Runnah Skrevet 31. januar #1 Skrevet 31. januar Er medlem av Facebook-grupper der folk ikke kunne brydd seg mindre om andres innhold, verken med likes eller kommentarer, og så legger de selv ut ganske uinteressante, banale innlegg jevnlig, det kan for eksempel være svært enkle/kjedelige middagsretter, helt ordinære treningsøkter osv. I en del tilfeller responderer de også dårlig på kommentarene de får, altså, de verken svarer eller liker selv om det er respons på deres eget innlegg. Tror egentlig ikke at folk flest legger merke til sånt, da ville de vel ignorert innleggene til de det gjelder, som jeg gjør. Man merker fort hvordan de aktive opererer med eget innhold og respons på andres. Hva er det med slike? Skyldes det en personlighetsforstyrrelse? Ser også at det er enkelte som ikke følger opp innlegg på egen Facebook-side heller, så dette er ikke bare et fenomen i grupper. 1
Tough cookie Skrevet 1. februar #2 Skrevet 1. februar Jeg har slumret eller blokkert venninner på fb/snap som legger ut det samme hver dag; turer med hunden, matretter hun lager hjemme , bilder av kaffekoppen, hun og typen er ute å spiser et eller annet sted, bilder av folk de er ute sammen med, det obligatoriske bildet av bygården de bor i på beste vestkant i Oslo, daglig selfie osv. Orket bare ikke mer av disse oppdateringene daglig 🙉 Har spurt henne litt humoristisk hvorfor hun legger ut så mye bilder av seg selv og "gubben" som hun kaller han, og da sier hun at "man på by på seg selv" 🙄 2
AnneSusanne Skrevet 1. februar #3 Skrevet 1. februar Tough cookie skrev (9 timer siden): Jeg har slumret eller blokkert venninner på fb/snap som legger ut det samme hver dag; turer med hunden, matretter hun lager hjemme , bilder av kaffekoppen, hun og typen er ute å spiser et eller annet sted, bilder av folk de er ute sammen med, det obligatoriske bildet av bygården de bor i på beste vestkant i Oslo, daglig selfie osv. Orket bare ikke mer av disse oppdateringene daglig 🙉 Har spurt henne litt humoristisk hvorfor hun legger ut så mye bilder av seg selv og "gubben" som hun kaller han, og da sier hun at "man på by på seg selv" 🙄 Jeg er enig med deg. Vi trenger ikke daglig oppdatering av samme tingene. Av og til er greit, da rekker jeg ikke å bli lei. Huffvære!! Det er sikkert vi som enten må godta at noen bare er sånn på sosiale medier, eller jobb med oss selv😆 jeg har lyst til å slette meg fra snap og facebook men så har jeg jo så mye lagret der.
Jeppjeppjeppjepp Skrevet 1. februar #4 Skrevet 1. februar Eller fjellbilder, og samme bilde på Alle plattformer til personen. 1
AnneSusanne Skrevet 1. februar #5 Skrevet 1. februar Jeppjeppjeppjepp skrev (6 minutter siden): Eller fjellbilder, og samme bilde på Alle plattformer til personen. Ja herremin ...jeg har ei voksen venninne (late bloomer med å legge ut på sosiale medier) som legger ut bilde av samme tur- desitnasjonen på snap, fb og instagram. På story. DAGLIG! Omg!!! Tidligere kritiserte hun de som la ut "for mye" på SoMe. Hun var nok bare sjalu på at andre la ut og var så aktive. Nå er hun der selv. Jeg gidder ikke å åpne å se stories lengre. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå