Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For å gjøre en lang historie kort så ble jeg kjent med ei mor i klassen til mitt barn 4 år siden. Vi hadde litt kaffe mens jentene våre lekte. Hun hadde da vært skilt i 4 år fra mannen. Hun kunne snakke mye vondt om han, bare negativt, hun dro fra han. Jeg fikk ikke samme inntrykk av han.  

Etter som tiden gikk fikk meg og han endel kontakt og vi rotet. Det ble jo aldri oss pga situasjonen, men jeg var ærlig å sa det til henne. Hun ble ikke sur men overrasket over at jeg ville ha han pga hans væremåte. Hun var veldig veldig på meg i den tiden. 

Nå har vi blitt skikkelig gode venninner og har flirt litt av dette i ettertid. Nå den siste tiden er hun stille, nesten så jeg tror hun ghoster meg. Inatt drømte jeg at de holdt på igjen, sa elsker det osv. Den virket så innmari ekte. Jeg er helt over han, men det vonde i drømmen var at hun droppet vennskapet vårt. 

Hva er sjansen for at dette er riktig ? Hvis det må jeg være synsk. 

Anonymkode: 55186...4c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altså, meg og han mannen rotet. Stod litt vagt. 

AnonymBruker
Skrevet

Huff for et rør. 

Anonymkode: 57d6a...57d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Huff for et rør. 

Anonymkode: 57d6a...57d

Ja det kan du si. Vi har på ingen måte blitt uvenner av dette pga han. Hun var så negativ mot han den gang og fullstendig over han at jeg aldri kan tro det. Han svartmalte hun, "han var psykopatiske trekk." Så jeg ville blitt overrasket om de ble et par igjen. Drømmen var bare veldig ekte og rar. 

Skrevet

Kan ikke du ringe henne og foreslå en kopp kaffe eller cafebesøk? Da får du kanskje litt info om hvordan det går med henne og om hun virker interessert i å treffe deg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
cafflatte skrev (19 minutter siden):

Kan ikke du ringe henne og foreslå en kopp kaffe eller cafebesøk? Da får du kanskje litt info om hvordan det går med henne og om hun virker interessert i å treffe deg. 

Jeg har gjort det men hun åpner ikke. 😌

Vi har aldri pleid å ringe hverandre. Hva syntes dere om at hun har funnet tilbake til han igjen? Bare godt? Vi har egentlig sagt begge to at vi aldri skal gå til han, isåfall være ærlig om det. Det verste her er jo ikke at hun går til han (om det stemmer) men at hun dropper meg.

Kan jeg ha sanndrømt for å få napp på dette? Vi er begge like gamle. 

AnonymBruker
Skrevet

unskyld at jeg ramler inn i tråden med min egen greie her... for to netter siden drømte jeg at jeg hadde kreft. Helt ut av det blå. 

Lurer altså litt på hvorfor jeg drømte det........ Hvor i all verden kom den drømmen fra liksom? 

Anonymkode: 74f1e...ace

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

unskyld at jeg ramler inn i tråden med min egen greie her... for to netter siden drømte jeg at jeg hadde kreft. Helt ut av det blå. 

Lurer altså litt på hvorfor jeg drømte det........ Hvor i all verden kom den drømmen fra liksom? 

Anonymkode: 74f1e...ace

Ja? Ikke vel? Jeg ts, laget denne tråden i hovedsak om sanndrømming - ikke det spikeriet mellom meg og venninnen. 

Så det jeg videre vil si er at jeg er nokså mottakelig ift energier. Kjenner også på energien rundt mennesker som lever, tristhet og sorg. Da blir jeg kvalm. Tenker også på situasjoner som stemmer. 

Over til deg og de to drømmene der så kan det være du drømmer det fordi du er redd det skje? Jeg har også hatt en drøm om min far, han ble dødssyk. (Heldigvis ikke skjedd til nå) . Jeg tror de fleste drømmer kommer av tanker vi har fra før. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja? Ikke vel? Jeg ts, laget denne tråden i hovedsak om sanndrømming - ikke det spikeriet mellom meg og venninnen. 

Så det jeg videre vil si er at jeg er nokså mottakelig ift energier. Kjenner også på energien rundt mennesker som lever, tristhet og sorg. Da blir jeg kvalm. Tenker også på situasjoner som stemmer. 

Over til deg og de to drømmene der så kan det være du drømmer det fordi du er redd det skje? Jeg har også hatt en drøm om min far, han ble dødssyk. (Heldigvis ikke skjedd til nå) . Jeg tror de fleste drømmer kommer av tanker vi har fra før. 

Det meste vi har av drømmer er av tanker vi har fra før ja. Ofte også fra filmer, serier, bøker fra dagen og tanker, redsler ønsker. Sover veldig dårlig for tiden og husker 2-3 drømmer fra hver natt fra jeg våkner opp. Har begynt å tenkte igjennom det jeg har drømt FØR jeg glemmer dem. Det er så rørete og komisk innimellom, og typisk ting som vennskap jeg er usikker på og menn jeg har interesse for , men og kollegaer, kunder, naboer, skuespillere , politikere osv . 
i natt klina en venninne jeg er litt usikker på med en en fyr jeg liker , men ikke får det til med.. jeg tok de på fersken hjemme hos henne på badet, vi var der med min døde mor mor og Mette Marit og 2 skuespillere fra Game of Thrones. Så ville jeg ikke være der lenger , så jeg gikk inn i heisen for å ta heisen opp i toppetasjen på hotell Cæsar. Heisen stoppet ikke og gikk fortere og fortere opp til 3244 etg hvor jeg våknet i panikkangst . Tenker igjennom drømmen og kommer på fler og fler detaljer. Alt kan jeg henge på knagger i forhold til hva jeg har sett, lest og tenkt på dagen før. Det vesentlige her er jo at jeg er usikker på venninnenes min , og at jeg ikke hørt noe fra han på flere uker. 
jeg har også drømt sant. Drit skummelt. Drømt  om dødsfall , hvor noen dagen etter har dødd uventet. Også drømt om graviditet. Våknet opp en morgen og var sååå glad for at jeg skulle bli tante til en gutt. Fikk i meg en kopp kaffe og kom på at søsteren min var singel og ikke skulle ha barn. Allikvel var det så ekte. Så, 2 uker etter ringte søsteren min meg og skulle fortelle meg noe helt sjukt! Hun var blitt gravid på ferie. Det ble en nevø. Sånne drømmer er veldig ekle, og skjønner ikke hvor de kommer fra. 

din drøm høres ut som noe du bevisst eller ubevisst tenker på, men det kan jo godt være sant . 

Anonymkode: 9e42d...bca

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en sjanse det er sant, som den over sier. 

Anonymkode: e764e...363

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er jo en sjanse det er sant, som den over sier. 

Anonymkode: e764e...363

Hvis det så er jeg synsk og må viderformidle dette til medium eller et eller annet. 

Det er sjeldent en drøm har satt så spor. Kjenner meg nesten sur på den venninnen min nå. Men jeg vet jo det bare var i drømmen. Hun svarte ironisk idag så vi skal møtes snart. Bør jeg spør henne? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det meste vi har av drømmer er av tanker vi har fra før ja. Ofte også fra filmer, serier, bøker fra dagen og tanker, redsler ønsker. Sover veldig dårlig for tiden og husker 2-3 drømmer fra hver natt fra jeg våkner opp. Har begynt å tenkte igjennom det jeg har drømt FØR jeg glemmer dem. Det er så rørete og komisk innimellom, og typisk ting som vennskap jeg er usikker på og menn jeg har interesse for , men og kollegaer, kunder, naboer, skuespillere , politikere osv . 
i natt klina en venninne jeg er litt usikker på med en en fyr jeg liker , men ikke får det til med.. jeg tok de på fersken hjemme hos henne på badet, vi var der med min døde mor mor og Mette Marit og 2 skuespillere fra Game of Thrones. Så ville jeg ikke være der lenger , så jeg gikk inn i heisen for å ta heisen opp i toppetasjen på hotell Cæsar. Heisen stoppet ikke og gikk fortere og fortere opp til 3244 etg hvor jeg våknet i panikkangst . Tenker igjennom drømmen og kommer på fler og fler detaljer. Alt kan jeg henge på knagger i forhold til hva jeg har sett, lest og tenkt på dagen før. Det vesentlige her er jo at jeg er usikker på venninnenes min , og at jeg ikke hørt noe fra han på flere uker. 
jeg har også drømt sant. Drit skummelt. Drømt  om dødsfall , hvor noen dagen etter har dødd uventet. Også drømt om graviditet. Våknet opp en morgen og var sååå glad for at jeg skulle bli tante til en gutt. Fikk i meg en kopp kaffe og kom på at søsteren min var singel og ikke skulle ha barn. Allikvel var det så ekte. Så, 2 uker etter ringte søsteren min meg og skulle fortelle meg noe helt sjukt! Hun var blitt gravid på ferie. Det ble en nevø. Sånne drømmer er veldig ekle, og skjønner ikke hvor de kommer fra. 

din drøm høres ut som noe du bevisst eller ubevisst tenker på, men det kan jo godt være sant . 

Anonymkode: 9e42d...bca

😆Grusomt! 

Men ja drømmer kan være rare. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...