Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mor fyller straks 70 år. Hun forventer nok at jeg og min far ordner noe til henne, selv om hun ikke sier dette eksplisitt. Hun liker oppmerksomhet, mens min far er helt motsatt, så tror ikke han er i stand til å forstå hva hun ønsker. Jeg kjenner ikke venninnene/omgangskretsen til foreldrene mine godt nok til at jeg kan involvere disse heller. 

Er det noen tips til hvordan jeg kan glede mamma med noe overraskende på bursdagen, eller en gave hun kan sette pris på? Vanskelig å gi råd når dere ikke kjenner henne kanskje, men jeg ønsker at det skal være noe mer enn noe jeg kunne gitt henne til jul eller på en «vanlig» bursdag. Altså litt mer enn velværeprodukter, matvarer, middag på restaurant eller en natt på hotell, men samtidig noe til rundt 5000kr. Gjerne noe som involverer pappa også. 

De er ikke «snobbete» i den forstand at jeg vet faktisk ikke om de hadde satt pris på et opphold på spa eller en konsert liksom. De liker å reise og har god nok råd til at de stort sett kjøper selv det de trenger av klær og utstyr. 

Jeg er så lite kreativ! 
Alle tips tas imot! 🫶🏻

For the record så har jeg nettopp gitt dem et fotoalbum til jul med bilder av barnebarn etc. Ser for meg pris rundt 5000kr.

Anonymkode: 12600...3af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Til runde dager i min familie har vi invitert til stort selskap, leid lokale og hatt koldtbord, musikk og kaker. 🙂 Koster ganske mye mer enn 5000, men verdt det. 

Anonymkode: 82c8c...333

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Til runde dager i min familie har vi invitert til stort selskap, leid lokale og hatt koldtbord, musikk og kaker. 🙂 Koster ganske mye mer enn 5000, men verdt det. 

Anonymkode: 82c8c...333

Takk for tips, men vi har svært liten familie, og siden jeg heller ikke har kontroll på deres omgangskrets, og pappa ikke er interessert i å ha noen store greier, blir dette litt vanskelig å få til dessverre.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takk for tips, men vi har svært liten familie, og siden jeg heller ikke har kontroll på deres omgangskrets, og pappa ikke er interessert i å ha noen store greier, blir dette litt vanskelig å få til dessverre.. 

Hvorfor skal denne festbrems avgjøre det? Snakk med din mor i stedet. 

Anonymkode: 276a2...57e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor skal denne festbrems avgjøre det? Snakk med din mor i stedet. 

Det kan du si… er vel noe med at mamma vil at ting skal skje uten hennes involvering, men samtidig ønsker hun å ha en viss kontroll. Ergo er det litt vrient å overraske henne med noe. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville satset på en opplevelse å gi henne, som inkluderte deg og din familie og evt dine søsken med barn. En reise eller hyttetur eller hva hun ville hatt interesse av. Du kunne lagd et fotoalbum med hennes historie, eller med henne og barnebarn etc.

Anonymkode: 956b7...820

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det kan du si… er vel noe med at mamma vil at ting skal skje uten hennes involvering, men samtidig ønsker hun å ha en viss kontroll. Ergo er det litt vrient å overraske henne med noe. 

Jeg tror ikke jeg forstår svaret ditt, eller kanskje svaret før det. Du virket positiv til forslaget fra AB 82c8c, som om din mor hadde likt det? Synd at faren din skal ødelegge det, i så fall. 

AnonymBruker
Skrevet

Si at du ønsker å invitere til en bursdagslunsj for venner og familie og spør henne hvem hun vil du skal invitere.

Anonymkode: a3faa...88c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke en viss peiling på noen av venninnene hennes? Sporer du opp én kan du ved hjelp av vedkommende få tak i flere. Jeg kjenner veldig få av mammas venninner, men hun snakker om de, så jeg hadde fint klart å finne ut hvem de er, men hun har Facebook og det gjør jo alt lettere. Når hun og mannen skulle gifte seg måtte jeg hjelpe forloveren hennes med å få tak i folk, den gang hadde hun ikke fb, så jeg stjal telefonen hennes og fant nummeret til et par stykker og plutselig hadde vi en stor gjeng som stod uten for tinghuset og sang når brudeparet kom ut, og det uten at de visste noe som helst🙊

Anonymkode: c6c9f...11f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...