Gå til innhold

Rette opp skjeve hull i ørene?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var dum og skjøt skjeve hull i ørene som 16-åring. Er nå 34 år, og hullene har fortsatt ikke grodd, til tross for at jeg ikke har hatt noe i dem siden jeg var 18 år gammel. Finnes det noen mulighet for å rette dem opp? Har prøvd å spørre en privat hudklinikk før, de sa bare at jeg måtte kontakte en plastikk-kirurg som kanskje kunne snitte opp hullene og sy det igjen, og så kunne man evt skyte opp igjen nye hull. Men da er det usikkert om det blir pent mtp arrvev?

Noen som har erfaringer med dette?? 

Anonymkode: 24ef6...ce5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var dum og skjøt skjeve hull i ørene som 16-åring. Er nå 34 år, og hullene har fortsatt ikke grodd, til tross for at jeg ikke har hatt noe i dem siden jeg var 18 år gammel. Finnes det noen mulighet for å rette dem opp? Har prøvd å spørre en privat hudklinikk før, de sa bare at jeg måtte kontakte en plastikk-kirurg som kanskje kunne snitte opp hullene og sy det igjen, og så kunne man evt skyte opp igjen nye hull. Men da er det usikkert om det blir pent mtp arrvev?

Noen som har erfaringer med dette?? 

Jeg fikk bare satt nye hull. Men ikke gå til salong, gå til en piercingartist. De stikker med nål og bruker ikke de teite pistolene. Og da kan de også vurdere om du bare kan få nye. 

Anonymkode: 5dcab...192

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg fikk bare satt nye hull. Men ikke gå til salong, gå til en piercingartist. De stikker med nål og bruker ikke de teite pistolene. Og da kan de også vurdere om du bare kan få nye. 

Anonymkode: 5dcab...192

Fikk du satt nye hull selv om de gamle ikke hadde grodd?

Skrevet

Jeg ville også hørt på et piercingstudio. Datteren vår fikk satt nye hull, de hun fikk når hun var yngre (hulle var ca 6 år gamle)  var litt feil plassert. De gamle hullene ble anbefalt å gro noen måneder før nye hull ble piercet. Kan jo være at du også kan få nye hull en liten millimeter unna de gamle f.eks?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...