c8a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå