AnonymBruker Skrevet 31. januar #1 Skrevet 31. januar Dere damer som har vært i et lengre forhold (2år+) hvor raskt blir du våt? Føler jeg sliter med å bli skikkelig vå fort. Kan ta opp til 15-20 min før jeg er skikkelig våt og da er jeg avhengig av erotisk massage, lett fingring, masse berøring og lignende. Ønsker jeg kun trengte 5-10 min. Har vært med partner i 8 år Anonymkode: 361ef...28f
AnonymBruker Skrevet 31. januar #2 Skrevet 31. januar Jeg blir våt fort dersom ting blir gjort riktig. Jeg kan f.eks ikke lengre bare kjøre på, jeg må føle meg verdsatt, sett og elsket for å bli fort våt. Hvis det er til stede kan jeg bli våt av at samboer gir meg en god klem typ. Men uten komplimenter eller å føle at jeg er bra nok så mister jeg både lyst og forblir tørr. Anonymkode: 5dc8f...910 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar #3 Skrevet 31. januar Kommer veldig an på syklusen. Kan skje nesten umiddelbart, men det kan også ta et kvarter liksom. Som regel går det ganske fort. Har vært sammen i straks 20 år. Anonymkode: aa6d1...e29 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar #4 Skrevet 31. januar Mye spiller inn, er det det samme gamle på et mørkt soverom så skjønner jeg absolutt hvis det tar tid, finn på noe nytt og gøy heller. Har vært gift i 15 år og får dama våt tvert om vi gjør ting riktig. Anonymkode: c7e1d...a98 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar #5 Skrevet 31. januar Ofte før buksene er av og hvis ikke tar det aldri mer enn et halvt minutt Anonymkode: 0b359...357 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar #6 Skrevet 31. januar Blir fort våt, har vært sammen ca 25 år. Men jeg er nok en person som har mer spontan enn responsiv lyst. Kan variere gjennom akten hvor våt jeg er da. Har ofte lyst på sex bare jeg tenker på det egentlig. Anonymkode: f8570...1f4
AnonymBruker Skrevet 31. januar #7 Skrevet 31. januar Blir våt på et par minutter med klining/tafsing/spooning. Vært sammen i 4 år. Krevde mer da jeg gikk på hormonell prevensjon, ble mye mer kåt og våt etter jeg sluttet. Anonymkode: 13eab...31d
AnonymBruker Skrevet 31. januar #8 Skrevet 31. januar Så fort jeg ser en jeg synes er digg, så fort han digge er tilgjengelig for sex. Gjelder også å se en digg på en serie. Anonymkode: 36bcb...34f
AnonymBruker Skrevet 31. januar #9 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Blir våt på et par minutter med klining/tafsing/spooning. Vært sammen i 4 år. Krevde mer da jeg gikk på hormonell prevensjon, ble mye mer kåt og våt etter jeg sluttet. Anonymkode: 13eab...31d Samme her....skal aldri gå på noe slikt igjen. Nå er jeg klar på under et minutt med han jeg ligger med fast. Anonymkode: 79785...856
AnonymBruker Skrevet 31. januar #10 Skrevet 31. januar Kåt og våt på mannen min stort sett hele tiden. Eneste gangene jeg ikke er det er når han har oppført seg dårlig. Da skrur systemet seg av. Jeg har fortsatt sex med han, siden jeg ikke bruker sex som straff eller maktmiddel. Elsker han og elsker sex med han. Men om følelsene har fått seg en knekk er jeg ikke våt. Vi har sex 5-10 ganger i uka. Anonymkode: 8e850...7c0 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar #11 Skrevet 31. januar Med forloveden tar det sekunder. På tredje året. Anonymkode: 00f07...940
AnonymBruker Skrevet 31. januar #12 Skrevet 31. januar Se skrått på meg og jeg er foss 🤩 Anonymkode: 644a6...1db 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar #13 Skrevet 31. januar Kommer helt ann på hva han gjør, om han tar meg på mine kinks og fetisjer, men er allikevel romantisk blir jeg fortere våt egentlig. Anonymkode: ac5dd...b99
Lindsay- Skrevet 3. februar #15 Skrevet 3. februar Jeg er våt før buksen går av 🫣 Men kommer litt an på syklus og hvilket space jeg er i. Enkelte ganger må det berøring der nede til, men stort sett kjempefort… 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå