Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og noen venner skal til Golden Sands, Bulgaria i August nå..

Jeg sitter og leser litt på nettet og har kommet over et par innlegg hvor enkelte klager endel over "bille-invasjon" da de var der.. :overrasket:

Jeg er så utrolig lite glad i biller (og edderkopper og alle andre småkryp) og kakkerlakker.. var til Kypros for noen år siden og det var et helvete med tanke på kakelakkene :sur:

Noen her som har noen erfaringer med dette fra Bulgaria?

Noen som har vært i Golden Sands? Trivelig? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg har vært i Bulgaria to ganger. Den første gangen var det masse ekel kryp i badevannet. Jeg var og badet i 5 minutter og da jeg kom opp var badedrakten brun innvendig, full av dyr. Det var så ekkelt at jeg vrengte av meg badedrakten uten tanke på at folk kunne se meg naken.

Skrevet
Jeg har vært i Bulgaria to ganger. Den første gangen var det masse ekel kryp i badevannet. Jeg var og badet i 5 minutter og da jeg kom opp var badedrakten brun innvendig, full av dyr. Det var så ekkelt at jeg vrengte av meg badedrakten uten tanke på at folk kunne se meg naken.

:overrasket:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja, det var horribelt ekkelt.

Gjest baby-E
Skrevet

var i golden sands for tre år siden. Likte meg veldig godt der.

Merket ikke noe til billene...

Skrevet
var i golden sands for tre år siden. Likte meg veldig godt der.

Merket ikke noe til billene...

Så bra.. men om man ikke har noe skrekk-forhold til slike dyr så merker man kanskje ikke så mye til de heller.. enn f.eks. meg som legger merke til ALT av småkryp! :lol:

Ellers var det noe bra der? Utelivet å sånt.. er det noe store greiene eller? Om du vet..

Skrevet

Jeg var i Golden Sands ifjor, å kan ikke huske at jeg så en eneste ekkelt krypdyr.

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg var også i Golden Sands i fjor, og vi la merke til en del relativt små sorte biller som krøp rundt bakken om kvelden (de var på størrelse med litt store norske maur), men de holdt seg der nede og plaget oss ikke.

Vi støtte også på det største og ekleste insektet jeg har sett i hele mitt liv, men den var det gudskjelov bare én av. Grøss. (Ca 4-5 cm lang, grå vepsekropp og møllvinger, kom deisende ned fra oven mens vi sto intetanende i minibankkø... uææærgh! En mann var tøff og tråkket på den, og herregud, den lyden... og den lukten! :hår: Det var noen innfødte i nærheten som virket like sjokkerte som oss, så den slags er tydeligvis ikke vanlig der. :ler: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...