Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

1-2 ganger i uka. Er også med på et quizlag der de fleste er bekjente/venners venner. Ungene mine er voksne, så jeg har mye fritid. 😅

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fra hjembyen treffer jeg en venninne 1-2 ganger i året

En venninne som bor 1 time unna møter jeg ca annenhver måned

Så har jeg ei jeg treffer hver uke pga en felles interesse

Og til slutt ei som jeg møter sporadisk kanskje en gang i mnd

Så det er ganske spredd men jeg får ekstremt mye sosialkontakt på jobb, så jeg savner ikke noe mer enn det jeg har nå. Ingen barn. 

Anonymkode: d3c49...ff7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er med venner flere ganger i uka. Jeg synger i kor med en god venninne, og tar oss tid til en god prat hver øving. Ellers inviterer vi ofte venner på søndagstur og/eller søndagsmiddag. Jeg prøver også å treffe andre venner i løpet av måneden, en kopp kaffe, en tur eller bare en lang telefonsamtale.

Anonymkode: 5fc70...a03

AnonymBruker
Skrevet

I tenårene var jeg med venner daglig. I voksen alder er det kanskje to–tre ganger i året.

Jeg har sluttet å ta initiativ. Det gjør vondt å bli avvist.

Anonymkode: c2d2e...2b0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har egentlig ingen nære venner. Har samboer da. 

Bor helt i andre enden av landet fra der jeg vokste opp og hadde mine barndomsvenninner. Den eneste kontakten jeg har med de nå er en melding med gratulasjon på bursdagen og en med god jul/godt nyttår. 

Jobber i et mannsdominert yrke, så føler ikke jeg har noe særlig kontakt med mine kolleger heller, som egentlig er helt greit for meg. 

Anonymkode: 9ec57...cce

AnonymBruker
Skrevet

Møter 2 venniner ganske hyppig. Kafe, skravling, handleturer. En sjelden gang festligheter/ bursdag/ middag.

Møter innimellom et par andre venninner som bor i samme by, men ikke så ofte som månedlig.

Møter 2-4 barndomsvenninner noen ganger pr år. Spontant treff med enkelte av dem, eller alle samlet feks for hyttetur/reise/anledning/bursdag.

Anonymkode: d1da8...85a

Skrevet

1 - 4 ganger i måneden. De fleste av vennene mine er også konas venner/vennepar, så vi greier å finne på noe ganske ofte.

AnonymBruker
Skrevet

Flere ganger i uka, og i helgene.

Anonymkode: ebba4...e00

AnonymBruker
Skrevet

3-5 dager i uka. Er 38år og bor i Oslo sentrum uten barn. Venner er min familie og betyr alt ❤️

Anonymkode: bc5f9...786

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke huske sist gang jeg var med venner. 

Anonymkode: 4ff13...a2f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan ikke huske sist gang jeg var med venner. 

Anonymkode: 4ff13...a2f

Hva gjør du da..?

Anonymkode: bc5f9...786

AnonymBruker
Skrevet

Så godt som aldri, de som var mine venner ser jeg nå på som bekjente, var på et par timers kaffebesøk hos en jeg er oppvokst og har vært mye med oppigjennom, dette var i Mai, jeg tok å sendte en melding om det passet, ønsker ikke å trenge meg på og inviterer ingen og får heller ingen invitasjoner, intet drama det har bare blitt slik

Anonymkode: 9817c...0c2

AnonymBruker
Skrevet

Sånn treffe ei venninne og ta en kaffe? Aldri. 
Middag med flere? 1 til et par ganger i måneden. Både jeg og de andre tar initiativ. Som regel lik fordeling. 

Anonymkode: a792f...41a

Skrevet

Det varierer veldig og oftere om sommeren enn om vinteren. I snitt en gang eller to i uken og det er helt passe.

Har gode venner som bor andre stederog de treffer jeg selvfølgelig sjeldnere, men vennskapet er like sterkt og det er det som betyr noe for meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...