Gå til innhold

Tiltrekker meg gifte menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig kommet ut av ett forhold, nå har jeg kun hatt sex med menn som er gift/i forhold. Det er vel 3 stk. Skammer meg fryktelig! Det skjer på fylla. Føler at det eneste jeg tiltrekker meg er slike menn! Begynner også å slite med å føle nytelse under sex. Har hatt mye problemer i forholdet med å føle nytelse og nå føler jeg lite av dette. Kan det være ett resultat av å blitt «brukt»?  

Anonymkode: dc3a8...8e0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er VEL tre stk, er du ikke sikker?

Anonymkode: 90131...ab6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det er VEL tre stk, er du ikke sikker?

Anonymkode: 90131...ab6

Vel = 10?

Offerrollen er å ta og føle på i innlegget, "brukt".

Ta en AUDIT hos legen/psykologen. 

HI er bare rødt lys.

Selvregulering?

Selvutslettende atferd.

Osv.

Dette er faktisk feil forum.

.

Anonymkode: 45dc2...df8

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager ligger du med gifte menn? Slutt med det?

Anonymkode: a1c27...022

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Kan være fordi det er dem som er frempå på byen. Men håper ikke du ligger med dem når du vet de har noe hjemme? 

Hva du føler seksuelt med utro folk er ikke verdens største problem når du ikke burde vært med dem fra starten av. Kan være det går fint om du møter noen som er single og dere er nærmere og han tar seg mer tid med deg og slikt. Tror ikke ons er der folk flest finner nytelse.

Anonymkode: e68f6...dcd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har nylig kommet ut av et forhold og hatt sex med 3 gifte menn allerede? Hvorfor gjør du det? Klarer du ikke å la vær å spre beina i fylla? Da foreslår jeg at du slutter å drikke. 

Anonymkode: 04b05...abf

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har nylig kommet ut av ett forhold, nå har jeg kun hatt sex med menn som er gift/i forhold. Det er vel 3 stk. Skammer meg fryktelig! Det skjer på fylla. Føler at det eneste jeg tiltrekker meg er slike menn! Begynner også å slite med å føle nytelse under sex. Har hatt mye problemer i forholdet med å føle nytelse og nå føler jeg lite av dette. Kan det være ett resultat av å blitt «brukt»?  

Du vet at du kan si nei?

Anonymkode: 23dd5...a55

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Brukt?

Det er du som sier ja takk til gifte menn.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Billig og lett på tråden?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg tror du skal jobbe litt med deg selv. Dette er en form for selvharme. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Si nei, verre er det ikke. 

Anonymkode: a7977...842

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Som formann av Klubben for gifte og samboende menn så vil vi takke deg for at du viser slik sympati for disse mennene, og vi ber deg innstendig om å ikke slutte med å ligge med disse mennene. 

PS! Hvor i landet holder du til? 

Anonymkode: 5723c...3e2

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Brukt?

Å føle seg "brukt" er bra. Det betyr at sexen ikke var forgjeves i det minste. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Brukt?

Men hva om hun ikke gjorde og det er snakk om å være alt for full?

Deg er dem som egentlig er brukt(Overgrepet) men ikke aksepterer deg fordi det er så vanlig i drikke kulturen. Bare nevner det om det er relatert. Utro mennesker har sikkert ikke den beste empatien man kan finne i noen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men hva om hun ikke gjorde og det er snakk om å være alt for full?

Deg er dem som egentlig er brukt(Overgrepet) men ikke aksepterer deg fordi det er så vanlig i drikke kulturen. Bare nevner det om det er relatert. Utro mennesker har sikkert ikke den beste empatien man kan finne i noen. 

Det!!*

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du vet at du kan si nei?

Tydeligvis vet hun ikke det..

Anonymkode: 04b05...abf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Å føle seg "brukt" er bra. Det betyr at sexen ikke var forgjeves i det minste. 

🤣

Anonymkode: 0372a...098

AnonymBruker
Skrevet

Du har hatt sex med alle disse gifte mennene helt frivillig. Hvis du ikke klarer å slutte å sprike med beina for gifte drittsekker når du er full så slutt å drikke. 

Skrevet

Du kan muligens si farvel til et godt familieliv fremover. Men, bevares - du hjelper jo mange menn til å bli i ekteskapene sine og de trenger ikke en gang bruke penger på det. Du prøver å slukke sorgen med alkohol og sex, du vet at du har et stort problem?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Som formann av Klubben for gifte og samboende menn så vil vi takke deg for at du viser slik sympati for disse mennene, og vi ber deg innstendig om å ikke slutte med å ligge med disse mennene. 

PS! Hvor i landet holder du til? 

Husk kondom! 🦠🪲🐛

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...